Informacja o udzieleniu zamówienia
Zamawiający stosownie do rozdz. 3 pkt. 2 ppkt 4) lit.m) Regulaminu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Gminę Głuchołazy oraz dokonywania wydatków publicznych nie objętych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach wprowadzonym Zarządzeniem Nr 1364-PR.310/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 16 kwietnia 2014r., zmienionym Zarządzeniem Nr 1620-PR.376/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 4 listopada 2014r oraz Zarządzeniem Nr 514-RP.112.2016 Burmistrza Głuchołaz z dnia 11 lutego 2016r.,
Informuje o udzieleniu zamówienia na wykonanie zamówienia dodatkowego nr ZP.271.2.28.2016.JS
dla zadania pod nazwą: „Remont alejek na cmentarzu komunalnym ul. Wyszyńskiego
w m. Głuchołazy”.
Zamówienie na kwotę 4.035,60 zł brutto udzielono Wykonawcy: „MB” Mirosława Sternal ul. Gliwicka 27 Kędzierzyn-Koźle
Ilość odwiedzin: | 359 |
Nazwa dokumentu: | Informacja o udzieleniu zamówienia na wykonanie zamówienia dodatkowego nr ZP.271.2.28.2016.JS dla zadania pod nazwą: „Remont alejek na cmentarzu komunalnym ul. Wyszyńskiego w m. Głuchołazy |
Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Sokołowska |
Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna Sokołowska |
Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Sokołowska |
Data wytworzenia informacji: | 2016-12-09 11:20:37 |
Data udostępnienia informacji: | 2016-12-09 11:20:37 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2016-12-09 11:22:45 |