logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi:


GÅ‚uchoÅ‚azy: Zorganizowanie i prowadzenie obsÅ‚ugi pÅ‚atnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy w ustalonej przez RadÄ™ MiejskÄ… w GÅ‚uchoÅ‚azach Strefie PÅ‚atnego Parkowania
Numer ogłoszenia: 315130 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
• Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zorganizowanie i prowadzenie obsÅ‚ugi pÅ‚atnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy w ustalonej przez RadÄ™ MiejskÄ… w GÅ‚uchoÅ‚azach Strefie PÅ‚atnego Parkowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :Zorganizowanie i prowadzenie obsÅ‚ugi pÅ‚atnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy w ustalonej przez RadÄ™ MiejskÄ… w GÅ‚uchoÅ‚azach Strefie PÅ‚atnego Parkowania 4.1.POJÄśCIA PODSTAWOWE Obszar Strefy PÅ‚atnego Parkowania - StrefÄ… PÅ‚atnego Parkowania zwanÄ… także SPP w dalszej treÅ›ci SIWZ zgodnie z uchwaÅ‚Ä… Rady Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach z uchwaÅ‚Ä… Rady Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach nr XLVII/395/10 z dnia 30 czerwca 2010 roku w sprawie ustalenia strefy pÅ‚atnego parkowania oraz ustalenia wysokoÅ›ci i sposobu pobierania opÅ‚at za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych kategorii gminnej, drogach na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy bÄ™dÄ…cych wÅ‚asnoÅ›ciÄ… Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy - zaÅ‚. Nr 1 do SIWZ Strefa posiada nie mniej niż 368 miejsc postojowych. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy bÄ™dzie liczone okreÅ›lonym w ofercie wskaźnikiem procentowym, pomnożonym przez uzyskane wpÅ‚ywy z pobranych i wpÅ‚aconych na konto ZamawiajÄ…cego opÅ‚at za parkowanie, opÅ‚at abonamentowych oraz opÅ‚at dodatkowych za nieuiszczenie i nieprzedÅ‚użenie opÅ‚aty za parkowanie pojazdu w SPP. 5.5 OpÅ‚aty dodatkowe za nieuiszczenie opÅ‚aty za parkowanie lub nieprzedÅ‚użenie opÅ‚aty za parkowanie pojazdu w SPP bÄ™dÄ… pobierane przez ZamawiajÄ…cego na podstawie wystawionego przez WykonawcÄ™ zawiadomienia. OpÅ‚aty dodatkowe, o których mowa w uchwale § 7 bÄ™dÄ… uiszczane w Biurze SPP lub wpÅ‚acane na rachunek ZamawiajÄ…cego WpÅ‚ywy z windykacji opracowywane w siedzibie urzÄ™du stanowić bÄ™dÄ… dochód dla Gminy 4.2. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST MIÄśDZY INNYMI: 1.0. UrzÄ…dzenie i wyposażenie SPP zgodnie projektami organizacji ruchu. 2.0. Dostawa i montaż wszystkich urzÄ…dzeÅ„ technicznych niezbÄ™dnych do zorganizowania SPP, w tym zwÅ‚aszcza urzÄ…dzeÅ„ do pobierania i rozliczania opÅ‚at parkingowych, które muszÄ… speÅ‚niać wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia 3.0. Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego wraz z przeprowadzeniem analizy istniejÄ…cego oznakowania . 