logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi: 2013 > październik > 2013-10-11
przetarg nieograniczony nr ZP.271.19.2013.JSz pod nazwą.: Dzierżawa – dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie, serwisowanie i konserwacja parkometrów do pobierania opłat za parkowanie n

 

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie, serwisowanie i konserwacja parkometrów do pobierania opłat za parkowanie na płatnych parkingach przez okres 3 lat na terenie miasta Głuchołazy
Numer ogłoszenia: 203601 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa - dostawa, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie, serwisowanie i konserwacja parkometrów do pobierania opłat za parkowanie na płatnych parkingach przez okres 3 lat na terenie miasta Głuchołazy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest w szczególności: 1.Wydzierżawienie 11 sztuk urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w Strefie Płatnego Parkowania (parkomatów) o parametrach użytkowych wskazanych w niniejszej SIWZ. 2.Montaż 11 sztuk wydzierżawionych urządzeń w miejscach wskazanych przez Wydzierżawiającego i ustalonych przez Zamawiającego. 3.Serwisowanie urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w Strefie Płatnego Parkowania (parkomatów) przez okres realizacji zamówienia. 4.Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w Strefie Płatnego Parkowania (parkomatów) przez okres realizacji zamówienia. 5.Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń , obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzeń nieczynnych przez okres realizacji zamówienia. 6.Usuwanie wszelkich awarii w Strefie Płatnego Parkowania w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od powzięcia wiadomości. 7.Zagwarantowanie nieodpłatnych dostaw części zamiennych od producenta urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, wszelkich materiałów eksploatacyjnych w okresie realizacji umowy. Wymagania techniczne dla urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych 1.Parkomaty powinny spełniać wszystkie wymagania określone w SIWZ. Dopuszcza się użycie przez Wykonawcę parkomatów używanych z zastrzeżeniem, że parkomaty muszą być sprawne technicznie i wyprodukowane nie wcześniej niż 01.01.2007rr. 2.Obudowa parkomatu powinna być w 100% odporna na korozję. Zamki parkomatu powinny być odporne na włamanie za pomocą wytrychów i wiercenia. Zamek znajdujący się w drzwiach do sejfu powinien posiadać możliwość przeprogramowania zapadek za pomocą specjalnego klucza mechanicznego (bez wymiany wkładek zamków). 3.Parkomat powinien być zasilany autonomicznym układem, złożonym z baterii słonecznej i akumulatora doładowywanego w sposób ciągły przez tę baterię. Bateria słoneczna powinna być zintegrowana z obudową parkomatu, odporna na uszkodzenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne, łatwa do czyszczenia. 4.Parkomaty muszą być dostosowane do niezawodnej pracy na otwartej przestrzeni w klimacie ciepłym umiarkowanym, w zakresie temperatur: od - 20°C do + 55°C. 5.Parkomat musi być wyposażony w czytelny wyświetlacz z podświetleniem, który umożliwia wyświetlanie minimum 4 wersów. 6.Parkomat powinien zapewniać automatyczną zmianę czasu (czas letni i zimowy). 7.Na ścianie czołowej parkomatu musi znajdować się miejsce na umieszczenie wymiennej etykiety informacyjnej (nie dopuszcza się wykorzystania naklejek) - zastosowane rozwiązanie powinno umożliwiać łatwą wymianę etykiety bez konieczności demontowania elementów parkomatu i użycia narzędzi. Miejsce na etykietę informacyjną powinno mieć rozmiary nie mniejsze niż 250mm x 100mm. Etykieta oraz elementy interfejsu użytkownika (przyciski, zwrot monet oraz kieszeń wydawania biletów) powinny być podświetlane w celu ułatwienia korzystania z urządzenia po zmroku. 8.Parkomat powinien posiadać możliwość ustawienia 2 różnych języków - polski i angielski, które będę dostępne po użyciu dedykowanego do tego przycisku. 9.W trakcie dokonywania transakcji parkomat powinien wyświetlać informację o wysokości wniesionej opłaty oraz o dacie i godzinie zakończenia opłaconego czasu parkowania. Dodatkowo w czasie realizacji transakcji na wyświetlaczu powinny pojawiać się stosowne komunikaty tekstowe o kolejnych etapach transakcji - komunikaty te powinny być modyfikowalne. 10.Parkomat powinien posiadać rozwiązanie systemowe, które pozwala użytkownikowi na zakup biletu lub anulowanie transakcji wraz ze zwrotem wrzuconych wcześniej monet. 11.Parkomat powinien mieć możliwość zaprogramowania minimum 2 różnych taryf. opłat Parkomat powinien umożliwiać drukowanie biletu jednoczęściowego. 12.Bilet drukowany przez parkomat powinien zawierać następujące informacje: -nazwa emitenta biletu, -numer oraz lokalizację urządzenia, -numer biletu, -symbol taryfy, -symbol waluty, -data, godzina oraz minuta końca ważności biletu (odpowiednio dużą czcionką), -wysokość wniesionej opłaty, -data i godzina zakupu biletu. 13.Parkomat musi być wyposażony w wymienną kasetę na monety, która znajduje się w zabezpieczonym przed próbami włamania sejfie. Kolekcja monet powinna polegać na wyjęciu kasety i zastąpieniu jej kasetą pustą. Wyjęta kaseta z monetami powinna być zamknięta. Otwarcie kasety powinno być możliwe jedynie przy użyciu odrębnego klucza przeznaczonego tylko do kasety. Wymienna kaset na monety powinna mieć pojemność min. 5 litrów. 