logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi:

1/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

UNIA EUROPEJSKA

Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

2, rue Mercier, L-2985 Luksemburg Faks (352) 29 29-42670

E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://simap.europa.eu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJÄ„CA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Oficjalna nazwa: Burmistrz Głuchołaz

Adres pocztowy: Rynek 15 Głuchołazy

Miejscowość: Głuchołazy Kod

pocztowy:

48-340

Kraj: Polska

Punkt

kontaktowy:

Tel.: +48 774092125

Osoba do

kontaktów: Joanna SokoÅ‚owska

E-mail: zp@glucholazy.pl Faks: +48 774092101

Adres(y) internetowy(e) (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres instytucji zamawiajÄ…cej (URL): http://www.glucholazy.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego oraz

Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:

jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

inny: proszę wypełnić załącznik A.III

2/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJÄ„CEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOÅšCI

Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny,

w tym jednostki regionalne i lokalne

Agencja/UrzÄ…d krajowy lub federalny

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

Agencja/UrzÄ…d regionalny lub lokalny

Podmiot prawa publicznego

Instytucja/agencja europejska lub organizacja

międzynarodowa

Inne (proszę określić):

Ogólne usÅ‚ugi publiczne

Obrona

Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Åšrodowisko

Sprawy gospodarcze i finansowe

Zdrowie

Budownictwo i obiekty komunalne

Ochrona socjalna

Rekreacja, kultura i religia

Edukacja

Inne (proszę określić):

Instytucja zamawiajÄ…ca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajÄ…cych:

tak nie

3/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z wyposażeniem dla potrzeb

Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub

świadczenia usług

(Wybrać wyÅ‚Ä…cznie jednÄ… kategoriÄ™ – roboty budowlane, dostawy lub usÅ‚ugi – która najbardziej odpowiada

konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)

a) Roboty budowlane b) Dostawy c) Usługi

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Wykonanie, za pomocÄ…

dowolnych Å›rodków,

obiektu budowlanego,

odpowiadajÄ…cego wymogom

określonym przez instytucję

zamawiajÄ…cÄ…

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Połączenie powyższych

form

Kategoria usługi: nr

(dla usług kategorii 1-27 zob.

załącznik II do dyrektywy 2004/18/

WE)

GÅ‚ówne miejsce lub

lokalizacja robót budowlanych

GÅ‚ówne miejsce

realizacji dostawy

GÅ‚ówne miejsce Å›wiadczenia usÅ‚ug

Ochotnicza Straż Pożarna w

Gierałcicach

Kod NUTS PL521

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego

Zawarcia umowy ramowej

Utworzenia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami

Liczba

LUB, jeżeli dotyczy,maksymalna liczba uczestników

planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcÄ…

Czas trwania umowy ramowej:

Okres w latach: lub miesiÄ…cach:

Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat:

Szacunkowa caÅ‚kowita wartość zakupów w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej (jeżeli

dotyczy; podać wyłącznie dane liczbowe):

Szacunkowa wartość bez VAT: Waluta:

LUB Zakres: między a Waluta:

CzÄ™stotliwość oraz wartość zamówieÅ„, które zostanÄ… udzielone (jeżeli możliwe do okreÅ›lenia)::

4/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczogaÅ›niczego

z wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach, o parametrach zawartych w

SIWZ. Zadanie jest realizowane w ramach projektu POWT RCz-RP 2007-2013 „Rozwój systemów ratowniczych“.

2. SzczegóÅ‚owy opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia, okres gwarancji jakoÅ›ci oraz warunki

gwarancji i serwisu gwarancyjnego zawierajÄ… odpowiednio zaÅ‚Ä…czniki nr 1a, 1b i 1 d – specyfikacja techniczna

oraz warunki gwarancji i serwisu, wykaz sprzętu i wyposażenia.

Ciężki samochód ratowniczo-gaÅ›niczy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2010 roku.

W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiÄ…zany bÄ™dzie miÄ™dzy innymi do ubezpieczenia i wyposażenia

pojazdu w peÅ‚nym wymaganym zakresie na czas konieczny do dostarczenia przedmiotu zamówienia z siedziby

wykonawcy do Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach, 48-340 Głuchołazy transportem Wykonawcy na jego

koszt i ryzyko.

