logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dnia 31.10.2008 r. przekazano ogÅ‚oszenie o zamówieniu UrzÄ™dowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich


 

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJÄ„CA

I.1) Nazwa, adresy i Punkty kontaktowe

Oficjalna nazwa:

Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az 

Adres pocztowy:

ul. Rynek 15 

Miejscowość:

GÅ‚uchoÅ‚azy 

Kod pocztowy:

48-340 

Kraj:

PL 

Punkt kontaktowy:

sekretariat pok. 11 

Osoba do kontaktów: Danuta Rzeszótko

Tel.:

(48-77) 409 21 24 

E-mail:

zp@glucholazy.pl 

 

Faks:

(48-77) 409 21 01 

Adresy internetowe  (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres instytucji zamawiajÄ…cej  (URL):

www.glucholazy.pl 

Adres profilu nabywcy (URL):

www.glucholazy.pl 

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

[]   jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

X  inny: proszÄ™ wypeÅ‚nić zaÅ‚Ä…cznik A.I

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:

 

[]   jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

X  inny: proszÄ™ wypeÅ‚nić zaÅ‚Ä…cznik A.II

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:

 

[]   jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

X  inny: proszÄ™ wypeÅ‚nić zaÅ‚Ä…cznik A.III

 

I.2) Rodzaj instytucji zamawiajÄ…cej i gÅ‚ówny przedmiot lub przedmioty dziaÅ‚alnoÅ›ci

[]   Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne

[]   Agencja/UrzÄ…d krajowy lub federalny

X  Organ wÅ‚adzy regionalnej lub lokalnej

[]   Agencja/UrzÄ…d regionalny lub lokalny

[]   Podmiot prawa publicznego

[]   Instytucja/agencja europejska lub organizacja miÄ™dzynarodowa

[]   Inne (proszÄ™ okreÅ›lić):____________

X  Ogólne usÅ‚ugi publiczne

[]   Obrona

[]   PorzÄ…dek i bezpieczeÅ„stwo publiczne

[]   Åšrodowisko

[]   Sprawy gospodarcze i finansowe

[]   Zdrowie

[]   Budownictwo i obiekty komunalne

[]   Ochrona socjalna

[]   Rekreacja, kultura i religia

[]   Edukacja

[]   Inne ( proszÄ™ okreÅ›lić): _______________

Instytucja zamawiajÄ…ca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajÄ…cych            tak []      nie X

 


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…

Przewóz uczniów z terenu Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy w okresie od stycznia 2009 r. do 30 czerwca 2001 r."

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub Å›wiadczenia usÅ‚ug
(Wybrać wyÅ‚Ä…cznie jednÄ… kategoriÄ™ – roboty budowlane, dostawy lub usÅ‚ugi – która najbardziej odpowiada konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)

(a) Roboty budowlane                     [] 

(b) Dostawy                                  [] 

(c) UsÅ‚ugi                                      X

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Wykonanie, za pomocÄ… dowolnych Å›rodków, obiektu budowlanego odpowiadajÄ…cego wymogom okreÅ›lonym przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…

[] 

[] 

[] 

 

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Połączenie powyższych form

[] 

[] 

[] 

[] 

[] 

 

Kategoria usÅ‚ug:                   nr  02

(dla usług kategorii 1-27 zob. załącznik II do dyrektywy 2004/18/WE)

GÅ‚ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

_____________________
_____________________

Kod NUTS            [][][][][]

GÅ‚ówne miejsce realizacji dostaw

_____________________
_____________________

Kod NUTS            [][][][][]

GÅ‚ówne miejsce Å›wiadczenia usÅ‚ug

_____________________
_____________________

Kod NUTS            PL521

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego X                                   Utworzenia Dynamicznego Systemu Zakupów (DSZ)     [] 

Zawarcia umowy ramowej  [] 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej  (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                        [] 

Liczba  [][][]  lub, jeżeli dotyczy, maksymalna liczba  [][][]
uczestników planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcÄ…                   [] 

Czas trwania umowy ramowej  Okres w latach: [][]  lub miesiÄ…cach:[][][]

Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat:   

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Szacunkowa caÅ‚kowita wartość zakupów w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej  (jeżeli dotyczy, podać wyÅ‚Ä…cznie dane liczbowe):

Szacunkowa wartość bez VAT:  _______________                         Waluta:  __________

lub Zakres :   miÄ™dzy    __________     a    __________               Waluta:  __________

CzÄ™stotliwość oraz wartość zamówieÅ„, które zostanÄ… udzielone   (jeżeli możliwe do okreÅ›lenia)   __________

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(-ów)

Przewóz uczniów z terenu Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 30 czerwca 2011 r.

