ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
Remont pomieszczeń sanitarnych w ośrodku pomocy społecznej w Głuchołazach
( opisać przedmiot zamówienia: rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw )
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawców o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, dostawy, usługi. Zakres zadania obejmuje przebudowę i remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach przy ul. Al. Jana Pawła II zgodnie z opracowanym projektem.
Warunki postępowania:
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
x cena 100%.
inne ……………..*
* podać jakie kryteria, jeżeli dotyczy
-
Warunki gwarancji Okres gwarancji-36 miesięcy liczony od daty spisania protokołu zdawczo - odbiorczego.
(określić warunki gwarancji)
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: 28.04.2017r.
-
Zakres robót:
Przedmiotem opracowania jest wykonanie REMONTU POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKU OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁUCHOŁAZACH PRZY ULICY JANA PAWŁA II 14 DZ. NR 1905, 48-340 GŁUCHOŁAZY. Na działce nr 1905 znajduje się budynek użyteczności publicznej jednokondygnacyjny, podpiwniczony zaopatrzony w przyłącza infrastruktury technicznej, tj. wodociąg, kanalizację sanitarna i deszczową, gazociąg, przyłącz teletechniczny, energetyczny.
Nie przewiduje się żadnych zmian w zagospodarowaniu działki.
4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót objętych inwestycją obejmuje w szczególności:
a) prace rozbiórkowe,
b) wykonanie nowych ścianek działowych,
c) osadzenie skrzydeł drzwiowych,
d) wykonanie gładzi, tynków i malowania ścian,
e) wykonanie sanitariatów,
f) remont istniejącego dachu,
g) wykończenie i montaż pomieszczeń sanitariatów,
i) przebudowa układu wentylacyjnego,
UWAGI: 1. Roboty budowlane prowadzone będą na podstawie dokumentacji budowlanej.
1. Zakres opracowanie nie obejmuje wykonania monitoringu oraz wymiany instalacji C.O gazowych oraz wykonania nowego wkładu kominowego.
2. Zakres robót C.O to wyłącznie wykonanie 4 grzejników ( 1szt. grzejnika w toalecie na parterze, 1 szt. grzejnika w korytarzu na parterze, 2 szt grzejników w toalecie na półpiętrze).
3. Doprowadzenie ciepłej wody do umywalek z istniejącego kotła gazowego dwufunkcyjnego.
4. Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia i wyposażenie fabrycznie nowe.
5. Wykonawca zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń.
6. Front robót należy rozpocząć od remontu sanitariatów na półpiętrze.
-
Istotne warunki umowy lub wzór umowy** Płatność jednorazowa po zakończeniu zadania. Koszty dodatkowe po stronie wykonawcy: ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu budowy, opracowanie projektu organizacji ruchu, zapewnienie kierowników robót branży sanitarnej i elektrycznej oraz osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, która posiada :uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej dwa lata praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków,, dostarczenie atestów na wbudowane materiały po stronie wykonawcy
(określić istotne zapisy przyszłej umowy dotyczące realizacji zamówienia : terminy płatności, kary umowne za nienależyte wykonanie bądź odstąpienie od umowy itp.)
** wpisać jeżeli dotyczy lub załączyć wzór umowy
-
Ofertę Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
-
faksem na numer 77 40 92 101
-
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej inw@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej*** i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia*** w terminie do dnia 6.12.2016r., do godziny 1200
** niewłaściwe skreślić
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.