5/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV)

SÅ‚ownik gÅ‚ówny SÅ‚ownik uzupeÅ‚niajÄ…cy (jeżeli dotyczy)

GÅ‚ówny przedmiot 34144210

II.1.7) Zamówienie jest objÄ™te Porozumieniem w sprawie zamówieÅ„ rzÄ…dowych (GPA)

tak nie

II.1.8) PodziaÅ‚ na części (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać zaÅ‚Ä…cznik B w

liczbie odpowiadającej liczbie części)

tak nie

Jeżeli tak, oferty należy składać w odniesieniu do (zaznaczyć tylko jedno pole):

tylko jednej części

jednej lub więcej części

wszystkich części

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych

tak nie

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres (w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy)

Wartość zamówienia jest wiÄ™ksza niż kwoty okreÅ›lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy

Prawo zamówieÅ„ publicznych.

Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe):

958 878,50

Waluta: PLN

LUB Zakres: między a Waluta:

II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy)

tak nie

Jeżeli tak, proszę podać opis takich opcji:

Jeżeli jest znany, wstępny harmonogram odwołania się do tych opcji:

w miesiÄ…cach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia)

Liczba możliwych wznowieÅ„ zamówienia (jeżeli

dotyczy):

lub Zakres: między a

Jeżeli jest znany, w przypadku odnawialnych zamówieÅ„ na dostawy lub usÅ‚ugi, szacunkowe ramy czasowe

kolejnych zamówieÅ„:

w miesiÄ…cach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia)

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI

Okres w miesiÄ…cach: 2 lub dniach: (od udzielenia zamówienia)

LUB

Rozpoczęcie

(dd/mm/rrrr)

Zakończenie (dd/mm/rrrr)

6/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I

TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy)

1. Wysokość wadium.

Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie:

dwadzieścia tysięcy złotych.).

2. Forma wadium.

1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących

formach:

a) w pieniÄ…dzu,

b) porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, z tym że

poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada

2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275),

2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona

zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy:

a) nazwÄ™ dajÄ…cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (ZamawiajÄ…cego), gwaranta (banku lub

instytucji ubezpieczeniowej udzielajÄ…cej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,

b) okreÅ›lenie wierzytelnoÅ›ci, która ma być zabezpieczona gwarancjÄ…,

c) kwotÄ™ gwarancji,

d) termin ważności gwarancji,

e) zobowiÄ…zanie gwaranta do: „zapÅ‚acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie ZamawiajÄ…cego

zawierajÄ…ce oÅ›wiadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy

Pzp, nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub peÅ‚nomocnictw, i nie

udowodniÅ‚, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie”.

f) zobowiÄ…zanie gwaranta do: „zapÅ‚acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie ZamawiajÄ…cego

zawierajÄ…ce oÅ›wiadczenie, iż Wykonawca, którego ofertÄ™ wybrano:

- odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie, lub

- nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub

- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie

Wykonawcy”.

g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty

wadium od potwierdzenia przez bank, jakÄ…kolwiek osobÄ™ trzeciÄ… lub instytucjÄ™ podpisów osób zÅ‚ożonych pod

żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana

żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z

żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni

od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium,

h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i

podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego,

i) jednoczeÅ›nie ZamawiajÄ…cy wymaga, aby okres ważnoÅ›ci gwarancji nie byÅ‚ krótszy niż okres zwiÄ…zania ofertÄ…,

j) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie o której mowa w pkt. 2.1) lit. b) do e) niniejszej

sekcji winno ono w swej treÅ›ci zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzÄ…cych Konsorcjum

wraz z podaniem ich nazw i siedzib.

3) postanowienia pkt. 2.2) niniejszej sekcji stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt.

12.2.1) lit. b) i 12.2.1) lit. e).

3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.

1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy

ZamawiajÄ…cego prowadzony przez:

WBK S.A. 29 1090 2167 0000 0005 6200 0051 z dopiskiem:

„Wadium na dostawÄ™ samochodu ratowniczo-gaÅ›niczego, postÄ™powanie nr ZP.341-41/10“

Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.

2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oryginału

oferty i w kopii do kopii oferty.

3) w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez PeÅ‚nomocnika Wykonawców.

7/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

4. Termin wniesienia wadium.

1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za

pomocÄ… przelewu bankowego ZamawiajÄ…cy bÄ™dzie uważaÅ‚ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzÄ…cy

rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert,

2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest

warunkiem koniecznym ale nie wystarczajÄ…cym do stwierdzenia przez ZamawiajÄ…cego terminowego wniesienia

wadium przez WykonawcÄ™,

3) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą,

4) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniÄ…dz poprzez doÅ‚Ä…czenie go do oferty jest równoznaczne z

wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania

ofert.