14.Kolekcja monet powinna automatycznie uruchamiać wydruk biletu kolekcyjnego, na którym powinny znajdować się następujące dane: -numer kolekcji monet, -numer parkomatu i jego lokalizacja, -data i godzina kolekcji monet, -kwota odpowiadająca zgromadzonym monetom od ostatniej kolekcji,liczba i rodzaje monet, -całkowita kwota odpowiadająca sumie zgromadzonych monet od początku działania parkomatu. 15.Parkomat powinien być wyposażony w rozwiązania wykrywające i sygnalizujące: -niskie napięcia akumulatora, -zbliżający się koniec rolki papieru termicznego, -osiągnięcie określonego progu zapełnienia kasety na monety. 17.Parkometry mogą być wyposażone w dodatkowe systemy i funkcje usprawniające działanie obsługę zarówno urządzeń jak i strefy. Dodatkowa funkcjonalność nie wpływa na wybór oferty. 18.Oprogramowanie parkomatów musi uwzględniać możliwość zmian stawek opłat za parkowanie. 19. Parkomat powinien mieć możliwość użycia jednostronnie zadrukowanego np. reklamą, papieru termicznego, przy czym: a)Dostawa papieru z zadrukiem może być realizowana przez potencjalnych zainteresowanych z zachowaniem wymaganych parametrów technicznych a Wykonawca zobowiązany jest do jego przyjęcia. b)Umieszczenie reklamy wymaga zgody Gminy Głuchołaz. c)Wpływy z reklam są dochodem Gminy Głuchołazy Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Transport, montaż, zaprogramowanie, uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 11 sztuk parkomatów oraz ich demontaż po okresie eksploatacji na koszt Wykonawcy, 2.Dostawę materiałów eksploatacyjnych do parkometrów przez okres realizacji zamówienia , 3.Zapewnienie dostaw części zamiennych przez okres realizacji zamówienia, 4.Zapewnienie przeglądów eksploatacyjnych i gwarancyjnych przez okres realizacji zamówienia, 5.Ubezpieczenie parkometrów od zniszczeń i aktów wandalizmu, 6.Serwis do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. 7.Oprogramowanie służące do windykacji. Podstawowe parametry techniczne parkomatów: 1.Pobieranie monet o nominałach od 10 gr. do 5 zł 2.wydruki biletów, 3.obsługę w minimum 2 językach,(polskim i angielskim ) 4.własne źródło zasilania, 5.wydruk raportów kasowych, 6.wymienna kasety o pojemności 5 litrów,.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. do 10% wartości zamówienia, obejmujące przeprogramowanie parkometrów w przypadku zmiany wysokości opłaty za parkowanie jak również zwiększenia liczby parkomatów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.73.00.00-1, 51.21.40.00-5, 45.26.22.10-6, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W szczególności Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny): wykażą się posiadaniem wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia: tj minimum jedną usługę związana z dostawą, montażem, zaprogramowaniem i uruchomieniem co najmniej 10 szt. parkometrów do pobierania opłat za parkowanie na płatnych parkingach oraz prowadzeniem czynności techniczno - organizacyjnych związanych z serwisowaniem i kompleksowym utrzymaniem przez okres min. 2 lata, z podaniem wartości brutto, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług , sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ - Wykaz usług , oraz dowody dotyczące głównych usług wymienionych w wykazie, określające, że usługi wykazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kompletna oferta musi zawierać: a)formularz ofertowy - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, c)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d)w przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: -pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -w przypadku, gdy podmioty trzecie będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa o których mowa w pkt. 9.3.SIWZ w zakresie dotyczącym tych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku: 1)Ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawców o procent wzrostu podatku VAT, 2)zmiana Umowy może nastąpić w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3)Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian zgodnie z z Uchwałą Nr XLVII/395/10 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 czerwca 2010 r. § 9 pkt 2 co może skutkować zmniejszeniem ilości parkometrów na ulicach opisanych w w/w Uchwale § 1 pkt 1 pppkt b,c,e,g,h,i, k, m, o. 4)W przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 5)W wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiana ta nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15, Wydział Planowania, Zamówień Publicznych i Działalności Gospodarczej pok. nr 16 Ip..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15, Sekretariat, pok. nr 11, Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



 

Załączniki do pobrania:

2013-10-03 11:59:00 - siwz + wzór umowy wer. edytowalna (585.50 kB)
2013-10-03 12:01:26 - siwz + wzór umowy wer. pdf (359.95 kB)
2013-10-03 12:02:14 - zał nr 7 uchwała (142.60 kB)
2013-10-09 16:48:49 - wyjaśnienia SIWZ (36.63 kB)
2013-10-09 16:54:57 - zmiana treści SIWZ (26.61 kB)
2013-10-15 12:44:36 - informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (23.30 kB)

Ilość odwiedzin: 436
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Sznajder
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Sznajder
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Sznajder
Data wytworzenia informacji: 2013-10-03 11:52:16
Data udostępnienia informacji: 2013-10-03 11:52:16
Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-15 12:44:47

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner