logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

Burmistrz Głuchołaz
ogłasza otwarty konkurs ofert na:
 
Regulamin konkursu
 
Zadanie nr 1 – Prowadzenie dziaÅ‚aÅ„ skierowanych do osób uzależnionych, abstynentów i ich rodzin przez prowadzenie Klubu Abstynenta.
1) Prowadzenie Klubu Abstynenta dla mieszkaÅ„ców Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy powinno obejmować pomoc dla osób:
-          uzależnionych od alkoholu bÄ™dÄ…cych po przebytej terapii odwykowej lub podejmujÄ…cych abstynencjÄ™ wymagajÄ…cych wsparcia w trzeźwieniu i abstynencji,
-          wspóÅ‚uzależnionych,
-          propagujÄ…cych trzeźwość wÅ›ród mieszkaÅ„ców Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy poprzez bieżącÄ… dziaÅ‚alność Klubu, wynikajÄ…cÄ… z realizacji zadaÅ„ terapeutycznych, wspierajÄ…cych, szkoleniowych, a także promujÄ…cych trzeźwość.
Udzielanie pomocy ww. osobom powinno odbywać się poprzez:
-          propagowanie trzeźwego stylu życia,
-          realizacjÄ™ programu zdrowienia dla osób uzależnionych od alkoholu,
-          realizacjÄ™ programu zdrowienia dla osób wspóÅ‚uzależnionych od alkoholu,
-          prowadzenie grup wsparcia dla osób uzależnionych i wspóÅ‚uzależnionych,
-          organizowanie wyjazdów, imprez i spotkaÅ„ trzeźwoÅ›ciowych o charakterze terapeutycznym.
2) Klub Abstynenta powinien być czynny siedem dni w tygodniu, przez co najmniej
3 godziny dziennie oraz udostÄ™pniany na spotkania grup AA i Al.-Anon itp
 
·      Wysokość Å›rodków publicznych przeznaczonych na realizacjÄ™ zadania w 2009 r. – 32.000 zÅ‚, 
 
·      Informacja o realizacji zadania w roku 2007 i 2008.
 
Wyszczególnienie
Dotacja w 2007 r.
Dotacja w 2008 r.
Liczba dofinansowanych zadań
1
1
Liczba dofinansowanych podmiotów
1
1
Kwota
32.000
32.000
 
Zadanie nr 2 - Prowadzenie Å›wietlicy socjoterapeutycznej dla dzieci i mÅ‚odzieży z rodzin dysfunkcyjnych.
1)      Åšwietlica powinna być prowadzona zgodnie z wymaganiami zawartymi w RozporzÄ…dzeniu Ministra Pracy i Polityki SpoÅ‚ecznej z dnia 19 października 2007 r. w sprawie placówek opiekuÅ„czo – wychowawczych /Dz.U z 2007 r. Nr 201, poz.1455/
2)      Prowadzenie Å›wietlicy socjoterapeutycznej dla dzieci i mÅ‚odzieży pochodzÄ…cej z rodzin dysfunkcyjnych powinno obejmować:
-          sporzÄ…dzanie diagnozy indywidualnej dziecka, jego sytuacji rodzinnej i szkolnej,
-          prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych,
-          pracÄ™ ze staÅ‚ymi grupami dzieci,
-          pracÄ™ z dziećmi w kontakcie indywidualnym,
-          realizacjÄ™ indywidualnych programów rozwojowo – terapeutycznych,
-          prowadzenie dokumentacji pracy dziecka z grupÄ…,
-          edukacjÄ™ ogólnÄ… dot. ksztaÅ‚towania mechanizmów obronnych i postaw dzieci i mÅ‚odzieży wobec trudnej rzeczywistoÅ›ci,
-          staÅ‚Ä… szeroko pojÄ™tÄ… opiekÄ™ opiekuÅ„czo - wychowawczÄ…,
-          pomoc w nauce i w trudnoÅ›ciach szkolnych,
-          zakup materiaÅ‚ów koniecznych do prowadzenia ww. zajęć
-          dożywianie w ramach realizowanego programu,
-          zabezpieczenie warunków koniecznych do realizacji programu,
-          zapewnienie wypoczynku poprzez udziaÅ‚ w koloniach i zimowiskach terapeutycznych i profilaktycznych dzieciom pochodzÄ…cym z rodzin niewydolnych wychowawczo ( w tym dzieciom ze wsi)
-          organizowanie imprez okolicznoÅ›ciowych i wycieczek,
-          utrzymywanie kontaktów z rodzinÄ… dziecka,
-          prowadzenie dla rodziców zajęć (spotkaÅ„) w zakresie doskonalenia umiejÄ™tnoÅ›ci wychowawczych,
-          wspóÅ‚pracÄ™ z instytucjami, które mogÄ… pomóc rodzinie w rozwiÄ…zywaniu jej problemów a zwÅ‚aszcza w zakresie podejmowania interwencji wobec osób uzależnionych i wspóÅ‚uzależnionych.
3)      Åšwietlica socjoterapeutyczna powinna być przygotowana na objÄ™cie peÅ‚nÄ… opiekÄ… 60 wychowanków.
 