5. Zwrot wadium.

ZamawiajÄ…cy zwróci niezwÅ‚ocznie wadium wedÅ‚ug zasad okreÅ›lonych w art.46 ustawy Pzp.

6. Utrata wadium.

1) ZamawiajÄ…cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana:

a) odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie,

b) nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie

Wykonawcy.

2) ZamawiajÄ…cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedz na wezwanie, o którym

mowa w art.26 ust. 3 ustawy Pzp, nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy

Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.1.2) GÅ‚ówne warunki finansowania i uzgodnienia pÅ‚atnicze oraz/lub odniesienie do odpowiednich

przepisów je regulujÄ…cych

Zadanie jest realizowane w ramach projektu POWT RCz-RP 2007-2013 „Rozwój systemów ratowniczych“.

Płatność w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. Rozliczenia związane z

realizacjÄ… zamówienia bÄ™dÄ… wykonane w PLN.

III.1.3) Forma prawna, jakÄ… musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

(jeżeli dotyczy)

1. Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia (zwani dalej Konsorcjum) powinni

speÅ‚niać warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz zÅ‚ożyć dokumenty potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie tych warunków

zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 10 niniejszej SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika

do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia

umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siÄ™ ażeby PeÅ‚nomocnikiem byÅ‚ jeden z Wykonawców wspólnie

ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia.

2. PeÅ‚nomocnictwo może być udzielone w szczególnoÅ›ci:

1) Å‚Ä…cznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),

2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ile Wykonawców).

3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum.

4. Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za

najkorzystniejszÄ…, przed podpisaniem umowy o realizacjÄ™ zamówienia, sÄ… zobowiÄ…zani przedstawić

Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swej treści następujące postanowienia:

1) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia publicznego,

2) okreÅ›lenie celu gospodarczego, dla którego umowa zostaÅ‚a zawarta (celem tym musi być zrealizowanie

zamówienia),

3) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmujÄ…cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, w tym Okres

Zgłaszania Wad,

4) podziaÅ‚ zadaÅ„ pomiÄ™dzy poszczególnych Wykonawców należących do Konsorcjum,

5) okreÅ›lenie lidera Konsorcjum (powinien nim być PeÅ‚nomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie

ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia),

6) wykluczenie możliwoÅ›ci wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego czÅ‚onków do czasu

wykonania zamówienia, odpowiedzialność za realizacjÄ™ zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie

zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

7) zapis mówiÄ…cy, że Wykonawcy wystÄ™pujÄ…cy wspólnie ponoszÄ… solidarnÄ… odpowiedzialność za realizacjÄ™

zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia

należytego wykonania umowy,

8) ustanowienie peÅ‚nomocnika do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

8/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

5. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie zamówienia ponoszÄ… solidarnÄ… odpowiedzialność

za wykonanie umowy.

6. W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do

reprezentowania go w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia

umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginaÅ‚u lub kopii poÅ›wiadczonej za zgodność z oryginaÅ‚em

przez Notariusza.

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia (jeżeli dotyczy)

tak nie

Jeżeli tak, opis szczególnych warunków

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający

żąda:

1) Opisu urządzeń technicznych:

a) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (w kolumnie 4 zaÅ‚Ä…cznika nr 1a do SIWZ), potwierdzajÄ…cy speÅ‚nienie

wymagań określonych w kol. 2 i 3 załącznika nr 1a do SIWZ

b) opisu terminów gwarancji i serwisu (w kolumnie 3 zaÅ‚Ä…cznika nr 1b do SIWZ)

c) wykazu sprzętu i wyposażenia dostarczonego przez Wykonawcę ( załącznik nr 1d SIWZ)

2) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty

odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:

a) świadectwo homologacji podwozia

b) Å›wiadectwo dopuszczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawÄ… z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie

przeciwpożarowej (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229, z późn. zm.)

10. Zgodnie z art. 26 ust. 2b, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach

finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego Å‚Ä…czÄ…cych go z nimi stosunków. W przypadku

korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiÄ…zany jest udowodnić ZamawiajÄ…cemu, iż bÄ™dzie

dysponowaÅ‚ zasobami niezbÄ™dnymi do realizacji zamówienia, w szczególnoÅ›ci przedstawiajÄ…c w tym celu pisemne

zobowiÄ…zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobów na okres korzystania z nich

przy wykonywaniu zamówienia.