 

 

II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV)

 

SÅ‚ownik gÅ‚ówny

SÅ‚ownik uzupeÅ‚niajÄ…cy (jeżeli dotyczy)

GÅ‚ówny przedmiot

60.13.00.00-8

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

Dodatkowe przedmioty

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

II.1.7) Zamówienie jest objÄ™te Porozumieniem w sprawie zamówieÅ„ rzÄ…dowych (GPA)                              tak X      nie [] 

II.1.8) PodziaÅ‚ na części(w celu podania informacji o częściach zamówienia należy                                 tak []       nie X
 wykorzystać zaÅ‚Ä…cznik B w liczbie odpowiadajÄ…cej liczbie części)
            

Jeżeli tak, oferty należy składać w odniesieniu do (zaznaczyć tylko jedno pole):

tylko jednej części                           [] 

jednej lub wiÄ™cej części                  [] 

wszystkich części                             [] 

II.1.9) Dopuszcza siÄ™ skÅ‚adanie ofert wariantowych                                                                                            tak []      nie X

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres(w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeżeli jest znana,  szacunkowa wartość bez VAT  (podać wyÅ‚Ä…cznie dane liczbowe):1 541 549,18  Waluta: PLN

lub Zakres :   miÄ™dzy    _______________    a       _______________            Waluta: _____

Przewóz uczniów z terenu Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Kraszewskiego, Publicznego Gimnazjum Nr 2 w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. SÅ‚owackiego, Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej Nr 2 w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. Aleja Jana PawÅ‚a II, Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej w Charbielinie, Publicznej SzkoÅ‚y Podstawowej w Polskim ÅšwiÄ™towie, Publicznego Przedszkola Nr 2 w GÅ‚uchoÅ‚azach przy ul. PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich, Publicznego Przedszkola w Nowym Lesie, Specjalnego OÅ›rodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie przy ul. Kordeckiego, Åšrodowiskowego Ochotniczego Hufca Pracy w Nysie przy ul. SÅ‚owiaÅ„skiej, Zasadniczej SzkoÅ‚y Zawodowej Specjalnej ZespóÅ‚ SzkóÅ‚ Technicznych w Nysie przy ul. Szopena.

Powrót po zakoÅ„czeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych w poszczególnych placówkach.

II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy)                                                                                                                            tak []     nie X

Jeżeli tak, proszÄ™ podać opis takich opcji:
_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

Jeżeli jest znany,  wstÄ™pny harmonogram wykorzystania tych opcji:
w miesiÄ…cach: 
[][]    lub    dniach:  [][][][]   (od udzielenia zamówienia)

Liczba możliwych wznowieÅ„  (jeżeli dotyczy):  [][][] lub  Zakres : miÄ™dzy  [][][]  a [][][] 

Jeżeli sÄ… znane, w przypadku odnawialnych zamówieÅ„ na dostawy lub usÅ‚ugi, szacunkowe ramy czasowe kolejnych zamówieÅ„:   w miesiÄ…cach: [][]    lub    dniach: [][][][]   (od udzielenia zamówienia)

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Okres w miesiÄ…cach:  [][]  lub  dniach:  [][][][]   (od udzielenia zamówienia)

lub

        RozpoczÄ™cie                   01/01/2009 (dd/mm/ rrrr)

        ZakoÅ„czenie                   30/06/2011  (dd/mm/ rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczÄ…ce zamówienia

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje(jeżeli dotyczy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10000.00 PLN.