·      Wysokość Å›rodków publicznych przeznaczonych na realizacjÄ™ zadania w 2009 r. – 118.000 zÅ‚, 
 
·      Informacja o realizacji zadania w roku 2007 i 2008.
 
Wyszczególnienie
Dotacja w 2007 r.
Dotacja w 2008 r.
Liczba dofinansowanych zadań
1
1
Liczba dofinansowanych podmiotów
1
1
Kwota
118.000
118.000
 
Zadanie nr 3 - Prowadzenie Å›wietlicy opiekuÅ„czo - wychowawczej dla dzieci i mÅ‚odzieży pochodzÄ…cej z rodzin ubogich i dysfunkcyjnych.
1)      Åšwietlica powinna być prowadzona zgodnie z wymaganiami zawartymi w RozporzÄ…dzeniu Ministra Pracy i Polityki SpoÅ‚ecznej z dnia 19 października 2007 r. w sprawie placówek opiekuÅ„czo – wychowawczych /Dz.U z 2007 r. Nr 201, poz.1455/
2)      Prowadzenie Å›wietlicy opiekuÅ„czo - wychowawczej dla dzieci i mÅ‚odzieży pochodzÄ…cej z rodzin ubogich lub dysfunkcyjnych powinno obejmować:
-          wspóÅ‚pracÄ™ z rodzinÄ… dziecka,
-          rozpoznanie sytuacji dziecka w kontekÅ›cie jego sytuacji rodzinnej,
-          organizacjÄ™ czasu wolnego, prowadzenie zajęć tematycznych,
-          prowadzenie zajęć grupowych,
-          indywidualne spotkania z dziećmi,
-          prowadzenie dokumentacji pracy z dzieckiem,
-          edukacjÄ™ ogólnÄ… dot. ksztaÅ‚towania mechanizmów obronnych i postaw dzieci i mÅ‚odzieży wobec trudnej rzeczywistoÅ›ci,
-          staÅ‚Ä… szeroko pojÄ™tÄ… opiekÄ™ wychowawczÄ… i opiekuÅ„czÄ…,
-          pomoc w nauce i trudnoÅ›ciach szkolnych,
-          dożywianie w ramach realizowanego programu,
-          zakup materiaÅ‚ów koniecznych do prowadzenia ww. zajęć,
-          zabezpieczenie warunków koniecznych do realizacji programu,
-          organizowanie kolonii , zimowisk i imprez okolicznoÅ›ciowych,
-          wspóÅ‚pracÄ™ z innymi instytucjami zajmujÄ…cymi siÄ™ pomocÄ… rodzinie.
3)      Åšwietlica powinna być przygotowana na objÄ™cie opiekÄ… 30 wychowanków.
 
·      Wysokość Å›rodków publicznych przeznaczonych na realizacjÄ™ zadania w 2009 r. – 38.500 zÅ‚
 
·      Informacja o realizacji zadania w roku 2007 i 2008.
 
Wyszczególnienie
Dotacja w 2007 r.
Dotacja w 2008 r.
Liczba dofinansowanych zadań
1
1
Liczba dofinansowanych podmiotów
1
1
Kwota
27.210
33.000
 
Zadanie nr 4 - Prowadzenie działań mających na celu przeciwdziałanie narkomanii
Prowadzenie działań mających na celu przeciwdziałanie narkomaniipowinno obejmować:
-          realizacjÄ™ w Å›rodowisku szkolnym profesjonalnych programów profilaktycznych podejmujÄ…cych tematykÄ™ uzależnienia od narkotyków,
-          realizacje programów dla osób zagrożonych narkomaniÄ…, eksperymentujÄ…cych z narkotykami,
-          realizacje programów wsparcia dla rodzin osób zagrożonych narkomaniÄ…, używajÄ…cych oraz uzależnionym od narkotyków
-          prowadzenie dziaÅ‚alnoÅ›ci informacyjno – konsultacyjno - edukacyjnej w zakresie uzależnienia od narkotyków,
-          organizowanie imprez z zakresu profilaktyki narkomanii
 
·      Wysokość Å›rodków publicznych przeznaczonych na realizacjÄ™ zadania w 2009 r. – 11.000 zÅ‚ 
 
·      Informacja o realizacji zadania w roku 2007 i 2008.
 
Wyszczególnienie
Dotacja w 2007 r.
Dotacja w 2008 r.
Liczba dofinansowanych zadań
-
-
Liczba dofinansowanych podmiotów
-
-
Kwota
-
-
 
Zadanie nr 5 - Prowadzenie zorganizowanych zajęć rekreacyjno – turystycznych dla dzieci i mÅ‚odzieży w czasie wakacji, ferii i weekendów bÄ™dÄ…cych elementem programu profilaktycznego.
Prowadzenie zorganizowanych zajęć rekreacyjno – turystycznych dla dzieci i mÅ‚odzieży w czasie wakacji, ferii i weekendów bÄ™dÄ…cych elementem programu profilaktycznego (odwoÅ‚ujÄ…cego siÄ™ do strategii profilaktycznych i wzmacniajÄ…cego czynniki chroniÄ…ce) powinno obejmować:
-          inicjowanie dziaÅ‚aÅ„ rozwijajÄ…cych różnorakie zainteresowania dzieci i mÅ‚odzieży,
-          organizowanie bezpiecznego wypoczynku dla dzieci i mÅ‚odzieży w czasie wakacji , ferii zimowych i weekendów,
-          motywowanie mÅ‚odzieży do opracowywania przedsiÄ™wzięć kierowanych do grup rówieÅ›niczych,
-          propagowanie zdrowego i bezpiecznego spÄ™dzania wolnego czasu szczególnie poprzez gry i zabawy na Å›wieżym powietrzu i piesze wÄ™drówki,
-          prowadzenie zajęć edukacyjno – informacyjnych dot. niebezpieczeÅ„stw jakie niosÄ… za sobÄ… wszelkiego rodzaju używki a zwÅ‚aszcza alkohol, narkotyki i papierosy
 
·      Wysokość Å›rodków publicznych przeznaczonych na realizacjÄ™ zadania w 2009 r. – 10.000 zÅ‚, 
 
·      Informacja o realizacji zadania w roku 2007 i 2008.
 
Wyszczególnienie
Dotacja w 2007 r.
Dotacja w 2008 r.
Liczba dofinansowanych zadań
1
1
Liczba dofinansowanych podmiotów
1
1
Kwota
10.000
10.000
 
Zadanie nr 6 – Prowadzenie dziaÅ‚aÅ„ na rzecz dzieci i mÅ‚odzieży niepeÅ‚nosprawnej
Działania na rzecz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej powinny obejmować:
-          organizacjÄ™ konsultacji medycznych,
-          prowadzenie zajęć terapeutyczno – rehabilitacyjnych w tym hipoterapii,
-          organizacjÄ™ okolicznoÅ›ciowych imprez integracyjnych, wycieczek i wypoczynku letniego lub zimowego,
-          organizowanie imprez uwrażliwiajÄ…cych spoÅ‚eczność lokalnÄ… na problemy dzieci i mÅ‚odzieży niepeÅ‚nosprawnej,
-          zapewnienie rodzicom dzieci niepeÅ‚nosprawnych wsparcia, pomocy oraz umożliwienie wymiany doÅ›wiadczeÅ„ dot. wychowania dziecka niepeÅ‚nosprawnego
 
·      Wysokość Å›rodków publicznych przeznaczonych na realizacjÄ™ zadania w 2009 r. – 10.000 zÅ‚, 
 
·      Informacja o realizacji zadania w roku 2007 i 2008.
 
Wyszczególnienie
Dotacja w 2007 r.
Dotacja w 2008 r.
Liczba dofinansowanych zadań
1
1
Liczba dofinansowanych podmiotów
1
1
Kwota
10.000
10.000
 
Zadanie nr 7 – Dożywianie oraz pomoc rzeczowa dla najuboższych tj. dla osób bezdomnych, bezrobotnych , samotnych, dzieci oraz rodzin znajdujÄ…cych siÄ™ w trudnej sytuacji życiowej.
1) Zadanie obejmuje:
-       codzienne dożywianie najuboższych – wydawanie nieodpÅ‚atnych posiÅ‚ków jednodaniowych,
-       organizowanie Å›wiÄ…tecznych posiÅ‚ków dla najuboższych (spotkanie wielkanocne i wigilijne),
-       przygotowywanie paczek Å›wiÄ…tecznych,
-       udzielanie pomocy rzeczowej najuboższym.
Udzielanie pomocy ww. osobom powinno odbywać się poprzez:
-       codzienne przygotowywanie i nieodpÅ‚atne wydawanie posiÅ‚ków jednodaniowych najuboższym,
-       organizowanie zbiórek żywnoÅ›ci oraz podejmowanie i koordynowanie innych dziaÅ‚aÅ„ na rzecz poprawy sytuacji najuboższych,
-       wspóÅ‚pracÄ™ z organami administracji publicznej oraz organizacjami pozarzÄ…dowymi.
2) Podmiot skÅ‚adajÄ…cy ofertÄ™ zobowiÄ…zany jest do posiadania stoÅ‚ówki wyposażonej w sprzÄ™t umożliwiajÄ…cy wykonanie tego zadania.
3) Podmiot skÅ‚adajÄ…cy ofertÄ™ powinien być przygotowany kadrowo i sprzÄ™towo do objÄ™cia dożywianiem ok. 30 osób dorosÅ‚ych i ok. 40 dzieci miesiÄ™cznie.
·      Wysokość Å›rodków publicznych przeznaczonych na realizacjÄ™ zadania w 2009 r. – 12.000 zÅ‚ 
 
·      Informacja o realizacji zadania w roku 2007 i 2008.
 
Wyszczególnienie
Dotacja w 2007 r.
Dotacja w 2008 r.
Liczba dofinansowanych zadań
1
1
Liczba dofinansowanych podmiotów
1
1
Kwota
23.000
10.000
 