ObowiÄ…zek zÅ‚ożenia przez WykonawcÄ™ dokumentów wskazanych w sekcji III.2.1)1 niniejszego ogÅ‚oszenia

speÅ‚niajÄ…cych warunki opisane w sekcji III.2.3. i III.2.2 lit. a niniejszego ogÅ‚oszenia, dotyczy także podmiotów

trzecich biorÄ…cych udziaÅ‚ w realizacji zamówienia, na których zasobach polega Wykonawca.

Jeżeli Wykonawca wykazujÄ…c speÅ‚nienie warunku, o którym mowa w sekcji III.2.2 niniejszego ogÅ‚oszenia, polega

na zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów na zasadach okreÅ›lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga

siÄ™ przedÅ‚ożenia informacji, o której mowa w sekcji III.2.2 lit. a niniejszego ogÅ‚oszenia, dotyczÄ…cej tych podmiotów.

Wykonawca nie może polegać na zasobach ekonomicznych innych podmiotów w rozumieniu art. 26 ust. 2b ustawy

Pzp, o którym mowa w sekcji III.2.2 lit. b niniejszego ogÅ‚oszenia.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczÄ…cych sytuacji finansowej

i ekonomicznej, określonych w pkt. III.2.2 niniejszego ogłoszenia, wymaganych przez Zamawiającego, może

przedstawić inny dokument, który w wystarczajÄ…cy sposób potwierdza speÅ‚nienie opisanego przez ZamawiajÄ…cego

warunku.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczÄ…ce wpisu do rejestru zawodowego lub

handlowego

Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w

okolicznoÅ›ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

Pzp, zgodnie ze wzorem oÅ›wiadczenia stanowiÄ…cym ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania

siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie muszÄ… być zÅ‚ożone przedmiotowe

dokumenty dla każdego z nich),

2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania

braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6

miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp (w przypadku wspólnego

ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie muszÄ… być zÅ‚ożone

przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

9/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie

zalega z opÅ‚acaniem podatków, lub zaÅ›wiadczenia, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -

wystawionego nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert (w przypadku wspólnego

ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie musi być zÅ‚ożony

przedmiotowy dokument dla każdego z nich),

4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego

Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na

ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie

lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -

wystawionego nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert (w przypadku wspólnego

ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie musi być zÅ‚ożony

przedmiotowy dokument dla każdego z nich),

5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy

Pzp, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert (w przypadku wspólnego

ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie muszÄ… być zÅ‚ożone

przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy

Pzp, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert (w przypadku wspólnego

ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie muszÄ… być zÅ‚ożone

przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

2. Na podstawie art. 44 ustawy Pzp, Wykonawcy zobowiÄ…zani sÄ… przedÅ‚ożyć oÅ›wiadczenie o speÅ‚nieniu warunków

udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do

SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców,

oÅ›wiadczenie może być zÅ‚ożone przez każdego z Wykonawców skÅ‚adajÄ…cych ofertÄ™ wspólnÄ…, jeżeli każdy z nich

speÅ‚nia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być zÅ‚ożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców, to

znaczy, że na oÅ›wiadczeniu należy wypisać wszystkich Wykonawców i podpisujÄ… je wszyscy upeÅ‚nomocnieni

przedstawiciele Wykonawców lub podpisuje je upeÅ‚nomocniony przez Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o

udzielenie zamówienia peÅ‚nomocnik).

3. 6. Stosownie do treÅ›ci § 4, rozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr

226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać ZamawiajÄ…cy od Wykonawcy, oraz form, w

jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium

Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty odpowiednio do treści niniejszego rozporządzenia.

Ocena speÅ‚nienia przedstawionych powyżej warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zostanie dokonana wg formuÅ‚y:

„speÅ‚nia – nie speÅ‚nia”. Z treÅ›ci zÅ‚ożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki

Wykonawca spełnia.

W przypadku nie wykazania przez Wykonawców speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w niniejszym postÄ™powaniu,

zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26

ust. 3 i 4 ustawy Pzp.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania

oceny speÅ‚niania wymogów:

Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w

przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie

zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o

udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bÄ™dzie

ich Å‚Ä…czna sytuacja ekonomiczna i finansowa – w tym

celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z

Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać

będą spełnienie tego warunku):

a) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność

kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN

(słownie: pięćset tysięcy złotych).

