logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


MODERNIZACJA ALEJKI SPACEROWEJ PRZY ULICY MONIUSZKI W GŁUCHOŁAZACH
Numer ogłoszenia: 171773 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: MODERNIZACJA ALEJKI SPACEROWEJ PRZY ULICY MONIUSZKI W GŁUCHOŁAZACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Planowany zakres prac: 1. Wymiana chodników i nawierzchni, elementy maÅ‚ej architektury z ogrodzeniami. 2. Budowa linii kablowej oÅ›wietlenia parkowego. Dane techniczne /orientacyjny zakres prac/ : Wymiana nawierzchni chodników : - rozebranie istniejÄ…cych chodników, wykonanie podbudowy, montaż obrzeży i krawężników, kostka betonowa gr. 6 cm 1851,05 m2, kostka betonowa gr. 8 cm 383,20 m2 - wykonanie ogrodzeÅ„ z siatki - 150,00 mb - wykonanie pÅ‚otków ochronnych, stalowych - 211,00 mb - montaż Å‚awek parkowych, koszy ulicznych, sÅ‚upków zaporowych stalowych i beto- nowych, mury z kamienia (piaskowiec - Å‚Ä…cznie 19,30 m3) - roboty ziemne - Å‚Ä…cznie 941,90 m3 - montaż i stawianie sÅ‚upów oÅ›wietleniowych - 26 szt - montaż projektorów na murkach - 4 szt - montaż kabla ziemnego - 782,00 mb - demontaż sÅ‚upów i lamp istniejÄ…cego oÅ›wietlenia ulicznego Planowany zakres robót w 2009 roku : 1. oÅ›wietlenie parkowe 2. prace zwiÄ…zane z odwodnieniem terenu 3. część robót drogowych z uwagi na planowanie sfinansowania robót w 2009 r Å‚Ä…cznie do kwoty 300 000 zÅ‚ brutto. W kosztach należy uwzglÄ™dnić koszty zwiÄ…zane z prowadzeniem robót tj.: - obsÅ‚ugi geodezyjnej i map powykonawczych, - koszty badaÅ„ i prób zwiÄ…zanych z wykazaniem wskaźnika zagÄ™szczenia gruntu, koszty organizacji placu budowy, - zużycia energii i wody, - dozoru budowy, - ubezpieczenia budowy itp. Wykonawca bÄ™dzie odpowiedzialny za zagospodarowanie powstaÅ‚ych podczas remontu odpadów, zgodnie z ustawÄ… o odpadach z dnia 27.04.2001r. (t.jedn. z 2007r. Dz.U.Nr.39, poz.251 z późn. zm.). CaÅ‚ość dostaw zwiÄ…zanych z realizacjÄ… zamówienia leży po stronie Wykonawcy i bÄ™dzie przez niego nadzorowana i gwarantowana .CaÅ‚ość zamówienia należy wykonać z materiaÅ‚ów nowych, posiadajÄ…cych aktualne atesty. ZamawiajÄ…cy wymaga udzielenia przez WykonawcÄ™ co najmniej 3 letniej rÄ™kojmi na wady przedmiotu zamówienia i co najmniej 3-letniej gwarancji jakoÅ›ci..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.27.00-2, 45.31.61.10-9, 45.31.43.10-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokoÅ›ci: 4 000,00zÅ‚. SÅ‚ownie zÅ‚otych: cztery tysiÄ…ce zÅ‚. 2. Forma Wadium 1) Wadium może być wniesione w nastÄ™pujÄ…cych formach: a) pieniÄ…dzu; b) porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, z tym że porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku skÅ‚adania przez WykonawcÄ™ wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporzÄ…dzona zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym prawem i winna zawierać nastÄ™pujÄ…ce elementy: a) nazwÄ™ dajÄ…cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (ZamawiajÄ…cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielajÄ…cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) okreÅ›lenie wierzytelnoÅ›ci, która ma być zabezpieczona gwarancjÄ…, c) kwotÄ™ gwarancji, d) termin ważnoÅ›ci gwarancji, e) zobowiÄ…zanie gwaranta do: zapÅ‚acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie ZamawiajÄ…cego zawierajÄ…ce oÅ›wiadczenie: - iż Wykonawca, który zÅ‚ożyÅ‚ ofertÄ™ w odpowiedzi na wezwanie ZamawiajÄ…cego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub peÅ‚nomocnictw; - iż Wykonawca, którego ofertÄ™ wybrano: a) odmówiÅ‚ podpisania umowy na warunkach okreÅ›lonych w ofercie, lub b) nie wniósÅ‚ zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Postanowienia pkt 11.2.2) siwz stosuje siÄ™ odpowiednio do porÄ™czeÅ„, okreÅ›lonych powyżej w pkt. 11.2.1)b) i 11.2.1)e) siwz. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniÄ…dzu należy wpÅ‚acać przelewem na nastÄ™pujÄ…cy nr konta: WBK S,A. 29 1090 2167 0000 0005 6200 0051 z dopiskiem : Wadium na modernizacjÄ™ alejki spacerowej przy ulicy Moniuszki w GÅ‚uchoÅ‚azach . Zaleca siÄ™ do oferty doÅ‚Ä…czyć kopiÄ™ polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniÄ…dz należy doÅ‚Ä…czyć w oryginale do oryginalnego egzemplarza oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniÄ…dzu za pomocÄ… przelewu bankowego ZamawiajÄ…cy bÄ™dzie uważaÅ‚ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzÄ…cy rachunek ZamawiajÄ…cego potwierdzi, że otrzymaÅ‚ taki przelew przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 