Wadium może być wniesione w następujących formach:

- pieniÄ…dzu,

- porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, z tym że porÄ™czenie kasy jest zawsze zobowiÄ…zaniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

III.1.2) GÅ‚ówne warunki finansowania i pÅ‚atnoÅ›ci i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujÄ…cych

Wszelkie rozliczenia zwiÄ…zane z realizacjÄ… zamówienia publicznego dokonywane bÄ™dÄ… w PLN. ZamawiajÄ…cy bÄ™dzie rozliczać usÅ‚ugi bÄ™dÄ…ce przedmiotem zamówienia w terminach miesiÄ™cznych, do 10 każdego miesiÄ…ca za ubiegÅ‚y miesiÄ…c, w którym wykonano usÅ‚ugi przewozu dzieci. Należność z tytuÅ‚u realizacji przedmiotowych usÅ‚ug regulowana bÄ™dziÄ™ przez ZamawiajÄ…cego w terminie 14 dni od daty otrzymania rachunku przelewem na konto Wykonawcy lub gotówkÄ… w kasie siedziby ZamawiajÄ…cego.

 

III.1.3) Forma prawna, jakÄ… musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

(jeżeli dotyczy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o niniejsze zamówienie zobowiÄ…znani sÄ… do zÅ‚ożenia w ofercie peÅ‚nomocnictwa ustanawiajÄ…cego peÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w postÄ™powaniu albo reprezentowania ich w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Przed podpisaniem umowy o realizacjÄ™ zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o niniejsze zamówienie, których oferta uznana zostanie za najkorzystniejszÄ…, zobowiÄ…zani sÄ… do dostarczenia ZamawiajÄ…cemu umowy regulujÄ…cej wspóÅ‚pracÄ™ Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia.

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia                                                            tak []      nie [] 
(jeżeli dotyczy)

Jeżeli tak, opis szczególnych warunków

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

III.2) Warunki udziału

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczÄ…ce wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wykonawcy ubiegajÄ…cy siÄ™ o zamówienie publiczne muszÄ… posiadać uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlegać wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiÄ…zani sÄ… przedÅ‚ożyć nastÄ™pujÄ…ce dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie winny być zÅ‚ożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, które może być zÅ‚ożone przez PeÅ‚nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia lub przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców wspólnie skÅ‚adajÄ…cych ofertÄ™ wspólnÄ…):

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2. oświadczenie o spełnieniu udziału w postępowaniu;

3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u. Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4. aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 u. Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5. aktualne zaÅ›wiadczenia wÅ‚aÅ›ciwego Naczelnika UrzÄ™du Skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczenia, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu, wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert;

6. kopiÄ™ posiadanej licencji na wykonywanie transportu drogowego;

7. kopiÄ™ certyfikatu kompetencji zawodowych w transporcie drogowym.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej zobowiÄ…zany jest do przedÅ‚ożenia dokumentów zgodnie z treÅ›ciÄ… § 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z 2008 r Dz.U. Nr. 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać ZamawiajÄ…cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane.

Uwaga! Dokonywanie oceny speÅ‚niania warunków odbÄ™dzie siÄ™ wedÅ‚ug formuÅ‚y speÅ‚nia/ nie speÅ‚nia , na podstawie zÅ‚ożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
(jeżeli dotyczy):

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

III.2.3) Zdolność techniczna

Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. wykaz doÅ›wiadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy to w tym okresie, w zrealizowaniu usÅ‚ug zgodnych z przedmiotem zamówienia;

2. dokumenty od zamawiajÄ…cych potwierdzajÄ…ce, że usÅ‚ugi zgodne z przedmiotem zamówienia zostaÅ‚y zakoÅ„czone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoÅ‚y, itp.);

3. wykaz dysponowania lub możliwoÅ›ci dysponowania pojazdami - autobusami, przystosowanymi do przewozu dzieci szkolnych i oznakowanymi zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t. jedn. Z 2005 r Dz.U.Nr.108, poz. 908 z późn. zm.)

Jeżeli Wykonawca w wymienionym wykazie przedstawiÅ‚ pojazdy, którymi bÄ™dzie dysponować , winien doÅ‚Ä…czyć do niniejszego wykazu, pisemne zobowiÄ…zanie podmiotów do udostÄ™pnienia tychże pojazdów, których Wykonawca lub Wykonawcy wskazali w przedmiotowym wykazie;

4. kserokopie dowodów rejestracyjnych wraz z aktualnymi przeglÄ…dami technicznymi.

W przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bÄ™dzie ich Å‚Ä…czny potencjaÅ‚ kadrowy oraz Å‚Ä…czne kwalifikacje i doÅ›wiadczenie.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. wykazanie realizacji minimum jednej usÅ‚ugi zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartoÅ›ci minimum 500 000,00 PLN ;

2.wykazanie dysponowania lub możliwoÅ›ciÄ… dysponowania co najmniej szeÅ›cioma pojazdami - autobusami, przystosowanymi do przewozu dzieci szkolnych i oznakowanymi zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t. jedn. z 2005 r Dz.U.Nr 108, poz. 908 z późn. zm.).

III.2.4)   Zamówienia zastrzeżone    (jeżeli dotyczy)

tak    []      nie    X

Zamówienie jest zastrzeżone dla zakÅ‚adów pracy chronionej

Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej

[] 

[] 

 

III. 3) Specyficzne warunki dotyczÄ…ce zamówieÅ„ na usÅ‚ugi

III.3.1) Åšwiadczenie usÅ‚ugi zastrzeżone jest dla okreÅ›lonego zawodu                                                          tak     X     nie     [] 

Jeżeli tak, odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 125, poz. 874);

2. RozporzÄ…dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2004 r. w sprawie wzorów licencji na wykonywanie transportu drogowego oraz wypisów z tych licencji (Dz. U. z 2004 r. Nr 153, poz. 1612);

3. RozporzÄ…dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 8 października 2003 r. w sprawie uzyskiwania certyfikatów kompetencji zawodowych w transporcie drogowym (Dz.U. z 2003 r. Nr 176, poz. 1720, z późn. zm.).

III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usÅ‚ugi

  tak   []    nie  X

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury

IV.1.1) Rodzaj procedury

Otwarta

X

 

Ograniczona

[] 

 

Ograniczona przyspieszona

[] 

Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

______________________________

Negocjacyjna

[] 

Kandydaci zostali już zakwalifikowani                                             tak   []    nie   [] 

Jeżeli tak,  należy podać nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców w pkt  VI.3) Informacje dodatkowe

Negocjacyjna przyspieszona         

[] 

Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

______________________________

Dialog konkurencyjny

[] 

 

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do skÅ‚adania ofert lub do udziaÅ‚u
(procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)

Przewidywana liczba wykonawców    [][][]

lub  Przewidywana minimalna liczba [][][] oraz, jeżeli wÅ‚aÅ›ciwe, maksymalna liczba [][][]

Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu(procedura negocjacyjna, dialog konkurencyjny)

Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby                                                             tak   []    nie   [] 
 omawianych rozwiÄ…zaÅ„ lub negocjowanych ofert

 

IV. 2) Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszÄ™ zaznaczyć wÅ‚aÅ›ciwe pole (pola))

Najniższa cena                                                                                                                                              X

lub

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzglÄ™dnieniem kryteriów                                [] 

[]            kryteria okreÅ›lone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagÄ… lub
               w kolejnoÅ›ci od najwazniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest
               możliwe z oczywistych przyczyn)

[] kryteria okreÅ›lone w specyfikacjach, w zaproszeniu do skÅ‚adania ofert lub do negocjacji
lub w dokumencie opisowym

Kryteria

1.   ________________

2.   ________________

3.   ________________

4.   ________________

5.   ________________

Waga

________

________

________

________

________

Kryteria

6.   ________________

7.   ________________

8.   ________________

9.   ________________

10.  ________________

Waga

________

________

________

________

________

IV.2.2)  Wykorzystana bÄ™dzie aukcja elektroniczna                                                                                              tak  []      nie X

Jeżeli tak, proszÄ™ podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej  (jeżeli dotyczy)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…  (jeżeli dotyczy)

ZP.341-34/08

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczÄ…ce tego samego zamówienia                                                                     tak []       nie X

Jeżeli tak,

WstÄ™pne ogÅ‚oszenie informacyjne                  []       OgÅ‚oszenie o profilu nabywcy       []    