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku

Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację

z banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowokredytowej,

w których Wykonawca posiada rachunek,

wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych

standardów

(jeżeli dotyczy):

10/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

upływem terminu składania ofert, potwierdzającą

posiadanie Å›rodków finansowych w wymaganej

wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności

kredytowej w wymaganej wysokości,

b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności

cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia w wysokoÅ›ci co

najmniej 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy

złotych).

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku

Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę a w

przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że

Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności

cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia.

Ocena speÅ‚nienia przedstawionych powyżej warunków

udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg

formuÅ‚y: „speÅ‚nia – nie speÅ‚nia”. Z treÅ›ci zÅ‚ożonych

dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż

postawione warunki Wykonawca spełnia.

W przypadku nie wykazania przez Wykonawców

speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w niniejszym

postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania

na podstawie art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, z

zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.

III.2.3) Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania

oceny speÅ‚niania wymogów:

Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w

przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie

zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o

udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bÄ™dzie

ich łączne doświadczenie):

wykażą się posiadaniem wiedzy i doświadczenia,

tj.: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat

przed upływem terminu składania ofert, a jeśli

okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy – w

tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną

dostawę nowego ciężkiego samochodu ratowniczogaśniczego

o wartości brutto min. 500.000,00 PLN

(słownie: pięćset tysięcy złotych), z podaniem

przedmiotu, wartości brutto, daty wykonania i odbiorcy

oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentów potwierdzajÄ…cych, że

dostawa została wykonana należycie.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku,

Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz dostaw,

sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik

Nr 2 do SIWZ – Wykaz dostaw, oraz dokumenty

potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane

należycie.

Ocena speÅ‚nienia przedstawionych powyżej warunków

udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg

formuÅ‚y: „speÅ‚nia – nie speÅ‚nia”. Z treÅ›ci zÅ‚ożonych

dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż

postawione warunki Wykonawca spełnia.

W przypadku nie wykazania przez Wykonawców

speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w niniejszym

postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych

standardów

(jeżeli dotyczy):

11/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

na podstawie art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, z

zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.

III.2.4) Zamówienia zastrzeżone (jeżeli dotyczy)

tak nie

Zamówienie jest zastrzeżone dla zakÅ‚adów pracy chronionej

Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej

12/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIEÅĆ NA USŁUGI

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu

tak nie

Jeżeli tak,odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:

III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników

odpowiedzialnych za wykonanie usługi

tak nie

13/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury

Otwarta

Ograniczona

Ograniczona przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

Negocjacyjna Kandydaci zostali już zakwalifikowani

tak nie

Jeżeli tak, należy podać w pkt VI.3) nazwy i adresy

zakwalifikowanych już wykonawców Informacje

Dodatkowe

Negocjacyjna przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do skÅ‚adania ofert lub do

udziału (procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)

Przewidywana liczba wykonawców

LUB Przewidywana minimalna liczba a , jeżeli właściwe, maksymalna liczba

Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu (procedura negocjacyjna, dialog

konkurencyjny)

Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiązań lub

negocjowanych ofert

tak nie

14/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszÄ™ zaznaczyć odpowiednie pole(a))

Najniższa cena

LUB

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzglÄ™dnieniem kryteriów

kryteria okreÅ›lone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagÄ…

lub w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag

nie jest możliwe z oczywistych przyczyn)

kryteria określone w specyfikacji, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w

dokumencie opisowym

Kryteria Waga

1. cena 75

2. parametry technicznoeksploatacyjne

25

3.

4.

5.

Kryteria Waga

6.

7.

8.

9.

10.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

tak nie

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej (jeżeli dotyczy)

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą (jeżeli dotyczy)

ZP.341-41/10

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczÄ…ce tego samego zamówienia

tak nie

Jeżeli tak,

Wstępne ogłoszenie informacyjne Ogłoszenie o profilu nabywcy

Numer ogłoszenia w Dz.U.: z dnia (dd/mm/rrrr)

Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy)

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjÄ…tkiem dynamicznego systemu

zakupów) lub dokumentu opisowego (w przypadku dialogu konkurencyjnego)

Termin skÅ‚adania wniosków dotyczÄ…cych uzyskania dokumentów lub dostÄ™pu do dokumentów

Data: 25/01/2011 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:30

Dokumenty odpłatne

tak nie

Jeżeli tak, Cena (podać wyłącznie dane liczbowe): Waluta:

