ZAPYTANIE O CENÄ??
OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zadania: „Remont pomieszczeÅ„ biurowych III piÄ™tra budynku UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach ”
-
OkreÅ›lenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
I. Remont pomieszczeÅ„ biurowych III piÄ™tra ( pom. 301-306 ) zgodnie z zaÅ‚Ä…czonymi rysunkami , w zakresie którego wchodzić bÄ™dzie m.in.:
-
rozbiórka Å›cian,
-
demontaż grzejników żeberkowych,
-
rozbiórka podÅ‚óg ,
-
demontaż 2 szaf systemowych ( w zakresie możliwości ponownego montażu )
-
zeskrobanie i zmycie starej farby
-
wykonanie ścian działowych w pomieszczeniach biurowych
a) podział pom. 305 i 304 ściana szklaną dzieloną wraz z drzwiami szklanymi
b) wydzielenie w pomieszczeniu 303 pom. 302 za pomocÄ… Å›ciany szklanej wraz z drzwiami szklanymi / góra Å›ciany szyba , dóÅ‚ wypeÅ‚nienie tworzywem w kolorze biaÅ‚ym/
-
wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych,
-
malowanie Å›cian i sufitów,
-
wymiana drzwi 4 sztuki pełne z zamkami do zamykania pomieszczeń ,
-
wymiana drzwi 1 sztuka szklane dzielone /pom. 301/,
-
wykonanie kominów wentylacyjnych 8 sztuk,
-
montaż grzejników pÅ‚ytowych 6 szt. dobranych do powierzchni grzania pomieszczeÅ„ wraz z
termostatami ,
-
wykonanie posadzek w technologi PCV wykładzina obiektowa ,
-
wykonanie instalacji elektrycznej
- oÅ›wietlenie z doborem natężenia i oÅ›wietlenia i jego równomiernoÅ›ci oraz jego pozostaÅ‚ych parametrów zgodnie z PolskÄ… NormÄ… . ZamawiajÄ…cy oczekuje oÅ›wietlenia na oprawach LED ,
- gniazda elektryczne szeregowe umożliwiajÄ…ce podÅ‚Ä…czenie komputerów wraz ze sprzÄ™tem niezbÄ™dnym do obsÅ‚ugi miejsca pracy / drukarka , skaner /
a) pok. 301 - 1 biurko
b) pok.302 - 1 biurko
c) pok. 303 - 3 biurka
d) pok. 304 - 1 biurko
e) pok.305 - 1 biurko
f) pok. 306 - 2 biurka
II. Na przedmiotowe zadania wykonawca zobowiązany jest złożyć kosztorys ofertowy .
III. Rozliczenie za wykonywane prace odbywać się będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego .
IV. ZamawiajÄ…cy zaleca aby każdy z Wykonawców dokonaÅ‚ wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postÄ™powania, celem sprawdzenia warunków zwiÄ…zanych wykonaniem prac bÄ™dÄ…cych przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oglÄ™dzin i wizji lokalnej obciąża WykonawcÄ™ skÅ‚adajÄ…cego ofertÄ™.
Termin wykonania remontu 10 września 2016 r.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w inwestycji w termie do dnia 22.07.2016 r. do godziny 11 00
Ofertę Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
ZamawiajÄ…cy, oÅ›wiadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyÅ‚Ä…cznie charakter sondażu rynku pod kÄ…tem wyboru oferty najkorzystniejszej pod wzglÄ™dem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.