4.0. Koordynowanie caÅ‚oÅ›ci problematyki w trakcie organizacji SPP, w szczególnoÅ›ci: 1) organizacja wykonawstwa i zgÅ‚oszenie robót w trybie przepisów prawa budowlanego 2) koordynacja poczynaÅ„ ewentualnych podwykonawców, 3) dostawa i montaż wszystkich materiaÅ‚ów, maszyn i urzÄ…dzeÅ„, potrzebnych do realizacji zamówienia, w tym parkometrów w kolorystyce uzgodnionej przez Konserwatora Zabytków ( kolor szary) 4) stosowanie przy organizowaniu SPP wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania na podstawie odrÄ™bnych przepisów, 5) wykonanie zadaÅ„ zwiÄ…zanych z przeprowadzeniem zagospodarowania terenów parkingowych, 6) wykonanie innych niezbÄ™dnych prac zwiÄ…zanych z dostosowaniem terenu do potrzeb SPP, 7) wykonanie wszystkich niezbÄ™dnych prób, pomiarów, rozruchu, 8) zorganizowanie i wyposażenie biura SPP zgodnie z wymaganiami okreÅ›lonymi w przedmiocie zamówienia. 2.5. Prowadzenie i administrowanie SPP zgodnie z wymaganiami wskazanymi w przedmiocie zamówienia., gwarantujÄ…cymi jej wÅ‚aÅ›ciwe funkcjonowanie w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 4.3. WYMAGANIA TECHNICZNE DLA URZÄ„DZEÅĆ DO POBIERANIA I ROZLICZANIA OPŁAT PARKINGOWYCH. 3.1 Wymaga siÄ™, aby urzÄ…dzenia do pobierania i rozliczania opÅ‚at parkingowych (parkometry)- 15 szt, posiadaÅ‚y: 1. bezprzewodowe zasilanie, gwarantujÄ…ce ciÄ…gÅ‚Ä… eksploatacjÄ™, 2. zabezpieczenie przed: a) faÅ‚szowaniem dowodów wpÅ‚at, b) kradzieżą i wandalizmem, oraz 3.2. akceptowaÅ‚y uiszczenie opÅ‚at monetami, pobór opÅ‚at w systemie liniowym,SMS 3.3. speÅ‚niaÅ‚y wymagania okreÅ›lone w Polskich Normach w zakresie: a) bezpieczeÅ„stwa, b) odpornoÅ›ci na uszkodzenia mechaniczne, c) niezakÅ‚óconego dziaÅ‚ania i wytrzymaÅ‚oÅ›ci w trakcie pracy na otwartej przestrzeni w naszym klimacie, 3.4.. posiadaÅ‚y na obudowie czytelne etykiety (zapisane w jÄ™zyku polskim, angielskim i niemieckim) z informacjami o stawkach opÅ‚at parkingowych i godzinach obowiÄ…zywania opÅ‚at w SPP oraz wszelkie niezbÄ™dne informacje zapewniajÄ…ce poprawnÄ… obsÅ‚ugÄ™, 3.5. dokumentowaÅ‚y wpÅ‚ywy z tytuÅ‚u parkowania, czas opÅ‚aconego parkowania oraz: e) dane specyficzne dla urzÄ…dzeÅ„ (nazwy i numery, miejsce ustawienia, daty oddania do użytku, zmiany dot. nowego miejsca instalacji urzÄ…dzeÅ„, demontażu itd.), f) liczbÄ™ wydanych biletów, g) aktualnÄ… sumÄ™ przychodów, h) informacjÄ™ o statusie każdego automatu (sprawny, niesprawny), i) meldunek o rodzaju usterki (np. brak papieru, awaria), j) aktualnÄ… zawartość kasetki, k) inne informacje niezbÄ™dne do wÅ‚aÅ›ciwej realizacji niniejszego zamówienia, 3.6. drukowaÅ‚y jednoczęściowy bilet parkingowy informujÄ…cy o dacie, czasie rozpoczÄ™cia i zakoÅ„czenia parkowania, miejscu parkowania, kolejnym numerze biletu (zapisanym w postaci alfanumerycznej), wysokoÅ›ci przyjÄ™tej wpÅ‚aty, sposobie