Nr OA.502.2.2016.MW Głuchołazy, dnia 7 września 2016r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz.2164 z późn. zm.) w związku z Zarządzeniem Nr 1364-PR.310/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Gminne Głuchołazy oraz dokonywania wydatków publicznych nie objętych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach zmienionego Zarządzeniem Nr 514-PR.112.2016 Burmistrza Głuchołaz z dnia 11 lutego 2016r. zapraszamy Wykonawców do złożenia oferty cenowej na:
WYKONANIE I DOSTAWĘ PRZEZROCZYSTYCH URN WYBORCZYCH
1. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Głuchołazy
ul. Rynek 15
48-340 Głuchołazy
NIP 753-23-82-690
tel. 774092100
fax 774092101
www.glucholazy.pl
e-mail umig@glucholazy.pl
2. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego 31 sztuk urn wyborczych, wykonanych zgodnie ze wzorami określonymi w uchwale Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 21 marca 2016 r. w sprawie wzorów urn wyborczych ( M. P. z 2016r. poz. 312) z uwzględnieniem uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 kwietnia 2016 r. zmieniającej uchwałę w sprawie wzorów urn wyborczych ( M. P. z 2016r. poz. 398).
3. SZCZEGÓŁOWY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- urna wyborcza dla obwodu głosowania powyżej 750 wyborców (załącznik nr 2 do uchwały PKW z dnia 21 marca 2016r.) - 8 szt.
- urna wyborcza dla obwodu głosowania powyżej 750 wyborców, w którym lokal dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych (załącznik nr 3 do uchwały PKW z dnia 21 marca 2016r.) - 12 szt.
- urna wyborcza dla obwodu głosowania do 750 wyborców, w tym dla obwodu, w którym lokal wyborczy dostosowany jest do potrzeb wyborców niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do uchwały PKW z dnia 21 marca 2016r.) - 6 szt.
- urna pomocnicza (przenośnych dla obwodu głosowania w zakładzie opieki zdrowotnej i w domu pomocy społecznej, załącznik nr 4 do uchwały PKW z dnia 21 marca 2016r.) – 5 szt.
Podczas wykonania urny Zamawiający wymaga:
1.Stosowania uchwytów urny o trzech punktach podparcia lub uchwytów, które całą powierzchnią przylegają do boków urny.
2.Zagięcia górnych krawędzi boków do jej wnętrza, w celu usztywnienia konstrukcji urny.
3.Uchwyty muszą być przymocowane do krótszych boków urny tak aby zabezpieczały bezpieczny transport obciążonej urny.
4.Dostarczenia na wskazany przez Zamawiającego adres urn już złożonych ( w jednym kawałku).
5.Wykonanie zagiętych do wnętrza urny krawędzi otworu wrzutowego (”kołnierza”), co usztywni konstrukcję wieka urny oraz ułatwi wyborcom wrzucanie kart do głosowania
( po zwężeniu otwór wrzutowy nie może być węższy niż 1,5 cm)
6.Zastosowanie do zamknięcia i blokowania wieka urny:
- mechanizmów odciąganych ( bez możliwości ich całkowitego wyjęcia) zamiast zakręcanych, pod warunkiem umieszczenia w ścianach bocznych i w wieku urny otworów umożliwiających założenie plomby plastikowej lub metalowej;
- śrub wkręcanych ( bez możliwości całkowitego wykręcenia ) w nitonakrętki zamocowane w ścianach bocznych urny. Wykonawca winien wziąć pod uwagę, że liczba nitów służących do łączenia elementów urny wskazana we wzorach jest przykładowa, urna może być połączona większą ilością nitów. Urna ma być wykonana w taki sposób, aby była trwała.
7.Zastosowania podkładek filcowych, tak by nie spowodowały zwiększenia wysokości urny.
8.Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty projekt urny wyborczej z opisem technicznym wykonania i oświadczeniem, iż projekt zgodny jest z wytycznymi Państwowej Komisji Wyborczej oraz wymaganiami podanymi w zapytaniu ofertowym.
9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na dostarczone urny wyborcze na 60 miesięcy.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 21 października 2016 r.
5. OKRES ZWIĄZANIA Z OFERTĄ: 30 dni od dnia 21.09.2016r.
6. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: 100% - CENA.
1.Zamawiający informuje, że zaproponowane ceny będą porównane z cenami pozostałych oferentów. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. Zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym i nie podlega rygorom ustawy PZP. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i dokonywania jej realizacji z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą cenę.
2.W ofercie należy podać ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o zamówienie publiczne w formie zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego zamówienia, ponad wskazane w treści zamówienia.
5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji złożonych ofert. Negocjacji podlega zarówno cena oferty jak i pozostałe parametry zamówienia
7. DOSTAWA:
1.Po rozstrzygnięciu postępowania ale przed złożeniem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do siedziby Zamawiającego prototypu urn (osobno dla każdego rodzaju) do akceptacji Zamawiającego w terminie 3 dni od daty powiadomienia o rozstrzygnięciu.
2.Wykonawca dostarczy urny na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
3.Dostarczone urny muszą być zapakowane w sztywne kartony dopasowane do ich wielkości tak aby zabezpieczały je przed uszkodzeniami podczas transportu i składowania.
8. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej : pocztą lub osobiście na adres Urząd Miejski w Głuchołazach, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy /sekretariat/, z dopiskiem na kopercie „Oferta na wykonanie i dostawę przezroczystych urn wyborczych” w terminie do dnia 21 września 2016 r. do godz. 1400.
2. Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą brane pod uwagę ( liczy się data wpływu),
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na załączonym formularzu ofertowym; wszelkie skreślenia należy zaparafować; powinna być podpisana przez upoważnioną osobę, w takim przypadku należy dołączyć stosowne upoważnienie opatrzone datą i podpisem osoby wydającej upoważnienie.
4. Wszelkie kopie dokumentów, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
9. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
Marzena Wróbel tel.77/4092134
10. ZAŁĄCZNIKI:
1. Formularz ofertowy.
2. Uchwała Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 21 marca 2016 r. w sprawie wzorów urn wyborczych (M. P. z 2016 r. poz., 312).
3. Uchwała Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 kwietnia 2016 r. zmieniająca uchwałę w sprawie wzorów urn wyborczych (M. P. z 2016 r., poz. 398).