 
Zadanie nr 8 – Udzielanie Å›wiadczeÅ„ zdrowotnych w Å›rodowisku domowym.
1) Zadanie obejmuje:
-       udzielanie Å›wiadczeÅ„ zdrowotnych w Å›rodowisku domowym, w szczególnoÅ›ci w zakresie opieki na osobami chorymi, samotnymi, niepeÅ‚nosprawnymi i w wieku podeszÅ‚ym,
-       wspieranie i wdrażanie czÅ‚onków rodziny do pomocy przy chorym,
-       caÅ‚oÅ›ciowÄ… opiekÄ™ nad pacjentami w terminalnym okresie choroby,
-       opiekÄ™ nad rodzinami, zwÅ‚aszcza wielodzietnymi,
-       prowadzenie „hospicjum domowego”,
-       pomoc w nawiÄ…zywaniu kontaktów medycznych oraz z urzÄ™dami i sÄ…siadami.
Udzielanie pomocy ww. osobom powinno się odbywać poprzez:
-       propagowanie zdrowego stylu życia oraz udzielanie porad w zakresie samopielÄ™gnacji dzieci i dorosÅ‚ych,
-       Å›wiadczenia diagnostyczne, a w szczególnoÅ›ci: pomiar RR, poziomu cukru, ocena i monitorowanie bólu, ocena stanu chorego i procesu zdrowienia, pobieranie materiaÅ‚u do badaÅ„ diagnostycznych,
-       Å›wiadczenia pielÄ™gnacyjno – higieniczne, w szczególnoÅ›ci: toaleta ciaÅ‚a obÅ‚ożnie i przewlekle chorych, kÄ…piele chorych, czynnoÅ›ci zapobiegajÄ…ce powstawaniu odleżyn,
-       Å›wiadczenia terapeutyczno-lecznicze, w szczególnoÅ›ci: iniekcje, wlewy dożylne, opatrunki, leczenie odleżyn, EKG, inhalacje, farmakologiczne leczenie skóry, udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia życia,
-       Å›wiadczenia rehabilitacyjne, w szczególnoÅ›ci: ćwiczenia usprawniajÄ…ce u pacjentów po dÅ‚ugotrwaÅ‚ym unieruchomieniu,
-       zaopatrzenie pacjentów obÅ‚ożnie i przewlekle chorych w sprzÄ™t pielÄ™gnacyjno – medyczny,
-       Å›wiadczenia socjalno- bytowe, w szczególnoÅ›ci: koordynowanie i organizowanie dziaÅ‚aÅ„ organizacji pozarzÄ…dowych, instytucji oraz placówek ochrony zdrowia na rzecz podopiecznych w zakresie spraw socjalno-bytowych.
2) Podmiot skÅ‚adajÄ…cy ofertÄ™ zobowiÄ…zany jest do posiadania statusu zakÅ‚adu opieki   zdrowotnej potwierdzonego wpisem do wÅ‚aÅ›ciwego rejestru.
3) Podmiot skÅ‚adajÄ…cy ofertÄ™ powinien być przygotowany na objÄ™cie czynnÄ… opiekÄ… ok. 60 pacjentów miesiÄ™cznie i wykonanie ok. 400 wizyt domowych miesiÄ™cznie.
4)   Podmiot skÅ‚adajÄ…cy ofertÄ™ zobowiÄ…zany jest do posiadania gabinetu zabiegowego wyposażonego w sprzÄ™t umożliwiajÄ…cy wykonanie tego zadania.
5) Podmiot skÅ‚adajÄ…cy ofertÄ™ powinien być przygotowany do udzielania Å›wiadczeÅ„ zdrowotnych m.in. w godzinach wieczornych a także w soboty , niedziele i Å›wiÄ™ta na terenie Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy
 
·      Wysokość Å›rodków publicznych przeznaczonych na realizacjÄ™ tego zadania w 2009 r. – 50.000 zÅ‚ 
 
·      Informacja o realizacji zadania w roku 2007 i 2008.
 
Wyszczególnienie
Dotacja w 2007 r.
Dotacja w 2008 r.
Liczba dofinansowanych zadań
1
1
Liczba dofinansowanych podmiotów
1
1
Kwota
50.000
50.000
 
 Åšrodki finansowe przeznaczone na realizacjÄ™ zadaÅ„ konkursowych zostaÅ‚y wyznaczone w oparciu o projekt budżetu na 2009 r. Powyższe kwoty zaplanowanych dotacji mogÄ… ulec zmianie w przypadku przyjÄ™cia przez RadÄ™ MiejskÄ… w GÅ‚uchoÅ‚azach innych kwot dotacji na realizacjÄ™ poszczególnych zadaÅ„ objÄ™tych konkursem, w uchwalonym budżecie Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy na 2009 r. Zmiana planowanych kwot dotacji zostanie podana do publicznej wiadomoÅ›ci.
 