umieszczenia go w pojeździe oraz numerze kontaktowym operatora SPP. Dopuszcza siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie urzÄ…dzenia speÅ‚niajÄ…ce wszystkie wymagania okreÅ›lone w przedmiocie zamówienia. UrzÄ…dzenia po zakoÅ„czeniu niniejszego zamówienia pozostajÄ… wÅ‚asnoÅ›ciÄ… operatora SPP. MinimalnÄ… ilość parkometrów do obsÅ‚ugi obszaru SPP okreÅ›lono na 15 sztuk. Wykonawca może zamontować wiÄ™kszÄ… ilość urzÄ…dzeÅ„. Wszystkie urzÄ…dzenia winny być w jednym kolorze zaakceptowanym przez Konserwatora Zabytków (szary). Wskazane jest aby oznakowanie parkometrów byÅ‚o dobrze widoczne z odlegÅ‚oÅ›ci. 4.4.WYMAGANIA DOTYCZÄ„CE ZORGANIZOWANIA I WYPOSAÅ»ENIA BIURA SPP. 4.3 Utworzenie biura SPP w obszarze strefy lub poza obszarem ( lecz w odlegÅ‚oÅ›ci nie mniejszej niż 500 m) okreÅ›lonej uchwaÅ‚Ä…. 4.4 Wyposażenie biura SPP w urzÄ…dzenia niezbÄ™dne do jego prawidÅ‚owego funkcjonowania. 4.5 Opracowanie i uzgodnienie z ZamawiajÄ…cym wzorów zawiadomieÅ„ o stwierdzeniu parkowania bez uiszczenia opÅ‚aty obligujÄ…cych do uiszczenia opÅ‚aty dodatkowej na podstawie przepisów: 1) ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007., Nr 19 poz. 115 ze zm.), 2) uchwaÅ‚Ä… Rady Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach nr XLVII/395/10 z dnia 30 czerwca 2010 roku. 4.6 Stworzenie w biurze SPP komputerowej bazy danych, niezbÄ™dnej do rzetelnej kontroli wszystkich wpÅ‚ywów z opÅ‚at parkingowych. 4.7 Stworzenie w biurze SPP oraz siedzibie zamawiajÄ…cego komputerowej bazy wystawionych zawiadomieÅ„ o nieuiszczeniu opÅ‚aty parkingowej lub nieprzedÅ‚użeniu opÅ‚aty za parkowanie pojazdu w SPP - dostawa oprogramowania sÅ‚użącego do ewidencji nieuiszczonych opÅ‚at za parkowanie przy wykorzystaniu programu SYSTEmEG 4.8 Stworzenie w biurze SPP fotograficznej bazy potwierdzajÄ…cej datÄ™ i miejsce postoju pojazdu każdorazowo dokumentujÄ…cej wystawienie zawiadomienia. 4.9 Dysponowanie minimum 1 pracownikiem biurowym odpowiedzialnym jednoczeÅ›nie za realizacjÄ™ zamówienia oraz 2 kontrolerami serwisantami obsÅ‚ugujÄ…cymi strefÄ™ przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia- przeszkolenie ich, wyposażenie i umundurowanie. Kontrolerzy obsÅ‚ugujÄ™ strefÄ™ w godzinach funkcjonowania strefy zgodnie z UchwaÅ‚Ä… Rady Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach nr XLVII/395/10 z dnia 30 czerwca 2010 roku. 4.10 Zorganizowanie sÅ‚użb serwisowych. 4.11 Uruchomienie SPP. . 4.5.WYMAGANIA DOTYCZÄ„CE PROWADZENIA I ADMINISTROWANIA SPP - OBOWIÄ„ZKI WYKONAWCY ZAMÓWIENIA. 5.1 Pobieranie opÅ‚at za parkowanie przy wykorzystaniu parkometrów zainstalowanych w SPP. 5.2 Dystrybucja i ewidencjonowanie sprzedaży abonamentów okreÅ›lonych UchwaÅ‚Ä… Rady Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach nr XLVII/395/10 z dnia 30 czerwca 2010 r. oraz pÅ‚at dodatkowych za nieuiszczeniu opÅ‚aty za parkowanie lub nieprzedÅ‚użeniu opÅ‚aty za parkowanie pojazdu w SPP. 5.3 Dokumentowanie wszystkich wpÅ‚ywów oraz raportów dochodowych SPP do celów rozrachunkowych z ZamawiajÄ…cych. 5.4 Bieżące kontrolowanie uiszczania opÅ‚at za postój. 