logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2012
   minus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi: 2013 > grudzień > 2013-12-20
Przetarg nieograniczonynr ZP.271.24.2013.JSz , na roboty budowlane pod nazwą: Przebudowa stadionu miejskiego w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj.

 Przebudowa stadionu miejskiego w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 491814 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stadionu miejskiego w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj: dokumentacji projektowej i robót budowlanych polegających na przebudowie stadionu miejskiego w Głuchołazach zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym , zwanym dalej Programem Funkcjonalno-Użytkowym lub PFU, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowej tj.: a)opracowanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami, zezwoleniami i decyzjami wymaganymi przepisami prawa, w tym uzyskania pozwolenia na budowę. b) sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane c)sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), d)opracowanie kosztorysów inwestorskich, kalkulacji cen jednostkowych i przedmiarów robót, 2) przygotowanie kompletnego wniosku o uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia odpowiedniego organu na prowadzenie robót budowlanych, zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis wykonania dokumentacji projektowej, jej zakres, wymagania co do treści dokumentacji, a także ilości i formę przekazanych Zamawiającemu egzemplarzy dokumentacji projektowej zawiera Program Funkcjonalo- Użytkowy. 3) wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych tj.: a) wykonanie remontu boiska z trawy naturalnej z wykorzystaniem nawierzchni z trawy syntetycznej, o wymiarach placu gry 105m x 68m i całkowitej powierzchni wraz z strefami wybiegu ok. 8060,00 m2 wraz z drenażem , systemem nawadniania i podbudową, b)wykonanie oświetlenia boiska o maksymalnym natężeniu oświetlenia 300lx z możliwością rozbudowy w zakresie jedynie dołożenia opraw oświetleniowych boiska w czasie meczy z natężeniem 500lx- 6 masztów oświetleniowych, c) wykonanie nagłośnienia stadionu zgodnie z wymaganiami PZPN, d) wykonanie oświetlenia parkingów i chodników - około 36 słupów oświetleniowych, e) wykonanie bieżni lekkoatletycznej okrężnej 4-ro torowej i 6-cio torowej na prostej , bieżni do skoku w dal i rzutni o nawierzchni sztucznej z poliuretanu natryskowego o całkowitej powierzchni ok. 5580,00 m2 wraz z podbudową przepuszczalną i elementami odwodnienia bieżni , f) wykonanie remontu istniejących trybun betonowych z wykonaniem nowych siedzisk z tworzyw sztucznych w ilości 408 miejsc siedzących oraz budową trybuny na wale ziemnym ( sektor dla kibiców gości ) 42 miejsca siedzące , g)budowę toalet ogólnodostępnych wraz z tunelem przejściowym pod wałem w konstrukcji żelbetowej o powierzchni zabudowy ok.105 m2 , h) regulację kształtu i budowę wału stadionu w związku z budową drogi i parkingu za wałem na długości ok. 140 mb ( szacowana ilości mas ziemnych do wbudowania po zagęszczeniu ok. 2000 m3 ) wraz z budową murów oporowych o szerokości ok. 30 cm i wysokości 150cm ponad istniejącą rzędną terenu z ostrogami konstrukcyjnymi na długości ok. 100 mb, i) wykonanie remontu drogi gruntowej dojazdowej do parkingu stadionu od strony zachodniej z dostosowaniem do wymagań ciągu pieszo jezdnego o nawierzchni z betonu asfaltowego o całkowitej powierzchni ok. 1740,00 m2 wraz z poboczem szutrowym jednostronnym szer. min. 50 cm oraz elementami odwodnienia pasa drogowego, j) wykonanie nawierzchni utwardzonych - chodniki wewnętrzne i zewnętrzna w zakresie opracowania , ciągi pieszo jezdne o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z utwardzeniem nawierzchni ponad ostatnim rzędem trybun na koronie wału o całkowitej powierzchni ok. 2600,00 m2, k)wykonanie nawierzchni utwardzonych - parking zewnętrzny na 75 miejsc postojowych o nawierzchni przepuszczalnej z płyt ażurowych typu JOMB gr. min 10 cm - ok. 1680,00 m2, l) wykonanie nawierzchni utwardzonych - parking wewnętrzny na 24 miejsca postojowe w tym 2 dla niepełnosprawnych , rampy dla poruszania się osób niepełnosprawnych pomiędzy poziomami i place manewrowe o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - ok. 2220,00 m2, m) wykonanie pozostałych nawierzchni zielonych z trawy: - siewem o całkowitej powierzchni 2 700 m2 poza ogrodzeniem głównym w zakresie opracowania - z rolki 2675m2 w obrębie ogrodzenia głównego w tym nawierzchnia lądowiska rzutni kulą, n)dostawa i montaż 2 szt. łapaczy piłek o wysokości 6 m i całkowitej długości 100 m, o) wykonanie ogrodzenia wokół boiska i przy budynku klubowym o wysokości 120 cm o konstrukcji prefabrykowanej - o całkowitej długości 515 m z dwiema furtkami szer. 150 cm i dwiema bramami o szerokości min. 300 cm dodatkowo, p) budowa odwodnień i drenażu nawierzchni sportowych , drogowych i technicznych, q) instalacja automatycznego nawadniania boiska, r) wykonanie ogrodzenia systemowego z paneli o wysokości min 250 cm - 2500/2000 mm z prętów stalowych ocynkowanych 5 mm na słupkach 60x40x2mm z dwiema bramami systemowymi o szer. co najmniej 350 cm i wysokości