ZP.271.2.17.2016.JSz
Głuchołazy dnia 27.10.2016r.
Informacja o udzieleniu zamówienia na realizację zadania pod nazwą:
„Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy Głuchołazy w zakresie punktów świetlnych będących własnością gminy Głuchołazy”
Zamawiający, Gmina Głuchołazy, zgodnie z Regulaminem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Gminę Głuchołazy oraz dokonywania wydatków publicznych nie objętych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach wprowadzonym Zarządzeniem Nr 1364-PR.310/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 16 kwietnia 2014r., zmienionym Zarządzeniem Nr 1620-PR.376/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 4 listopada 2014r oraz Zarządzeniem Nr 514-RP.112.2016 Burmistrza Głuchołaz z dnia 11 lutego 2016r., informuje, że:
W celu udzielenia zamówienia na realizację zadania : „Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy Głuchołazy w zakresie punktów świetlnych będących własnością gminy Głuchołazy” zostało przeprowadzone postępowanie w trybie bezpośredniego udzielenia zamówienia jednemu wykonawcy na podstawie rozdz. 3 pkt. 2 lit.m) w/w regulaminu,
Wskutek przeprowadzonego postępowania w dniu 30.09.2016r. została zawarta umowa z:
Tauron Dystrybucja S.A.
Kraków ul. Jasnogórska 11
Tauron Dystrybucja S.A.
Oddział w Opolu
45-047 Opole ul. Waryńskiego 1
Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy została ustalona na kwotę 46.887,12 zł brutto.
Ilość odwiedzin: | 437 |
Nazwa dokumentu: | Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie: Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy Głuchołazy w zakresie punktów będących własnością gminy G |
Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Sznajder |
Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna Sznajder |
Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Sznajder |
Data wytworzenia informacji: | 2016-10-27 11:00:46 |
Data udostępnienia informacji: | 2016-10-27 11:00:46 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2016-10-27 11:10:16 |