I. Podmioty uprawnione do składania ofert:
 
Podmiotami uprawnionymi do zÅ‚ożenia oferty sÄ… : organizacje pozarzÄ…dowe, podmioty wymienione w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o dziaÅ‚alnoÅ›ci pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn.zm.), spóÅ‚dzielnie socjalne oraz jednostki podlegÅ‚e organom administracji publicznej lub przez nie nadzorowane speÅ‚niajÄ…ce Å‚Ä…cznie niżej wymienione warunki:
1.      prowadzÄ… dziaÅ‚alność statutowÄ… w dziedzinie objÄ™tej konkursem,
2.      posiadajÄ… doÅ›wiadczenie niezbÄ™dne do realizacji zadania bÄ™dÄ…cego przedmiotem konkursu,
3.      dysponujÄ… odpowiedniÄ… bazÄ… lokalowÄ… oraz obsÅ‚ugÄ… ksiÄ™gowo – biurowÄ…
4.      posiadajÄ… szczegóÅ‚owy program realizacji zadania zawierajÄ…cy:
-          harmonogram zadaÅ„,
-          cele, zadania i metody ich osiÄ…gania,
-          przewidywane efekty
5.      przedstawiÄ… poprawnie sporzÄ…dzonÄ… ofertÄ™ na stosownym formularzu wraz z zaÅ‚Ä…cznikami    
 
 
 
II. Zasady przyznawania dotacji:
1.      Dotacja zostanie przyznana na podstawie wybranej oferty i zawartej umowy z obowiÄ…zkiem rozliczenia siÄ™ po wykonaniu zadania.
2.      Zlecenie zadania publicznego odbywa siÄ™ w formie powierzenia wykonywania zadania publicznego wraz z udzieleniem dotacji na finansowanie jego realizacji (zadanie nr 1) lub wsparcia zadania wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie jego realizacji (zadanie nr 2,3,4,5,6,7,8). Wsparcie zadania nie może przekroczyć 90% kosztów jego wykonania.
 
III. Termin i warunki realizacji zadania
 
Termin realizacji zadania ustala siÄ™ od 12. 01. 2009 r. do 31.12.2009 r.
Warunkiem realizacji zadania jest adresowanie go do mieszkaÅ„ców Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy.
 