5. Zwrot wadium. ZamawiajÄ…cy zwróci niezwÅ‚ocznie wadium wedÅ‚ug zasad okreÅ›lonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. ZamawiajÄ…cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: - jeżeli Wykonawca, który zÅ‚ożyÅ‚ ofertÄ™ w odpowiedzi na wezwanie ZamawiajÄ…cego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u. p.z.p. nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub peÅ‚nomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - jeżeli Wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana: a) odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie; b) nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. Wykonawca musi zÅ‚ożyć dokumenty okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego na podstawie RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.Nr.87, poz.605, z późn.zm.) potwierdzajÄ…ce, że Wykonawca speÅ‚nia warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu i nie podlega wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (t.jedn.2007 r. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.). Wykonawcy ubiegajÄ…cy siÄ™ o zamówienie publiczne muszÄ… speÅ‚niać niżej wymienione warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlegać wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (t.jedn.2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). 2) posiadać niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponuje lub bÄ™dzie dysponowaÅ‚ potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególnoÅ›ci Wykonawca musi speÅ‚niać nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bÄ™dzie ich Å‚Ä…czne doÅ›wiadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku): a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczÄ™cia niniejszego postÄ™powania, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowaÅ‚ (zakoÅ„czyÅ‚) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego postÄ™powania, polegajÄ…ce na budowie, przebudowie dróg lub placów lub parkingów lub chodników o powierzchni co najmniej 2000,00 m 2 . Wykonanie wymienionych robót budowlanych winno być wykonane z kostki betonowej. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub bÄ™dzie dysponowaÅ‚ osobami do wykonania niniejszego zamówienia: tj. przynajmniej jednÄ… osobÄ… posiadajÄ…cÄ… potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: - kierowania robotami budowlanymi w specjalnoÅ›ci drogowej - do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych 3) znajdować siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególnoÅ›ci Wykonawca musi speÅ‚niać nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bÄ™dzie ich Å‚Ä…czna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku). 2. Wykonawcy majÄ…cy siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej skÅ‚adajÄ… dokumenty zgodnie z § 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać ZamawiajÄ…cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane. Uwaga! Dokonywanie oceny speÅ‚niania warunków odbÄ™dzie siÄ™ wedÅ‚ug formuÅ‚y speÅ‚nia-nie speÅ‚nia, na podstawie zÅ‚ożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1. Wykonawca musi zÅ‚ożyć dokumenty okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego na podstawie RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.Nr.87, poz.605, z późn.zm.) potwierdzajÄ…ce, że Wykonawca speÅ‚nia warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu i nie podlega wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (t.jedn.2007 r. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.). Wykonawcy ubiegajÄ…cy siÄ™ o zamówienie publiczne muszÄ… speÅ‚niać niżej wymienione warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlegać wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (t.jedn.2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). W celu potwierdzenia speÅ‚nienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiÄ…zani sÄ… przedÅ‚ożyć nastÄ™pujÄ…ce dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie winny być zÅ‚ożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, oprócz oÅ›wiadczenia wymienionego w pkt 9.1.1)b siwz, które może być zÅ‚ożone przez PeÅ‚nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia lub przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców wspólnie skÅ‚adajÄ…cych ofertÄ™ wspólnÄ…): a) aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert b) oÅ›wiadczenie, sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej SIWZ o speÅ‚nieniu udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, c) aktualne zaÅ›wiadczenia wÅ‚aÅ›ciwego Naczelnika UrzÄ™du Skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczenia, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu, wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert; 2) posiadać niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponuje lub bÄ™dzie dysponowaÅ‚ potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególnoÅ›ci Wykonawca musi speÅ‚niać nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bÄ™dzie ich Å‚Ä…czne doÅ›wiadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku): a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczÄ™cia niniejszego postÄ™powania, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowaÅ‚ (zakoÅ„czyÅ‚) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego postÄ™powania, polegajÄ…ce na budowie, przebudowie dróg lub placów lub parkingów lub chodników o powierzchni co najmniej 2000,00 m 2. Wykonanie wymienionych robót budowlanych winno być wykonane z kostki betonowej. W celu potwierdzenia speÅ‚niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiÄ…zani sÄ… przedÅ‚ożyć wykaz okreÅ›lonych jak wyżej wykonanych robót, sporzÄ…dzony wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz doÅ‚Ä…czyć dokumenty od zamawiajÄ…cych potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y zakoÅ„czone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoÅ‚y, itp.) b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub bÄ™dzie dysponowaÅ‚ osobami do wykonania niniejszego zamówienia: tj. przynajmniej jednÄ… osobÄ… posiadajÄ…cÄ… potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: - kierowania robotami budowlanymi w specjalnoÅ›ci drogowej - do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych. W celu potwierdzenia speÅ‚niania ww. warunku do oferty należy doÅ‚Ä…czyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub bÄ™dzie dysponowaÅ‚ wykonawca i które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczajÄ…ce bÄ™dzie wykazanie przynajmniej po jednej osobie, o której wyżej mowa), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i ich wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci - zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 4 do SIWZ. b) pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.2) lit.b) Wykonawca wskazaÅ‚ osoby, którymi bÄ™dzie dysponowaÅ‚. c) uprawnienia oraz aktualne zaÅ›wiadczenia o przynależnoÅ›ci do wÅ‚aÅ›ciwego samorzÄ…du zawodowego wraz z informacjÄ… o opÅ‚aceniu obowiÄ…zkowych skÅ‚adek od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej np. zaÅ›wiadczenie z OkrÄ™gowej Izby Inżynierów Budownictwa ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość posiadania wyżej wymienionych uprawnieÅ„ , przez jednÄ… osobÄ™ . 3) znajdować siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególnoÅ›ci Wykonawca musi speÅ‚niać nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bÄ™dzie ich Å‚Ä…czna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku): a) posiadać polisÄ™, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajÄ…cego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci na kwotÄ™ nie mniejszÄ… niż 100 000 PLNW przypadku zÅ‚ożenia przez Wykonawców dokumentów zawierajÄ…cych dane w innych walutach niż okreÅ›lono w pkt 9.1.3), ZamawiajÄ…cy jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie Å›redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania siÄ™ ogÅ‚oszenia o niniejszym zamówieniu. Åšrednie kursy walut dostÄ™pne sÄ… pod nastÄ™pujÄ…cym adresem:www.nbp.pl (kursy) 2. Wykonawcy majÄ…cy siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej skÅ‚adajÄ… dokumenty zgodnie z § 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać ZamawiajÄ…cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ Planowania, ZamówieÅ„ Publicznych - pok. nr 11 piÄ™tro I.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:30, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat - pok. nr 11 piÄ™tro I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Nazwa dokumentu: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR ZP.341-40/09 PN.MODERNIZACJA ALEJKI SPACEROWEJ PRZY ULICY MONIUSZKI W GŁUCHOŁAZACH
Podmiot udostępniający: Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna SokoÅ‚owska
Data wytworzenia informacji: 2009-10-07 12:56:11
Data udostępnienia informacji: 2009-10-07 12:56:11
Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-07 14:22:39

Wersja do wydruku...

corner   corner