Numer ogÅ‚oszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][]  z dnia  [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/rrrr)

Inne wczeÅ›niejsze publikacje (jeżeli dotyczy)           [] 

Numer ogÅ‚oszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][]  z dnia  [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/rrrr)

Numer ogÅ‚oszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][]  z dnia  [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/rrrr)


 

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjÄ…tkiem Dynamicznego Systemu Zakupów) lub dokumentu opisowego (w przypadku dialogu konkurencyjnego)

Termin skÅ‚adania wniosków dotyczÄ…cych uzyskania dokumentów lub dostÄ™pu do dokumentów

Data: [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/rrrr)                                                                       Godzina: _____

Dokumenty odpÅ‚atne                                                                                                                                                    tak []        nie [] 

Jeżeli tak, podać cenÄ™ (podać wyÅ‚Ä…cznie dane liczbowe)_______________     Waluta:  _____

Warunki i sposób pÅ‚atnoÅ›ci:

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

IV.3.4) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu

Data: 11/12/2008   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 11:00          

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom(jeżeli jest znana) (w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)

Data:[][]/[][]/[][][][](dd/mm/rrrr)

IV.3.6) JÄ™zyk(i), w których można sporzÄ…dzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu

ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
[]  []  []  []  []  []  []  []  []  []  []  []  []  []  X []  []  []  []  [] 

Inne: ____________________________________________________________

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent bÄ™dzie zwiÄ…zany ofertÄ…(procedura otwarta)

Do: [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr)

  lubOkres w miesiÄ…cach:  [][][] i/lub  dniach: 60 (od ustalonej daty otrzymania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert

Data:    11/12/2008 (dd/mm/rrrr)                                                                                                                 Godzina:  11:30

Miejsce (jeżeli dotyczy)Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, pok. nr 14

Osoby upoważnione do obecnoÅ›ci podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy)                                 tak []        nie [] 

____________________________________________________________

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Jest to zamówienie o charakterze powtarzajÄ…cym siÄ™ (jeżeli dotyczy)              tak []        nie X

Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogÅ‚oszeÅ„:  ______________________________

VI.2) Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego
ze Å›rodków wspólnotowych
                                                                              tak
 []       nie X

Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów:

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

VI.3) Informacje dodatkowe  (jeżeli dotyczy)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa:Prezes UrzÄ™du ZamówieÅ„ Publicznych 

Adres pocztowy:ul. Al. Szucha 2/4 

 

Miejscowość:GÅ‚uchoÅ‚azy 

Kod pocztowy:48-340 

Kraj: PL 

E-mail:odwolania@uzp.gov.pl 

 

Tel.:(48-22) 458 78 01 

Adres internetowy (URL)::www.uzp.gov.pl 

 

Faks:(48-22) 458 77 00 

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)

Oficjalna nazwa: 

Adres pocztowy: 

 

Miejscowość: 

Kod pocztowy: 

Kraj:  

E-mail: 

 

Tel.: 

Adres internetowy (URL):: 

 

Faks: 

VI.4.2) SkÅ‚adanie odwoÅ‚aÅ„  (proszÄ™ wypeÅ‚nić pkt VI.4.2) LUB jeżeli jest to niezbÄ™dne, pkt VI.4.3))

DokÅ‚adne informacje na temat terminów skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„:

Od rozstrzygniÄ™cia protestu przysÅ‚uguje odwoÅ‚anie. OdwoÅ‚anie wnosi siÄ™ do Prezesa UrzÄ™du ZamówieÅ„ Publicznych w ciÄ…gu 10 dni od dnia dorÄ™czenia rozstrzygniÄ™cia lub upÅ‚ywu terminu rozstrzygniÄ™cia protestu, jednoczeÅ›nie przekazujÄ…c kopiÄ™ treÅ›ci odwoÅ‚ania ZamawiajÄ…cemu. SzczegóÅ‚owe kwestie dotyczÄ…ce procedury odwoÅ‚awczej przedstawione sÄ… w art. 184-193a u. Pzp.

