logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

GÅ‚uchoÅ‚azy: Przebudowa gminnych dróg w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Rozbudowa nawierzchni ulic, chodników wraz z odwodnieniem oraz przebudowÄ… sieci oÅ›wietlenia ulicznego kablowego, obejmujÄ…cej: ul. KoÅ›ciuszki - droga publiczna - (odcinek od skrzyżowania z ul. SkÅ‚odowskiej do skrzyżowania z ul. KolejowÄ…) i ul. SkÅ‚odowskiej - droga publiczna (od skrzyżowania z ul. KoÅ›ciuszki do skrzyżowania z ul. WyszyÅ„skiego)w miejscowoÅ›ci GÅ‚uchoÅ‚azy.
Numer ogłoszenia: 14527 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Przebudowa gminnych dróg w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Rozbudowa nawierzchni ulic, chodników wraz z odwodnieniem oraz przebudowÄ… sieci oÅ›wietlenia ulicznego kablowego, obejmujÄ…cego: ul. KoÅ›ciuszki - droga publiczna - (odcinek od skrzyżowania z ul. SkÅ‚odowskÄ… do skrzyżowania z ul. KolejowÄ…) i ul. SkÅ‚odowskÄ… - droga publiczna (od skrzyżowania z ul. KoÅ›ciuszki do skrzyżowania z ul. WyszyÅ„skiego)w miejscowoÅ›ci GÅ‚uchoÅ‚azach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przebudowa gminnych dróg w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Rozbudowa nawierzchni ulic, chodników wraz z odwodnieniem oraz przebudowÄ… sieci oÅ›wietlenia ulicznego kablowego, obejmujÄ…cego: ul. KoÅ›ciuszki - droga publiczna - (odcinek od skrzyżowania z ul. SkÅ‚odowskÄ… do skrzyżowania z ul. KolejowÄ…) i ul. SkÅ‚odowskÄ… - droga publiczna (od skrzyżowania z ul. KoÅ›ciuszki do skrzyżowania z ul. WyszyÅ„skiego) w miejscowoÅ›ci GÅ‚uchoÅ‚azy. Dane techniczne (orientacyjny zakres prac): a) dot. ul. SkÅ‚odowskiej (powierzchnia jezdna 3.341,00 m2, powierzchnia chodników 1343,22 m2): - odtworzenie trasy i punktów wysokoÅ›ciowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeÅ„ i przepustów, - wykopy w gruntach nieskalistych, - regulacja pionowa urzÄ…dzeÅ„ obcych i montaż studzienek Å›ciekowych, - warstwy odsÄ…czajÄ…ce i odcinajÄ…ce, - podbudowa z tÅ‚ucznia kamiennego, - podbudowa z betonu asfaltowego, - roboty asfaltowe, - nawierzchnie z kostki granitowej, - nawierzchnie z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, - Å›cieki z kostki kamiennej, - krawężniki kamienne, - obrzeża kamienne, - oznakowania poziome, - oznakowania pionowe, - oznakowania docelowe, b) dot. ul. KoÅ›ciuszki (powierzchnia jezdna 3.418,00 m2, powierzchnia chodników 3.703,70 m2): - odtworzenie trasy i punktów wysokoÅ›ciowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeÅ„ i przepustów, - wykopy w gruntach nieskalistych, - regulacja pionowa urzÄ…dzeÅ„ obcych i montaż studzienek Å›ciekowych, - warstwy odsÄ…czajÄ…ce i odcinajÄ…ce, - podbudowa z tÅ‚ucznia kamiennego, - podbudowa z betonu asfaltowego, - roboty asfaltowe, - nawierzchnie z kostki granitowej, - nawierzchnie z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, - Å›cieki z kostki kamiennej, - krawężniki kamienne, - obrzeża kamienne, - oznakowania poziome, - oznakowania pionowe, - oznakowania docelowe, - zieleÅ„ drogowa Kanalizacja deszczowa w ul. SkÅ‚odowskiej: - przykanaliki deszczowy fi 200 z rur PVC - 100,80 mb - studzienki Å›ciekowe betonowe z wpustami ulicznymi - 9 szt. - studzienki Å›ciekowe betonowe z wpustami chÅ‚onnymi - 9 szt. - studnie rewizyjne fi 1200 - 17 szt. Kanalizacja deszczowa w ul. KoÅ›ciuszki: - przykanaliki deszczowy fi 200 z rur PVC - 105,70 mb - studzienki Å›ciekowe betonowe z wpustami ulicznymi - 26 szt. - studzienki Å›ciekowe betonowe z wpustami chÅ‚onnymi - 9 szt. - studnie rewizyjne fi 1200 - 8 szt. Kablowa instalacja oÅ›wietlenia ulicznego ul. KoÅ›ciuszki i SkÅ‚odowskiej: - kabel ziemny 4 x 35 mm - 965,00 mb - rury ochronne na kabel DVK-75 - 560,00 mb - latarnie oÅ›wietlenia ulicznego - 18 szt., - oprawy naÅ›cienne oÅ›wietlenia ulicznego - 8 szt., - demontaż starego oÅ›wietlenia ulicznego wraz z liniÄ… napowietrznÄ… SzczegóÅ‚owy zakres robót zgodnie z przedmiarami robót Wymagania techniczne zostaÅ‚y okreÅ›lone w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiÄ…cymi integralnÄ… część dokumentacji technicznej. UWAGA !!! 