całego ogrodzenia o całkowitej długości 405+2*3,5 = 412 m, s) wykonanie ogrodzenia pełnego murowanego , żelbetowego lub prefabrykowanego betonowego o wysokości min 250 cm - na słupkach betonowych 40x40cm z dwiema bramami stalowymi pełnymi o szer. co najmniej 350 cm i wysokości całego ogrodzenia o całkowitej długości 100+2*3,5 = 107 m, t) wykonanie w miejsce wyburzonego obiektu ( nr 17 ) utwardzenia nawierzchni jak dla dróg w celu uzyskania miejsca na kontenery do selektywnej zbiórki odpadów z terenu stadionu ( ew. miejsca na kontenerową stację trafo ), u)w zakresie robót budowlanych dodatkowo należy założyć : a.wykonanie robót demontażowych w zakresie istniejących nawierzchni , ziemnych , wywiezienie nadmiaru ziemi i gruzu warz z uzyskaniem stosownych decyzji na wytworzenie i zagospodarowanie odpadów ( wywóz do 4 km w jedną stronę ) , podbudów i nawierzchni boisk , bieżni oraz dróg, chodników i parkingów wraz z systemami odwodnienia i drenażu, b. wykonanie zasilań oświetlenia boiska , parkingów i chodników oraz tablic informacyjnych c.wykonanie zasilań toalet ogólnodostępnych w zakresie wszystkich niezbędnych mediów (wod-kan , elektryczna , cieplna dla zapewnienia temp. +8C w okresie zimowym). d.wyposażenie boiska w sprzęt sportowy wraz z masztami flagowymi zgodnie z wykazem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, e.wszystkie pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania. 4) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Szczegółowy opis robót budowlanych oraz charakterystyczne parametry określające wielkość i zakres przebudowy terenu stadionu zawiera Program Funkcjonalo-Użytkowy. UWAGA: Ze względu na duży zakres inwestycji, przewiduje się realizację zamówienia z podziałem na następujące zadania: zadanie I - Przygotowanie dokumentacji projektowej z dostosowaniem do wymagań technicznych i organizacyjnych Opolskiego ZPN oraz ustawy o imprezach masowych zadanie II - Roboty budowlane trybun zadanie III - Roboty budowlane płyty stadionu. 3. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej , maty elastycznej i wypełnienia z granulatu oraz nawierzchni poliuretanowej bieżni określa PFU. 4. Dodatkowe elementy, czynności i obowiązki mające wpływ na koszt wykonania zamówienia. 1)Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: a)geodezyjny koszt obsługi budowy, b)koszty map powykonawczych i wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji i ilości egzemplarzy określonych w PFU c)koszty uzgodnień, odbiorów, włączeń i wyłączeń sieci w celu wykonania robót, d)koszt nadzoru archeologicznego e)koszty badań i sprawdzeń ,wykonania badań laboratoryjnych, ekspertyz wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp. f)koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej dla każdej z branż, oraz uzyskania potwierdzenia odbioru wykonanych przyłączy, g)koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp.( w przypadku wystąpienia potrzeb), h)koszty sporządzenia Planu BIOZ w wersji i ilości określonej w PFU i)koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, j)koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem ,skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami ( w przypadku wystąpienia potrzeb) k)koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., l)koszty dozoru budowy, m)inne koszy , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 2)Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie i uwzględnienie robót, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w Programie Funkcjonalno Użytkowym (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). UWAGA: Zamawiający zastrzega , że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) lub użycie nazw materiałów (wyrobów) wskazujących na konkretne firmy/producentów lub sugerujące użycie materiałów (wyrobów) konkretnych firm/producentów, należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości i o nie gorszych parametrach niż opisane w projektach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub programie funkcjonalno -użytkowym. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego i że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca przed zastosowaniem takich materiałów (wyrobów) musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. UWAGA: Zgodnie z postanowieniami Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz obowiązującą ustawą o kulturze fizycznej, wszystkie projektowane obiekty sportowe muszą być zaopiniowane przez właściwe merytorycznie polskie związki sportowe pod kątem spełniania wymagań obowiązujących przepisów w danej dyscyplinie sportu, ustalonych przez międzynarodowe federacje lub związki krajowe. Opinia Związku musi jednoznacznie stwierdzić czy zaprojektowane rozwiązania są zgodne z wymaganiami przepisów pod kątem dopuszczenia obiektu i jego urządzeń do rozgrywania oficjalnych zawodów, ich funkcjonalności i zapewnienia warunków bezpieczeństwa dla zawodników, sędziów i widzów. W związku z powyższym zobowiązuje się Wykonawcę dodatkowo do wydania po wykonaniu projektu boiska piłkarskiego oświadczenia o zgodności rozwiązań z § 9 uchwały nr. 40 /2010 Opolskiego ZPN . 5. Gwarancja wykonania przedmiotu zamówienia oraz rękojmia. 1)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i zagospodarowanie terenu, stanowiące przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy , natomiast na zamontowane materiały i urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji producenta. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany także do wykonywania wszelkich czynności w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji, zgodnie z wymaganiami ich producentów lub dostawców - na własny koszt i własnym staraniem. 2)Niezależnie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 74.22.40.00-5, 74.23.20.00-4, 74.25.20.00-0, 45.21.22.21-1, 45.23.24.52-5, 45.34.00.00-2, 74.22.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 180.000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) Forma wadium. 1)wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275), 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: bezwarunkowej, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. f)gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, g)wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, h)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, i)w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie o której mowa w pkt. 12.2.1) lit. b) do e) SIWZ winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3)postanowienia pkt. 12.2.2) SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. 12.2.1) lit. b) i 12.2.1) lit. e). Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: WBK S.A. 29109021670000000562000051 z dopiskiem : Wadium w postępowaniu Przebudowa stadionu miejskiego w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 2)wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty. 3)w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ. Termin wniesienia wadium. 1)wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2)w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 3)Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, 4)Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Utrata wadium. 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące : 1) posiadania wiedzy i doświadczenia. a) posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie usług projektowych W szczególności Wykonawcy muszą wykazać, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia: tj: I. co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej o pow. minimum 800 m2 nawierzchni trawiastej, oraz II. co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią poliuretanowo-gumową EPDM o pow. min. 5000 m2 nawierzchni EPDM. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej jednym zamówieniem spełniającym łącznie warunki określone w pkt. 9.2. 1) lit. a ppkt. I oraz w pkt 9.2. 1) lit. a ppkt. II (określone powyżej) b) posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie robót budowlanych W szczególności Wykonawcy muszą wykazać, że: w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to w tym okresie, wykonali roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia: tj : I. co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej o pow. minimum 800 m2 nawierzchni trawiastej, oraz II. co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią poliuretanowo-gumową EPDM o pow. min. 5000 m2 nawierzchni EPDM Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej jednym zamówieniem spełniającym łącznie warunki określone w pkt.9.2. 1) lit. b ppkt. I oraz w pkt. 9.2.1) lit. b ppkt. II (określone powyżej) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów, w oparciu, o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków: 1.wykaz wykonanych usług , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz usług, wraz z podaniem wartości usług , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; 2.dowody dotyczące usług wymienionych w wykazie, określające, że usługi wykazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 3.wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz robót budowlanych ,wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. 4.dowody dotyczące najważniejszych robót wymienionych w wykazie określające, potwierdzające że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a), c) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a), Natomiast w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane oraz usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1 i pkt 3 zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Uwaga: Zgodnie z § 9 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, ( Dz. U. 2013, poz. 231) Wykonawca, w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, oraz należyte wykonanie usług wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed zmianą rozporządzenia ( zmiana od dnia 20.02.2013). W przypadku oferty wspólnej Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu (określone powyżej) zostały spełnione jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców będzie je spełniał lub spełniać je będą Wykonawcy składający ofertę wspólną łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki : Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i legitymować się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie im zostaną powierzone. Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują co najmniej: a) 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą minimum pięcioletnie ( 5 ) doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi, w tym co najmniej jedną robotą polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej o pow. minimum 800 m2 nawierzchni trawiastej lub z nawierzchnią poliuretanowo-gumową EPDM o pow. min. 5000 m2 nawierzchni z EPDM. b) 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą minimum pięcioletnie ( 5 ) doświadczenie zawodowe w wykonawstwie lub nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych, c) 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych, wentylacyjnych zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia instalacyjne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą minimum pięcioletnie ( 5 ) doświadczenie zawodowe w wykonawstwie lub nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych, wentylacyjnych, d) 1 (jedną) osobą - projektantem branży architektonicznej. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiające projektowanie robót w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji projektanta robót w branży architektonicznej, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią poliuretanowo-gumową EPDM. e) 1 (jedną) osobą - projektantem branży instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznej; Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiające projektowanie robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji projektanta robót instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią poliuretanowo-gumową EPDM. f) 1 (jedną) osobą - projektantem branży instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiające projektowanie robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji projektanta robót instalacyjnych w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią poliuretanowo-gumową EPDM. g) 1 (jedną) osobą - projektantem branży telekomunikacyjnej. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiające projektowanie robót w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji projektanta robót telekomunikacyjnych, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią poliuretanowo-gumową EPDM. h) 1 (jedną) osobą - projektantem branży konstrukcyjno- budowlanej. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiające projektowanie robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji projektanta robót konstrukcyjno- budowlanych, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią poliuretanowo-gumową EPDM. i) 1 (jedną) osobą - projektantem branży drogowe. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiające projektowanie robót w specjalności drogowej bez ograniczeń, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji projektanta robót drogowych, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę lub modernizację stadionu sportowego lub obiektu sportowego z nawierzchnią poliuretanowo-gumową EPDM. Zamawiający dopuszcza, wskazywanie tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko, lecz nie więcej niż dwa, pod warunkiem, że osoba ta posiada co najmniej minimalne kwalifikacje przewidywane dla każdego ze stanowisk, na które jest wskazana. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert jako czynny zawodowo inspektor nadzoru lub kierownik budowy. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane ( tekst jedn. Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy ( 01.01.1995r. ) , uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów, w oparciu, o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków : -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz osób -oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - oświadczenia osób. W przypadku oferty wspólnej Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu (określone powyżej) zostały spełnione jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców będzie je spełniał lub spełniać je będą Wykonawcy składający ofertę wspólną łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 9.2. SIWZ stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie : trzy miliony złotych) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 9.2. SIWZ stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)formularz ofertowy - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy, b)dowód wniesienia wadium c)zbiorcze zestawienie kosztów (tabela wyceny robót budowlanych i tabela dostawy wyposażenia stadionu) sporządzone według załącznika nr 10a i b d)stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, e)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, f) w przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: -pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -w przypadku, gdy podmioty trzecie będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa o których mowa w pkt. 9.3.1), 9.3.2)., SIWZ w zakresie dotyczącym tych podmiotów. g)pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 10 niniejszej SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, oraz określa warunki takiej zmiany: a) Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianę Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiającemu przysługuje również prawo żądania od Wykonawcy zmiany Podwykonawcy, jeżeli ten realizuje usługę w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami niniejszej Umowy i przepisami obowiązującego prawa. W przypadku gdy Wykonawca polegał na zasobach Podwykonawcy(wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach lub zdolnościach finansowych innych podmiotów) w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zmiana Podwykonawcy jest dopuszczalna, gdy nowy Podwykonawca spełnia warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy ze względu na zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. d) Zamawiający przewiduje również zmianę terminu zakończenia wykonania zamówienia , pod warunkiem że: -Zaszła konieczność wstrzymania realizacji robót ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy, -Zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z uwagi na zaistnienie okoliczności siły wyższej. W tym przypadku Zamawiający przewiduje również zmianę terminów płatności, -Zaszła konieczność zmiany terminów na skutek konieczności częściowego oddania do użytku przedmiotu zamówienia, -Zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, -Prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, -Zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, -Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia w przypadku opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z wykonywania robót budowlanych na terenie budowy, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w przypadku ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, Termin umowny zostanie wydłużony o sumę dni okresów wstrzymania prac na wniosek Wykonawcy uzgodniony z Inspektorem Nadzoru oraz Zamawiającym, Decyzja o konieczności wstrzymania robót powinna zostać potwierdzona wpisem do dziennika budowy oraz powinna zostać uzgodniona z Inspektorem Nadzoru oraz Zamawiającym. O wstrzymaniu robót budowlanych Wykonawca powinien każdorazowo powiadomić Zamawiającego. e) Zamawiający dopuszcza także inne zmiany umowy : -zmiany dokonane na podstawie art. 20 ust. 1 pkt. 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane, uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru , pod warunkiem, ze zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych , których nie można było wcześniej przewidzieć,-zmiany , które dokonane zostaną podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i wprowadzone zostaną zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. -Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót zamiennych w określonych warunkach (np. z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty). W przypadku, gdy do całkowitego wykonania przedmiotu zamówienia wystąpi konieczność wykonania tzw. robót zamiennych, czyli robót innych niż w określonych w Programie Funkcjonalno Użytkowym, rozpoczęcie wykonywania tych robót może nastąpić jedynie na podstawie protokołu konieczności, potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego,- zmiany personalnej osób uprawnionych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych z branż wymaganych przez Zamawiającego, która może nastąpić za zgodą Zamawiającego . Przedstawiony do zmiany we wniosku kandydat na powyższe stanowisko/stanowiska musi spełniać odpowiednio warunki udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami SIWZ. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. W przypadkach w/w zmianie może ulec harmonogram finansowo-rzeczowy Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku. a) Może to być : - wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek Zamawiającego , aby wykonawca przedłożył propozycję zmiany, - wniosek Wykonawcy, b) Wniosek musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zamiany, - koszt zmiany - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego, zmianach osoby przedstawiciela strony i tym podobnych Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. UWAGA ZAMAWIAJĄCEGO: Zapis pkt. 1.a) dotyczy wyłącznie umowy, zawartej na podstawie oferty przetargowej, w której Wykonawca zapewnił udział podwykonawców, to jest wypełnił właściwie formularz ofertowy. W przypadku oświadczenia Wykonawcy, że nie zamierza powierzać do powykonywania żadnej części zamówienia - nie stosuje się zapisów umowy dotyczące udziału podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2013&mc=12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach , 48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15, Wydział Planowania, Zamówień Publicznych i Działalności Gospodarczej pok. nr 16, I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach , 48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15, Sekretariat , pok. nr 11, I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

Ilość odwiedzin: 2255
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Sznajder
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Sznajder
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Sznajder
Data wytworzenia informacji: 2013-11-29 11:45:13
Data udostępnienia informacji: 2013-11-29 11:45:13
Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-22 09:28:29

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner