ZAPYTANIE O CENĘ
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zadania: „Remont pomieszczeń biurowych III piętra budynku Urzędu Miejskiego w Głuchołazach ”
-
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
I. Remont pomieszczeń biurowych III piętra ( pom. 301-306 ) zgodnie z załączonymi rysunkami , w zakresie którego wchodzić będzie m.in.:
-
rozbiórka ścian,
-
demontaż grzejników żeberkowych,
-
rozbiórka podłóg ,
-
demontaż 2 szaf systemowych ( w zakresie możliwości ponownego montażu )
-
zeskrobanie i zmycie starej farby
-
wykonanie ścian działowych w pomieszczeniach biurowych
a) podział pom. 305 i 304 ściana szklaną dzieloną wraz z drzwiami szklanymi
b) wydzielenie w pomieszczeniu 303 pom. 302 za pomocą ściany szklanej wraz z drzwiami szklanymi / góra ściany szyba , dół wypełnienie tworzywem w kolorze białym/
-
wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych,
-
malowanie ścian i sufitów,
-
wymiana drzwi 4 sztuki pełne z zamkami do zamykania pomieszczeń ,
-
wymiana drzwi 1 sztuka szklane dzielone /pom. 301/,
-
wykonanie kominów wentylacyjnych 8 sztuk,
-
montaż grzejników płytowych 6 szt. dobranych do powierzchni grzania pomieszczeń wraz z
termostatami ,
-
wykonanie posadzek w technologi PCV wykładzina obiektowa ,
-
wykonanie instalacji elektrycznej
- oświetlenie z doborem natężenia i oświetlenia i jego równomierności oraz jego pozostałych parametrów zgodnie z Polską Normą . Zamawiający oczekuje oświetlenia na oprawach LED ,
- gniazda elektryczne szeregowe umożliwiające podłączenie komputerów wraz ze sprzętem niezbędnym do obsługi miejsca pracy / drukarka , skaner /
a) pok. 301 - 1 biurko
b) pok.302 - 1 biurko
c) pok. 303 - 3 biurka
d) pok. 304 - 1 biurko
e) pok.305 - 1 biurko
f) pok. 306 - 2 biurka
II. Na przedmiotowe zadania wykonawca zobowiązany jest złożyć kosztorys ofertowy .
III. Rozliczenie za wykonywane prace odbywać się będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego .
IV. Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
Termin wykonania remontu 10 września 2016 r.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w inwestycji w termie do dnia 22.07.2016 r. do godziny 11 00
Ofertę Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.