BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
KIEROWNIK OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Ogłaszają nabór na wolne stanowisko pracy
informatyka
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe: informatyka, telekomunikacja,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość systemów operacyjnych Microsoft, Linux /Unix,
- znajomość systemów operacyjnych MS SOL, Firebird,
- znajomość protokołów sieciowych, zasad budowy i działania sieci LAN i WAN w tym znajomość zagadnień z dziedziny bezpieczeństwa telekomunikacyjnego,
- podstawowa znajomość systemów CMS,
- umiejętności z zakresu diagnostyki, serwisowania i optymalizacji wydajności komputerów klasy PC,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy: o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ochronie danych osobowych,
- operatywność, systematyczność, sumienność i odpowiedzialność.
- kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres,
- biegła znajomość języka angielskiego (potwierdzona dokumentem.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków informatyka należeć będą w szczególności:
a) administrowanie siecią komputerowa Urzędu Miejskiego
b) administrowanie siecią Ośrodka Pomocy Społecznej
- pełnienie funkcji administratora systemu informacyjnego,
d) prowadzenie ewidencji systemów i programów użytkowych oraz licencji,
- przegląd, konserwacja, uaktualnianie systemów oraz naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego,
- kontrola legalności oprogramowania na stanowiskach pracy
- zarządzanie systemami bazodanowymi.
- planowanie, realizacja i ocena dokonywanych wdrożeń w systemie informatyczny,
- wdrażanie i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów
4. Warunki pracy:
- praca ½ etatu - Urząd Miejski w Głuchołazy
- praca ½ etatu – Ośrodek Pomocy Społecznej
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu styczniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- kwestionariusz osobowy osoby ,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko informatyka Urzędu Miejskiego w Głuchołazach i Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach ” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 26 lutego 2016r. do godz. 1200. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2015r.poz.2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2014r.poz.1202)”, oraz podpisane odręcznie w sposób czytelny.
INFORMACJE DODATKOWE: osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gmina.glucholazy.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.
Burmistrz Głuchołaz
mgr Edward Szupryczyński