IV. Warunki przyznania dotacji:
 
1.    Warunkiem przystÄ…pienia do konkursu jest zÅ‚ożenie, bÄ…dź przesÅ‚anie w terminie do
07.01.2009 r. do godz. 10;00: oferty zgodnej ze wzorem okreÅ›lonym w RozporzÄ…dzeniu Ministra Pracy i Polityki SpoÅ‚ecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania /Dz.U. z 2005 r. Nr 264, poz. 2207/ ,do sekretariatu UrzÄ™du Miejskiego (pok. Nr 11) na adres: UrzÄ…d Miejski, ul. Rynek 15,48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy ( w przypadku nadesÅ‚ania oferty pocztÄ…, liczy siÄ™ data jej wpÅ‚ywu do UM). Na kopercie z ofertÄ… powinny być umieszczone nastÄ™pujÄ…ce informacje:
-          „Otwarty konkurs ofert”- nie otwierać przed 07.01.2009 r. godz. 11;00
-          „Zadanie   (nazwa) otwartego konkursu ofert”
2.    Do zÅ‚ożonej oferty podmiot ubiegajÄ…cy siÄ™ o dotacjÄ™ musi  doÅ‚Ä…czyć (oryginaÅ‚y lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginaÅ‚em):
-          aktualny wyciÄ…g z rejestru lub odpowiednio wyciÄ…g z ewidencji lub inne dokumenty potwierdzajÄ…ce status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujÄ…cych (ważny 3 miesiÄ…ce od daty uzyskania),
-          sprawozdanie merytoryczno – finansowe za ostatni rok (w przypadku podmiotów dziaÅ‚ajÄ…cych krócej – za okres dziaÅ‚alnoÅ›ci),
-          statut,
-          zaÅ›wiadczenie z banku o braku obciążenia rachunku tytuÅ‚em egzekucyjnym i zadÅ‚użenia na rachunku ( z nazwÄ… i numerem konta),
-          decyzjÄ™ o nadaniu numeru REGON,
-          decyzjÄ™ o nadaniu numeru NIP,
-          opiniÄ™ lub rekomendacjÄ™ (minimalnie 1) na temat dziaÅ‚alnoÅ›ci podmiotu,
-          harmonogram realizacji zadania
-          oÅ›wiadczenie o nie prowadzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w rozumieniu art.9 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o dziaÅ‚alnoÅ›ci pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn.zm.) w odniesieniu do zadania publicznego, bÄ™dÄ…cego przedmiotem oferty.
3.      Oferta oraz dokumenty bÄ™dÄ…ce jej zaÅ‚Ä…cznikami dla swej ważnoÅ›ci winny być opatrzone datÄ…, pieczÄ™ciÄ… oraz podpisem uprawnionych statutowo bÄ…dź upoważnionych w tym celu osób.
4.      Oferenci, którzy w okreÅ›lonym terminie nie zÅ‚ożyli oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu konkursowym, lub zÅ‚ożyli dokumenty zawierajÄ…ce bÅ‚Ä™dy mogÄ… zostać wezwani do ich uzupeÅ‚nienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo ich uzupeÅ‚nienia konieczne byÅ‚oby unieważnienie postÄ™powania konkursowego dotyczÄ…cego danego zadania publicznego
5.      Oferty, w których wnioskowana wielkość dotacji przekracza wysokość przeznaczonych na dotacjÄ™ Å›rodków nie bÄ™dÄ… rozpatrywane.
6.      ZÅ‚ożone oferty oceniane sÄ… wedÅ‚ug okreÅ›lonych kryteriów.
7.      Do wyboru ofert lub przyznania dotacji nie stosuje siÄ™ trybu odwoÅ‚ania.  
8.      ZÅ‚ożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji lub przyznaniem dotacji w oczekiwanej wysokoÅ›ci (niezależnie od oczekiwanej kwoty).
9.      Konkurs zostanie rozstrzygniÄ™ty także w przypadku kiedy wpÅ‚ynie jedna oferta.
10. Podmiot, który otrzymaÅ‚ dotacjÄ™ zobowiÄ…zany jest do korekty kosztorysu ( w odniesieniu do kwoty przyznanej dotacji)
11. Dotowany podmiot zobowiÄ…zany jest do wyodrÄ™bnienia w ewidencji ksiÄ™gowej Å›rodków otrzymanych na realizacje zadania.
12. Uzyskana przez podmiot dotacja nie może być wykorzystana na:
·         budowÄ™, zakup i remonty budynków , zakup gruntów,
·         prowadzenie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej,
13. Podmiot dotowany po zakoÅ„czeniu realizacji zadania zobowiÄ…zany jest do przedstawienia szczegóÅ‚owego sprawozdania merytorycznego i finansowego z wykonanego zadania zgodnego z wzorem okreÅ›lonym w RozporzÄ…dzeniu Ministra Pracy i Polityki SpoÅ‚ecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania
 publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania /Dz.U. z 2005 r. Nr 264, poz. 2207/ lub zgodnego ze wzorem okreÅ›lonym RozporzÄ…dzeniu Ministra Polityki SpoÅ‚ecznej z dnia 8 marca 2005 r. w sprawie okreÅ›lenia wzoru sprawozdania z realizacji zadania z zakresu pomocy spoÅ‚ecznej/ Dz.U. z 2005 r. Nr 44, poz. 428/
14. Dodatkowe informacje oraz dokumenty i formularze można uzyskać na stronie internetowej http://gmina.glucholazy.sisco.info lub w Wydziale Organizacyjno – Prawnym UrzÄ™du Miejskiego w GÅ‚uchoÅ‚azach, ul. Rynek 15, tel. 077/40 92 134
 