5.5 Wypisywanie zawiadomieÅ„ informujÄ…cych o nieuiszczeniu opÅ‚aty za parkowanie lub nieprzedÅ‚użeniu opÅ‚aty za parkowanie pojazdu w SPP obligujÄ…cych do zapÅ‚aty opÅ‚aty dodatkowej i umieszczanie ich za wycieraczkÄ… samochodu w sposób zgodny z uchwaÅ‚Ä…. 5.6 Wykonywanie dokumentacji fotograficznej cyfrowej (fotografia winna wyraźnie wskazywać datÄ™ i godzinÄ™ postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczny element infrastruktury miasta pozwalajÄ…cy w sposób jednoznaczny okreÅ›lić faktyczne miejsce postoju pojazdu). 5.7 Rozpatrywanie reklamacji. 5.8 Codzienna aktualizacja komputerowej bazy danych o wystawionych w danym dniu zawiadomieniach o nieuiszczeniu opÅ‚aty parkingowej lub nieprzedÅ‚użeniu opÅ‚aty za parkowanie pojazdu w SPP. 5.9 Codzienna aktualizacja fotograficznej bazy potwierdzajÄ…cej datÄ™ i miejsce postoju pojazdu każdorazowo dokumentujÄ…cej wystawienie zawiadomienia. 5.10 Przekazywanie ZamawiajÄ…cemu wszystkich kopii wystawionych zawiadomieÅ„ o obowiÄ…zku zapÅ‚aty opÅ‚aty dodatkowej za nieuiszczenie opÅ‚aty za parkowanie lub parkowanie ponad opÅ‚acony czas w SPP celem sprawdzenia dokonanych wpÅ‚at, ich ewidencji i dalszego dochodzenia przez ZamawiajÄ…cego należnoÅ›ci wg przepisów o postÄ™powaniu egzekucyjnym w administracji. Przekazywanie winno odbywać siÄ™ nie później niż w trzecim dniu po zakoÅ„czeniu miesiÄ…ca. 5.11 Przekazywanie ZamawiajÄ…cemu aktualnej bazy wystawionych zawiadomieÅ„ nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 5.12 Przegrywanie na pÅ‚ytÄ™ DVD i przekazywanie ZamawiajÄ…cemu aktualnej bazy fotograficznej za miniony miesiÄ…c w czasie do trzeciego dnia kolejnego miesiÄ…ca. 5.13 Tworzenie kopii bezpieczeÅ„stwa na pÅ‚ytach nie rzadziej niż: 1) jeden raz na tydzieÅ„ dla bazy wystawionych zawiadomieÅ„, 2) jeden raz na miesiÄ…c dla bazy fotograficznej. 5.14 Zagwarantowanie na wÅ‚asny koszt i ryzyko bezpiecznego dowiezienia do banku pieniÄ™dzy pobranych z parkometrów i opÅ‚at, celem dokonania wpÅ‚aty na konto ZamawiajÄ…cego. 5.15 WpÅ‚ywy z parkometrów winny być wpÅ‚acone na konto ZamawiajÄ…cego w dniu ich pobrania z automatów, a pozostaÅ‚e wpÅ‚ywy kasowe z SPP nie później niż nastÄ™pnego dnia. WpÅ‚ywy z SMS przekazywane raz w miesiÄ…cu Rozliczenie caÅ‚oÅ›ci wpÅ‚ywów nastÄ…pi po zakoÅ„czeniu miesiÄ…ca. 5.16 Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujÄ…cy staÅ‚Ä… gotowość operacyjnÄ… urzÄ…dzeÅ„, obejmujÄ…cy miÄ™dzy innymi naprawy i wymiany wszystkich urzÄ…dzeÅ„, w tym zwÅ‚aszcza urzÄ…dzeÅ„ do pobierania i rozliczania opÅ‚at parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urzÄ…dzeÅ„ nieczynnych. 5.17 Usuwanie wszelkich awarii w SPP w terminie nie dÅ‚uższym niż 12 godzin od powziÄ™cia wiadomoÅ›ci o ich zaistnieniu, z zastrzeżeniem, iż wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii, kradzieży czy uszkodzenia urzÄ…dzeÅ„ SPP, kradzieży kasetek z pieniÄ™dzmi usuwa na swój koszt Wykonawca oraz bÄ™dzie dochodzić na wÅ‚asny koszt i we wÅ‚asnym zakresie odszkodowania od osoby, która ww. szkody spowodowaÅ‚a. 5.18 Usuwanie uszkodzeÅ„ parkometru w terminie nie dÅ‚uższym niż 2 godziny od powziÄ™cia wiadomoÅ›ci o ich zaistnieniu (z wyÅ‚Ä…czeniem awarii, dla których czas naprawy okreÅ›la siÄ™ na 12 godzin przy jednoczesnym zachowaniu warunku powiadomienia ZamawiajÄ…cego). 5.19 Zagwarantowanie dostaw części zamiennych od producenta urzÄ…dzeÅ„ do pobierania i rozliczania opÅ‚at parkingowych, wszelkich materiaÅ‚ów eksploatacyjnych w okresie realizacji umowna na koszt Operatora SPP. 5.20 Ponoszenie wszystkich kosztów zwiÄ…zanych ze zmianÄ… opÅ‚at za parkowanie w SPP (np. koszty zmiany tablic i programów urzÄ…dzeÅ„ do pomiaru czasu parkowania i inne) oraz wszelkich kosztów modernizacji urzÄ…dzeÅ„. 5.21 Regularne czyszczenie i utrzymywanie w estetycznym stanie parkometrów, usuwanie szkód spowodowanych wandalizmem, kradzieżą. 5.22 Koordynowanie napraw i prac serwisowo - nadzorczych. 5.23 Utrzymywanie w dobrym stanie, odnawianie, bieżąca konserwacja znaków drogowych oznakowania poziomego i pionowego SPP wraz z bieżącym aktualizowaniem oznakowania. 5.24 Codzienna kontrola czytelnoÅ›ci i peÅ‚noÅ›ci oznakowania. 5.25 Przedstawianie ZamawiajÄ…cemu informacji dotyczÄ…cych funkcjonowania i rozwoju SPP. 5.26 WspóÅ‚praca ze Strażą MiejskÄ… i PolicjÄ…. 5.27 Utrzymanie w czystoÅ›ci miejsc parkingowych w obszarze SPP prowadzone przez caÅ‚y rok z rozróżnieniem okresu letniego i okresu zimowego. Za okres letni uważa siÄ™ okres od 1 kwietnia do 30 listopada. PozostaÅ‚y okres traktowany jest jako okres zimowy. 1) Zakres prac w okresie letnim: codzienne rÄ™czne zamiatanie polegajÄ…ce na usuwaniu piasku, opadÅ‚ych kwiatostanów i liÅ›ci oraz usuwaniu nieczystoÅ›ci luźnych (np. folie, niedopaÅ‚ki papierosów, butelki, pobite szkÅ‚o, gaÅ‚Ä…zki itp.) 2) Zakres prac w okresie zimowym: odÅ›nieżanie i usuwanie Å›liskoÅ›ci, które należy rozpoczęć niezwÅ‚ocznie po wystÄ…pieniu opadów Å›niegu lub innych zjawisk pogodowych powodujÄ…cych Å›lizgawice. Do posypywania parkingów i chodników należy stosować wyÅ‚Ä…cznie piasek. Doczyszczenie pozimowe z piasku należy wykonać nie później niż do 5 kwietnia. W przypadku wystÄ…pienia dni bez Å›niegu należy wykonywać prace jak w okresie letnim. Prace wymienione w pkt 1 i 2 winny być wykonane w taki sposób, aby gwarantowaÅ‚y bezpieczny dostÄ™p do parkometrów i miejsc parkingowych..
II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 63.22.40.00-5, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.20.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 02.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiÄ…zany jest zabezpieczyć swojÄ… ofertÄ™ wadium w wysokoÅ›ci10.000,00 zÅ‚. sÅ‚ownie: dziesięć tysiÄ™cy zÅ‚otych Forma wadium. wadium musi obejmować caÅ‚y okres zwiÄ…zania ofertÄ… i może być wniesione w jednej lub kilku nastÄ™pujÄ…cych formach w pieniÄ…dzu, porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, z tym że porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275 W przypadku skÅ‚adania przez WykonawcÄ™ wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporzÄ…dzona zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym prawem i musi zawierać nastÄ™pujÄ…ce elementy nazwÄ™ dajÄ…cego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji ZamawiajÄ…cego, gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielajÄ…cej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, okreÅ›lenie wierzytelnoÅ›ci, która ma być zabezpieczona gwarancjÄ…, kwotÄ™ gwarancji, termin ważnoÅ›ci gwarancji, zobowiÄ…zanie gwaranta do zapÅ‚acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie ZamawiajÄ…cego zawierajÄ…ce oÅ›wiadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub peÅ‚nomocnictw, i nie udowodniÅ‚, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. zobowiÄ…zanie gwaranta do zapÅ‚acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie ZamawiajÄ…cego zawierajÄ…ce oÅ›wiadczenie, iż Wykonawca, którego ofertÄ™ wybrano odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie, lub nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. gwarancja winna być nieodwoÅ‚alna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treÅ›ci uzależniać wypÅ‚aty wadium od potwierdzenia przez bank, jakÄ…kolwiek osobÄ™ trzeciÄ… lub instytucjÄ™ podpisów osób zÅ‚ożonych pod żądaniem wypÅ‚aty wadium w imieniu ZamawiajÄ…cego. WypÅ‚ata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnoÅ›ciami koniecznymi do speÅ‚nienia ani dokumentami koniecznymi do zÅ‚ożenia wraz z żądaniem wypÅ‚aty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypÅ‚aty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypÅ‚aty wadium, wszelkie spory dotyczÄ…ce gwarancji podlegajÄ… rozstrzygniÄ™ciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegajÄ… kompetencji sÄ…du wÅ‚aÅ›ciwego dla siedziby ZamawiajÄ…cego, jednoczeÅ›nie ZamawiajÄ…cy wymaga, aby okres ważnoÅ›ci gwarancji nie byÅ‚ krótszy niż okres zwiÄ…zania ofertÄ…, w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie gwarancjio w swej treÅ›ci zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzÄ…cych Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy ZamawiajÄ…cego prowadzony przez WBK S,A. 29 1090 2167 0000 0005 6200 0051 z dopiskiem Wadium na strefÄ™ pÅ‚atnego parkowania do oferty należy doÅ‚Ä…czyć kopiÄ™ polecenia przelewu. wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez ZamawiajÄ…cego formach w oryginale doÅ‚Ä…czyć do oryginaÅ‚u oferty i w kopii do kopii oferty. w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez PeÅ‚nomocnika Wykonawców Termin wniesienia wadium. wadium należy wnieść przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniÄ…dzu za pomocÄ… przelewu bankowego ZamawiajÄ…cy bÄ™dzie uważaÅ‚ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzÄ…cy rachunek ZamawiajÄ…cego potwierdzi, że otrzymaÅ‚ taki przelew przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, w wymienionym przypadku doÅ‚Ä…czenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez WykonawcÄ™ jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczajÄ…cym do stwierdzenia przez ZamawiajÄ…cego terminowego wniesienia wadium przez WykonawcÄ™, Wadium musi być wniesione na caÅ‚y okres zwiÄ…zania ofertÄ…, Wniesienie wadium w formie innej niż pieniÄ…dz poprzez doÅ‚Ä…czenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, pod warunkiem zÅ‚ożenia oferty przed terminem skÅ‚adania ofert. Zwrot wadium. ZamawiajÄ…cy zwróci niezwÅ‚ocznie