Warunki i sposób pÅ‚atnoÅ›ci:

15/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

IV.3.4) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu

Data: 25/01/2011 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:30

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom (jeżeli

możliwe do określenia): (w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)

Data: (dd/mm/rrrr)

IV.3.6) JÄ™zyk(i), w których można sporzÄ…dzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w

postępowaniu

ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV BG GA RO

inny:

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent bÄ™dzie zwiÄ…zany ofertÄ… (procedura otwarta)

Do: (dd/mm/rrrr)

LUB Okres w miesiącach: LUB dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert

Data: 25/01/2011 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11:00

Miejsce (jeżeli dotyczy): Urząd MIejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Planowania,

ZamówieÅ„ Publicznych i DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej pok. nr 16

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy)

tak nie

16/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJÄ„CYM SIÄś (jeżeli dotyczy)

tak nie

Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ÅšRODKÓW

WSPÓLNOTOWYCH

tak nie

Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów: Projekt jest wspóÅ‚finansowany ze Å›rodków Europejskiego

Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego WspóÅ‚pracy Transgranicznej

Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013

„Przekraczamy granice”. Projekt CZ.3.22/1.3.00/09.01561 Rozwój systemów ratowniczych.

VI.3) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy)

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17A

Miejscowość: Warszawa Kod

pocztowy:

02-676

Kraj: Polska Tel.: +48 224587840

E-mail: Faks: +48 224587800

Adres internetowy (URL):

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)

Oficjalna nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość: Kod

pocztowy:

Kraj: Tel.:

E-mail: Faks:

Adres internetowy (URL):

VI.4.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.4.2 LUB, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)

DokÅ‚adne informacje na temat terminów skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„:

1. Informacje ogólne.

1) środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi jeżeli ma lub miał interes w

uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósÅ‚ lub może ponieść szkodÄ™ w wyniku naruszenia przez ZamawiajÄ…cego

przepisów ustawy Pzp,

2) Å›rodki ochrony prawnej wobec ogÅ‚oszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysÅ‚ugujÄ… również organizacjom

wpisanym na listÄ™, o której mowa w art. 154 pkt. pkt. 5 ustawy Pzp,

3) Å›rodkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt. 1.1) i 2) niniejszej sekcj sÄ…:

a) odwołanie,

b) skarga do sÄ…du.

2. Odwołanie.

17/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

1) odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w

postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynnoÅ›ci, do której ZamawiajÄ…cy jest zobowiÄ…zany na

podstawie ustawy Pzp.

2) odwoÅ‚anie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynnoÅ›ci ZamawiajÄ…cego, której zarzuca siÄ™

niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwiÄ™zÅ‚e przedstawienie zarzutów, okreÅ›lać żądanie oraz

wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

3) odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem

elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu,

4) odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki

sposób, aby mógÅ‚ on zapoznać siÄ™ z jego treÅ›ciÄ… przed upÅ‚ywem tego terminu,

5) szczegóÅ‚owo kwestie odnoszÄ…ce siÄ™ do odwoÅ‚ania przedstawione sÄ… w art. 180 – 198 ustawy Pzp.

3. Skarga do sÄ…du.

Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje

skarga do sÄ…du. SzczegóÅ‚owo kwestie dotyczÄ…ce skargi do sÄ…du uregulowane zostaÅ‚y w art. 198a-198g ustawy

Pzp.

18/ 20 ENOTICES_zpgluch 15/12/2010- ID:2010-166953 Formularz standardowy 2 — PL

dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego z

wyposażeniem dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałcicach

VI.4.3) ÅąródÅ‚o, gdzie można uzyskać informacje na temat skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17A

Miejscowość: Warszawa Kod

pocztowy:

02-676

Kraj: Polska Tel.: +48 224587840

E-mail: Faks: +48 224587800

Adres internetowy (URL):

VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJ

Załączniki do pobrania: 2010-12-15 13:20:45 - SIWZ (511.73 kB)
2011-05-11 13:22:04 - informacja o wyborze oferty (61.09 kB)

Nazwa dokumentu: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR ZP-341-41/10-dostawę fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP Gierałcice
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna SokoÅ‚owska
Data wytworzenia informacji: 2010-12-15 13:04:59
Data udostępnienia informacji: 2010-12-15 13:04:59
Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-11 13:28:56

Wersja do wydruku...

corner   corner