V. Termin, tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert
 
1.      Otwarcie ofert nastÄ…pi dnia 07.01.2009 r. o godz.11;00
1.      Rozpatrzenia ofert dokona Komisja Konkursowa, powoÅ‚ana ZarzÄ…dzeniem Burmistrza GÅ‚uchoÅ‚az.
2.      SzczegóÅ‚owy zakres prac Komisji Konkursowej okreÅ›la Regulamin Komisji Konkursowej bÄ™dÄ…cy ZaÅ‚Ä…cznikiem Nr 1 do ZarzÄ…dzenia Burmistrza w sprawie powoÅ‚ania Komisji Konkursowej.
3.      Komisja dokonuje wstÄ™pnej weryfikacji ofert sprawdzajÄ…c ich zgodność z wymaganiami okreÅ›lonymi w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o dziaÅ‚alnoÅ›ci pożytku publicznego i o wolontariacie oraz odnoÅ›nie zadaÅ„ z zakresu pomocy spoÅ‚ecznej z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spoÅ‚ecznej a także w regulaminie konkursu .
4.      NastÄ™pnie Komisja dokonuje wyboru ofert na podstawie nastÄ™pujÄ…cych kryteriów :
·         merytoryczne
        zbieżność projektu z wymogami zadania ( ocena w skali : 0-3)
·         spoÅ‚eczne
        dostÄ™pność realizowanego przedsiÄ™wziÄ™cia dla mieszkaÅ„ców Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy, a także przewidziana liczba odbiorców oraz zapotrzebowanie spoÅ‚eczne na usÅ‚ugi Å›wiadczone w ramach projektu (ocena w skali: 0-2),
        dziaÅ‚ania i doÅ›wiadczenia wnioskodawcy w ciÄ…gu ostatnich 3 lat w dziedzinie, której dotyczy zadanie (ocena w skali : 0-4),
·         finansowe – koszty realizacji planowanego zadania, ocena kosztów kalkulacji zadania pod kÄ…tem ich celowoÅ›ci, oszczÄ™dnoÅ›ci i efektywnoÅ›ci wykonania oraz udziaÅ‚ Å›rodków wÅ‚asnych oraz innych źródeÅ‚ finansowania a także zakÅ‚adani partnerzy (ocena w skali: 0-2),
·         organizacyjne – posiadane zasoby kadrowe, rzeczowe (ocena w skali:
0-3),
·         analiza prawidÅ‚owoÅ›ci i terminowoÅ›ci rozliczenia zadaÅ„ zleconych wnioskodawcy przez GminÄ™ GÅ‚uchoÅ‚azy w   ubiegÅ‚ym roku (ocena w skali: 0-1)
6.      Wymagana minimalna liczba punktów uprawniajÄ…ca oferentów do otrzymania dotacji wynosi 8, przy czym pierwszeÅ„stwo ma oferta, która uzyskaÅ‚a najwiÄ™kszÄ… ilość punktów.
7.      Oferty, które otrzymaÅ‚y ocenÄ™ poniżej 8 pkt. nie podlegajÄ… dofinansowaniu
 
Akty prawne:
 
1/ Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o dziaÅ‚alnoÅ›ci pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873 z późn.zm.)
 
2/ Ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 115, poz. 728 z poźn. zm.)
 
3/ RozporzÄ…dzeniu Ministra Pracy i Polityki SpoÅ‚ecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania /Dz.U. z 2005 r. Nr 264, poz. 2207/
 
4/ RozporzÄ…dzeniu Ministra Polityki SpoÅ‚ecznej z dnia 8 marca 2005 r. w sprawie okreÅ›lenia wzoru oferty podmiotu uprawnionego /Dz.U. z 2005 r. Nr 44, poz.427/
 
5/ RozporzÄ…dzeniu Ministra Polityki SpoÅ‚ecznej z dnia 8 marca 2005 r. w sprawie okreÅ›lenia wzoru sprawozdania z realizacji zadania z zakresu pomocy spoÅ‚ecznej /Dz.U. z 2005 r. Nr 44, poz. 428/
 
6/ Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 4 kwietnia 2005 r. w sprawie określenia ramowego wzoru umowy o realizację zadania z zakresu pomocy społecznej /Dz.U. z 2005 r. Nr 61, poz. 545/
 

7/ UchwaÅ‚a Nr XXV/202/08 Rady Miejskiej w GÅ‚uchoÅ‚azach z dnia 23 października 2008 r. w sprawie przyjÄ™cia Programu wspóÅ‚pracy Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego

Nazwa dokumentu: otwarty konkurs - uzależnienia, ochrona zdrowia i pomoc społeczna
Osoba, która wytworzyła informację: Marzena WrÃłbel
Osoba, która odpowiada za treść: Marzena WrÃłbel
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz OleÅ›
Data wytworzenia informacji: 2008-12-02 10:23:49
Data udostępnienia informacji: 2008-12-02 10:23:49
Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-02 10:34:23

Wersja do wydruku...

corner   corner