wadium wedÅ‚ug zasad okreÅ›lonych w art. 46 ustawy Pzp. Utrata wadium. ZamawiajÄ…cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie, nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. ZamawiajÄ…cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub peÅ‚nomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTÄśPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1) posiadania wiedzy i doÅ›wiadczenia. W szczególnoÅ›ci Wykonawcy muszÄ… speÅ‚nić nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bÄ™dzie ich Å‚Ä…czny potencjaÅ‚ techniczny): wykażą siÄ™ posiadaniem wiedzy i doÅ›wiadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert a jeÅ›li okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali usÅ‚ugi o charakterze i zÅ‚ożonoÅ›ci podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia obejmujÄ…ce co najmniej jednÄ… usÅ‚ugÄ™ polegajÄ…cÄ… na zorganizowaniu i obsÅ‚udze strefy pÅ‚atnego parkowania z poborem opÅ‚at za pomocÄ… parkometrów o wielkoÅ›ci strefy nie mniejszej niż 300 miejsc parkingowych i liczbie parkometrów nie mniejszej niż 8 szt. przez okres co najmniej 12 miesiÄ™cy z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że te usÅ‚ugi zostaÅ‚y wykonane lub sÄ… wykonywane należycie
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o sytuacji ekonomicznej i finansowej. W szczególnoÅ›ci Wykonawca musi speÅ‚nić nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bÄ™dzie ich Å‚Ä…czna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku): posiadać Å›rodki finansowe lub zdolność kredytowÄ… w wysokoÅ›ci nie mniejszej niż 200 000 zÅ‚ W celu potwierdzenia speÅ‚nienia niniejszego warunku Wykonawca musi zÅ‚ożyć informacjÄ™ banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzajÄ…cej wysokość posiadanych Å›rodków finansowych lub zdolność kredytowÄ… wykonawcy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazujÄ…c speÅ‚nianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 polega na zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów na zasadach okreÅ›lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga siÄ™ przedÅ‚ożenia informacji, o której mowa powyżej ,dotyczÄ…cej tych podmiotów. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia w wysokoÅ›ci co najmniej 200 000,00 PLN (sÅ‚ownie: dwieÅ›cie tysiÄ™cy zÅ‚otych) W celu potwierdzenia speÅ‚nienia niniejszego warunku Wykonawca musi zÅ‚ożyć opÅ‚aconÄ… polisÄ™ a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajÄ…cy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTÄśPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych, dostaw lub usÅ‚ug w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że te dostawy lub usÅ‚ugi zostaÅ‚y wykonane lub sÄ… wykonywane należycie
• informacjÄ™ banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzajÄ…cÄ… wysokość posiadanych Å›rodków finansowych lub zdolność kredytowÄ… wykonawcy, wystawionÄ… nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
• opÅ‚aconÄ… polisÄ™, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajÄ…cy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia
• Wykonawca powoÅ‚ujÄ…cy siÄ™ przy wykazywaniu speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu na zdolność finansowÄ… innych podmiotów, przedkÅ‚ada informacjÄ™ banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, dotyczÄ…cÄ… podmiotu, z którego zdolnoÅ›ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzajÄ…cÄ… wysokość posiadanych przez ten podmiot Å›rodków finansowych lub jego zdolność kredytowÄ…, wystawionÄ… nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:
• oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego potwierdzajÄ…ce, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków lub zaÅ›wiadczenie, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
• aktualne zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…ce, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub potwierdzenie, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