 

VI.4.3) ÅąródÅ‚o, gdzie można uzyskać informacje na temat skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„

Oficjalna nazwa:UrzÄ…d ZamówieÅ„ Publicznych 

Adres pocztowy:Al. Szucha 2/4 

 

Miejscowość:Warszawa 

Kod pocztowy:00-582 

Kraj: PL 

E-mail:odwolania@uzp.gov.pl 

 

Tel.:(48-22) 458 78 01 

Adres internetowy (URL)::www.uzp.gov.pl 

 

Faks:(48-22) 458 77 00 

VI.5)  Data wysÅ‚ania niniejszego ogÅ‚oszenia:  31/10/2008 (dd/mm/rrrr)


ZAŁĄCZNIK A

DODATKOWE ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

 

I) Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać dalsze informacje

Oficjalna nazwa:

Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az 

Adres pocztowy:

Rynek 15 

Miejscowość:

GÅ‚uchoÅ‚azy 

Kod pocztowy:

48-340  

Kraj:

PL 

Punkt kontaktowy:

WydziaÅ‚ Planowania, ZamówieÅ„ Publicznych i DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej  

Osoba do kontaktów: Danuta Rzeszótko

Tel.:

(48-77) 409 01 24 

E-mail:

zp@ glucholazy.pl 

 

Faks:

(48-77) 409 01 01 

Adres internetowy (URL):

 

 

 

II) Adresy i Punkty kontaktowe , gdzie można uzyskać specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego i dynamicznego systemu zakupów)

Oficjalna nazwa:

UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach 

Adres pocztowy:

Rynek 15 

Miejscowość:

GÅ‚uchoÅ‚azy 

Kod pocztowy:

48-340 

Kraj:

PL 

Punkt kontaktowy:

WydziaÅ‚ Planowania, ZamówieÅ„ Publicznych i DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej 

Osoba do kontaktów: Danuta Rzeszótko

Tel.:

(48-77) 409 21 24 

E-mail:

zp@glucholazy.pl 

 

Faks:

(48-22) 409 21 01 

Adres internetowy (URL):

http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1 

 

 

III) Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Oficjalna nazwa:

Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az 

Adres pocztowy:

Rynek 15 

Miejscowość:

GÅ‚uchoÅ‚azy 

Kod pocztowy:

48-340 

Kraj:

PL 

Punkt kontaktowy:

WydziaÅ‚ PLanowania, ZamówieÅ„ Publicznych 

Osoba do kontaktów: Danuta Rzeszótko

Tel.:

(48-77) 409 21 24 

E-mail:

 

 

Faks:

 

Adres internetowy (URL):

 

 


ZAŁĄCZNIK B

INFORMACJE NA TEMAT CZÄśÅšCI

 

Część    nr     [][][]                N azwa  ___________________________________

1) Krótki opis

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV)

 

SÅ‚ownik gÅ‚ówny

SÅ‚ownik uzupeÅ‚niajÄ…cy (jeżeli dotyczy)

GÅ‚ówny przedmiot

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

Dodatkowe przedmioty

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

3) Wielkość lub zakres

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

Jeżeli jest znany, szacunkowy koszt bez VAT (podać wyÅ‚Ä…cznie dane liczbowe)__________      Waluta: ______

LUB Zakres :   miÄ™dzy    ________________     a    ________________                       Waluta: ______

4) Wskazanie innej daty rozpoczÄ™cia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia (jeżeli dotyczy)

Okres w miesiÄ…cach:  [][]  lub  dniach:  [][][][]   (od udzielenia zamówienia)

lub

        RozpoczÄ™cie                   [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/ rrrr)

        ZakoÅ„czenie                   [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/ rrrr)

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

-------------------------( Wykorzystać powyższy Załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)---------------

Nazwa dokumentu: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR ZP.341-34/08 NA PRZEWÃśZ UCZNIÃśW Z TERENU GMINY GŁUCHOŁAZY W OKRESIE 01.01.2009 R. - 30.06.2011 R.
Podmiot udostępniający: Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna SokoÅ‚owska
Data wytworzenia informacji: 2008-10-31 13:11:23
Data udostępnienia informacji: 2008-10-31 13:11:23
Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-11 13:39:13

Wersja do wydruku...

corner   corner