1. ZamawiajÄ…cy wymaga skÅ‚adowania urobku /ziemi z wykopów/ we wskazanym miejscu w odlegÅ‚oÅ›ci okoÅ‚o 1,5 km od miejsca robót. Za skÅ‚adowany urobek nie bÄ™dÄ… pobierane opÅ‚aty. 2. Wykonawca zobowiÄ…zany jest do prowadzenia robót w sposób umożliwiajÄ…cy zachowanie komunikacji i przejezdnoÅ›ci części drogi dla pojazdów i pieszych (wskazane prowadzenie robót systemem poÅ‚ówkowym). Dodatkowe elementy majÄ…ce wpÅ‚yw na koszt budowy, które Wykonawca winien uwzglÄ™dnić w cenie oferty:: - geodezyjny koszt obsÅ‚ugi budowy, - koszty map powykonawczych, - koszty badaÅ„ i sprawdzeÅ„ /wskaźniki zagÄ™szczenia gruntu, warstw podbudowy itp./. - koszty badaÅ„ i sprawdzeÅ„ geologicznych gruntu, - koszty zwiÄ…zane z organizacjÄ… ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowaÅ„, wykonaniem tymczasowych przejść dla pieszych - koszty ubezpieczenia budowy, - koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp./, - koszty dozoru budowy, - odzysk części materiaÅ‚ów drogowych z rozbiórki elementów drogowych (kostka kamienna, pÅ‚ytki chodnikowe, krawężniki, frezowina, itp), które zamawiajÄ…cy uzna za nadajÄ…ce siÄ™ do ponownego wykorzystania na swoich innych obiektach wraz z ich transportem w miejsce wskazane przez ZamawiajÄ…cego odlegÅ‚e max. 1 km od budowy. - koszty nadzoru geologiczno - archeologicznego zakresu robót objÄ™tych pozwoleniem konserwatorskim. ZamawiajÄ…cy wymaga udzielenia przez WykonawcÄ™ co najmniej 3-letniej gwarancji jakoÅ›ci..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-0, 45.25.56.00-5, 45.23.22.10-7, 45.31.61.10-9, 45.31.23.10-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 15.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokoÅ›ci: 50 000,00zÅ‚. SÅ‚ownie zÅ‚otych: pięćdziesiÄ…t tysiÄ™cy zÅ‚otych 2. Forma Wadium 1) Wadium może być wniesione w nastÄ™pujÄ…cych formach: a) pieniÄ…dzu; b) porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, z tym że porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku skÅ‚adania przez WykonawcÄ™ wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporzÄ…dzona zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym prawem i winna zawierać nastÄ™pujÄ…ce elementy: a) nazwÄ™ dajÄ…cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (ZamawiajÄ…cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielajÄ…cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) okreÅ›lenie wierzytelnoÅ›ci, która ma być zabezpieczona gwarancjÄ…, c) kwotÄ™ gwarancji, d) termin ważnoÅ›ci gwarancji, e) zobowiÄ…zanie gwaranta do: zapÅ‚acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie ZamawiajÄ…cego zawierajÄ…ce oÅ›wiadczenie: - iż Wykonawca, który zÅ‚ożyÅ‚ ofertÄ™ w odpowiedzi na wezwanie ZamawiajÄ…cego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub peÅ‚nomocnictw; - iż Wykonawca, którego ofertÄ™ wybrano: -odmówiÅ‚ podpisania umowy na warunkach okreÅ›lonych w ofercie, lub - nie wniósÅ‚ zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Postanowienia pkt 11.2. stosuje siÄ™ odpowiednio do porÄ™czeÅ„, okreÅ›lonych powyżej w pkt. 2.b) i 2.e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniÄ…dzu należy wpÅ‚acać przelewem na nastÄ™pujÄ…cy nr konta: WBK S,A. 29 1090 2167 0000 0005 6200 0051z dopiskiem:-Wadium na rozbudowÄ™ nawierzchni ulic, chodników ul. KoÅ›ciuszki- SkÅ‚odowskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach. Zaleca siÄ™ do oferty doÅ‚Ä…czyć kopiÄ™ polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniÄ…dz należy doÅ‚Ä…czyć w oryginale do oryginalnego egzemplarza oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniÄ…dzu za pomocÄ… przelewu bankowego ZamawiajÄ…cy bÄ™dzie uważaÅ‚ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzÄ…cy rachunek ZamawiajÄ…cego potwierdzi, że otrzymaÅ‚ taki przelew przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 5. Zwrot wadium. ZamawiajÄ…cy zwróci niezwÅ‚ocznie wadium wedÅ‚ug zasad okreÅ›lonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. ZamawiajÄ…cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: - jeżeli Wykonawca, który zÅ‚ożyÅ‚ ofertÄ™ w odpowiedzi na wezwanie ZamawiajÄ…cego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u. p.z.p. nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub peÅ‚nomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - jeżeli Wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana: - odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie; -nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: W przetargu mogÄ… wziąć udziaÅ‚ Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegajÄ… wykluczeniu z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 2. speÅ‚niajÄ… warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a to: 2.1. posiadajÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie tj. PosiadajÄ… doÅ›wiadczenie w zakresie wykonania co najmniej 3 robót budowlanych tożsamych z przedmiotem niniejszego postÄ™powania, polegajÄ…cych na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o powierzchni co najmniej 3.500 m2 każda; wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert w niniejszym postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie 2.2. dysponujÄ… osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: DysponujÄ… osobÄ… lub osobami, która-którzy bÄ™dzie-bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako : a) kierownik budowy, który posiada kwalifikacje zawodowe niezbÄ™dne do wykonania zamówienia oraz posiada wymagane uprawnienia branży drogowej , przynależy do stosownej izby zawodowej; a ponadto posiada wymagane uprawnienia do wykonywania robót w obiektach zabytkowych, oraz przynależy do stosownej izby zawodowej; b) kierownik robót, który posiada-posiadajÄ… kwalifikacje zawodowe niezbÄ™dne do wykonania zamówienia oraz posiada-posiadajÄ… wymagane uprawnienia branży elektrycznej i instalacyjnej 2.3. sytuacji finansowej: - posiadajÄ… rachunek w banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, na którym posiadajÄ… Å›rodki finansowe lub zdolność kredytowÄ… w wysokoÅ›ci nie mniejszej niż 1.500.000,00 zÅ‚ Ocena speÅ‚niania warunków dokonywana bÄ™dzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. speÅ‚nia - nie speÅ‚nia). Z treÅ›ci zaÅ‚Ä…czonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca speÅ‚niÅ‚. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z postawionych warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postÄ™powania..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: I. Zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane A) W celu speÅ‚niania przez WykonawcÄ™ warunków żądanych przez ZamawiajÄ…cego , zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ZamawiajÄ…cy żąda: 1. oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zaÅ‚Ä…cznik nr 2 siwz), Dopuszcza siÄ™ możliwość zÅ‚ożenia jednego wspólnego oÅ›wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówieÅ„ publicznych, pod warunkiem, iż oÅ›wiadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów wystÄ™pujÄ…cych wspólnie lub przez wszystkie podmioty skÅ‚adajÄ…ce ofertÄ™ wspólnÄ…; 2. wykaz 3 robót budowlanych w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia, tożsamych z przedmiotem zamówienia, zwiÄ…zanych z budowÄ…, przebudowÄ… lub remontem drogi o powierzchni co najmniej 3.500 m2 każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert w niniejszym postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci netto, daty i miejsca wykonania, oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że roboty zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone (zaÅ‚Ä…cznik nr 4 siwz). W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogÄ… speÅ‚nić Å‚Ä…cznie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku. 3. wykaz osób (zaÅ‚Ä…cznik nr 5 siwz): 3.1. dot. kierownika budowy, który bÄ™dzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia (wymagane uprawnienia branży drogowej oraz przynależność do stosownej izby zawodowej, i wymagane uprawnienia do wykonywania robót w obiektach zabytkowych, oraz przynależność do stosownej izby zawodowej), wraz z informacjÄ… o podstawie do dysponowania tÄ… osobÄ… 3.2. dot. kierownika-kierowników robót, który-którzy bÄ™dzie-bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jego/ich kwalifikacji zawodowych niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia (wymagane uprawnienia branży elektrycznej i instalacyjnej oraz przynależność do stosownej izby zawodowej), wraz z informacjÄ… o podstawie do dysponowania tÄ…/tymi osobÄ…-osobami W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokumenty wykonawcy mogÄ… speÅ‚nić Å‚Ä…cznie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku. 4. oÅ›wiadczenia, że kierownik budowy oraz kierownik-kierownicy robót posiadajÄ… uprawnienia (odpowiednio do pkt.2.4 siwz rozdziaÅ‚u 10): branży drogowej, do wykonywania robót w obiektach zabytkowych, branży elektrycznej, instalacyjnej oraz przynależą do stosownej izby zawodowej. W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogÄ… speÅ‚nić Å‚Ä…cznie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku. 5. informacja banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzajÄ…cej posiadane Å›rodki finansowe lub zdolność kredytowÄ… wykonawcy w wysokoÅ›ci nie mniejszej niż 1.500.000,00 zÅ‚, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogÄ… speÅ‚nić Å‚Ä…cznie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczÄ…cych sytuacji finansowej wymaganych przez zamawiajÄ…cego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczajÄ…cy sposób potwierdza speÅ‚nianie opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doÅ›wiadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia i zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego Å‚Ä…czÄ…cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiÄ…zany jest udowodnić zamawiajÄ…cemu, iż bÄ™dzie dysponowaÅ‚ zasobami niezbÄ™dnymi do realizacji zamówienia, w szczególnoÅ›ci przedstawiajÄ…c w tym celu pisemne zobowiÄ…zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. Jeżeli wykonawca wykazujÄ…c speÅ‚nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okreÅ›lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te bÄ™dÄ… braÅ‚y udziaÅ‚ w realizacji części zamówienia, zamawiajÄ…cy żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 7.1. oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (zaÅ‚Ä…cznik nr 3 siwz), 7.2. aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy (zaÅ‚Ä…cznik nr 9 do SIWZ) B)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postÄ™powania o zamówienie publiczne w okolicznoÅ›ciach, o których mowa art. 24 ust.1. ustawy Pzp ZamawiajÄ…cy żąda: 1. oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 2. aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy (zgodnie z zaÅ‚Ä…cznik nr 9 do SIWZ) W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokument musi być zÅ‚ożony przez każdego wykonawcÄ™. UWAGA! Dla Wykonawców majÄ…cych siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu okreÅ›lonego w lit. A pkt 7.2 oraz lit. B pkt 2 siwz zastosowanie majÄ… przepisy § 4 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). II. Inne oÅ›wiadczenia i dokumenty, które należy przedÅ‚ożyć wraz z ofertÄ…: 1. Formularz Ofertowy, sporzÄ…dzony na podstawie wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. PeÅ‚nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o zamówienie,peÅ‚nomocnictwo takie może wynikać z doÅ‚Ä…czonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spóÅ‚ki cywilnej. PeÅ‚nomocnictwo należy doÅ‚Ä…czyć w oryginale bÄ…dź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em notarialnie. 3. kosztorys ofertowy 4. celem okreÅ›lenia statusu prawnego Wykonawcy zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert ( dotyczy osób fizycznych wskazanych w § 2 pkt 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2010&mc=2.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16, I piÄ™tro.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 16, I piÄ™tro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczÄ…ce finansowania projektu/programu ze Å›rodków Unii Europejskiej: ZamawiajÄ…cy ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wys. 4% ceny caÅ‚kowitej (ceny oferty Å‚Ä…cznie z VAT).



 

Nazwa dokumentu: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR ZP.341-4/2010 PN. Rozbudowa nawierzchni ulic, chodnikÃłw wraz z odwodnieniem oraz przebudowÄ… sieci oÅ›wietlenia ulicznego kablowego, obejmujÄ…cej ulice: KoÅ›ciuszki i ul. S
Podmiot udostępniający: Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz OleÅ›
Data wytworzenia informacji: 2010-01-21 15:47:44
Data udostępnienia informacji: 2010-01-21 15:47:44
Data ostatniej aktualizacji: 2010-01-22 09:00:34

Wersja do wydruku...

corner   corner