• wykonawca powoÅ‚ujÄ…cy siÄ™ przy wykazywaniu speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu na potencjaÅ‚ innych podmiotów, które bÄ™dÄ… braÅ‚y udziaÅ‚ w realizacji części zamówienia, przedkÅ‚ada także dokumenty dotyczÄ…ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okreÅ›lonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opÅ‚at, skÅ‚adek na ubezpieczenie spoÅ‚eczne i zdrowotne albo że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert
• III.4.3.2) zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego organu sÄ…dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczÄ…, w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert - albo oÅ›wiadczenie zÅ‚ożone przed notariuszem, wÅ‚aÅ›ciwym organem sÄ…dowym, administracyjnym albo organem samorzÄ…du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siÄ™ takiego zaÅ›wiadczenia
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych ZamawiajÄ…cy zastrzega możliwość zmian umowy w zakresie terminu uruchomienia strefy parkowania - w przypadku wystÄ…pienia nastÄ™pujÄ…cych zdarzeÅ„: a) siÅ‚y wyższej nie pozwalajÄ…cej na realizacjÄ™ umowy: termin może ulec zmianie o okres odpowiadajÄ…cy wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej starannoÅ›ci z uwzglÄ™dnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy okolicznoÅ›ci tych nie można byÅ‚o wczeÅ›niej przewidzieć i nie można byÅ‚o uniknąć zmiany terminu, b) ponadprzeciÄ™tnego czasu trwania procedur administracyjnych, majÄ…cych wpÅ‚yw na termin i nie wynikajÄ…cych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli przy zachowaniu należytej starannoÅ›ci z uwzglÄ™dnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy okolicznoÅ›ci tych nie można byÅ‚o wczeÅ›niej przewidzieć i nie można byÅ‚o uniknąć zmiany terminu, c) innych przyczyn leżących po stronie ZamawiajÄ…cego lub organów administracji: termin może ulec zmianie o okres odpowiadajÄ…cy wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej starannoÅ›ci z uwzglÄ™dnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy okolicznoÅ›ci tych nie można byÅ‚o wczeÅ›niej przewidzieć i nie można byÅ‚o uniknąć zmiany terminu. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialnoÅ›ci z powodu siÅ‚y wyższej zobowiÄ…zana jest powiadomić drugÄ… StronÄ™ na piÅ›mie, bez zbÄ™dnej zwÅ‚oki, o jej zajÅ›ciu i ustaniu. Dopuszczalna jest zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie. Inne dopuszczalne zmiany: a) ustawowa zmiana podatku od towarów i usÅ‚ug - VAT, w takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana okreÅ›lonego w umowie wynagrodzenia o wartość tej zmiany. ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie wprowadzenie zmian zgodnie z UchwaÅ‚Ä… Rady Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach nr XLVII/395/10 z dnia 30 czerwca 2010 r. § 9 pkt 2 co może skutkować zmniejszeniem iloÅ›ci parkometrów na ulicach opisanych w/w Uchwale § 1 pkt 1 ppkt b, c, e, g, h, i, k, m, o
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15, 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy ,WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. Nr.16.
IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach , Rynek 15, sekretariat pok. Nr.11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie


 

Załączniki do pobrania: 2010-10-01 13:57:59 - siwz (372.65 kB)
2010-10-01 13:59:22 - uchwała SPP (141.14 kB)
2010-10-01 14:26:27 - Projekt organizacji ruchu (9.87 MB)
2010-10-01 14:28:27 - Projekt organizacji ruchu 1 (8.17 MB)
2010-10-01 14:28:51 - Projekt organizacji ruchu 2 (96.61 kB)
2010-10-01 14:33:09 - Regulamin strefy (98.20 kB)
2010-10-05 10:16:12 - ZMIANA TREŚCI SIWZ (27.16 kB)
2010-10-06 13:43:48 - ZMIANA TREŚCI SIWZ II (27.70 kB)

Nazwa dokumentu: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR ZP-341-33/10 -zorganizowanie i prowadzenie obsÅ‚ugi pÅ‚atnych niestrzeżonych parkingÃłw dla pojazdÃłw samochodowych na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna SokoÅ‚owska
Data wytworzenia informacji: 2010-10-01 13:51:35
Data udostępnienia informacji: 2010-10-01 13:51:35
Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-06 13:43:58

Wersja do wydruku...

corner   corner