logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
minus 2005r.
   minus otwarty konkurs ofert - ochrona zdrowia i pomoc społeczna
   minus otwarty konkurs ofert - sport
   minus otwarty konkurs ofert II - GKRPA
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Ogłoszenia pozostałe > 2005r.

27 GÅ‚uchoÅ‚azy, 27 stycznia 2005r.

Burmistrz Głuchołaz

ogłasza otwarty konkurs ofert na:

Zadanie nr 1 “ udzielanie Å›wiadczeÅ„ zdrowotnych w Å›rodowisku domowym

Zadanie obejmuje:

  1. udzielanie Å›wiadczeÅ„ zdrowotnych w Å›rodowisku domowym, w szczegÃłlnoÅ›ci w zakresie opieki nad osobami chorymi, samotnymi, niepeÅ‚nosprawnymi i w podeszÅ‚ym wieku,
  2. wspieranie i wdrażanie czÅ‚onkÃłw rodziny do pomocy przy chorym,
  3. całościowa opieka nad pacjentami w terminalnym okresie choroby,
  4. opieka nad rodzinami zwłaszcza wielodzietnymi,
  5. prowadzenia śhospicjum domowego”,
  6. pomoc w nawiÄ…zywaniu kontaktÃłw medycznych oraz z urzÄ™dami i sÄ…siadami.

Udzielanie pomocy ww. osobom powinno odbywać się poprzez:

  1. propagowanie zdrowego stylu życia oraz udzielanie porad w zakresie samopielęgnacji dzieci i dorosłych,
  2. Å›wiadczenia diagnostyczne, w szczegÃłlnoÅ›ci: pomiar RR, poziomu cukru, ocena i monitorowanie bÃłlu, ocena stanu chorego i procesu zdrowienia, pobranie materiaÅ‚u do badaÅ„ diagnostycznych,
  3. Å›wiadczenia pielÄ™gnacyjno-higieniczne, w szczegÃłlnoÅ›ci: toaleta ciaÅ‚a obÅ‚ożnie i przewlekle chorych, kÄ…piele chorych, czynnoÅ›ci zapobiegajÄ…ce powstawaniu odleżyn,
  4. Å›wiadczenia terapeutyczno-lecznicze, w szczegÃłlnoÅ›ci: iniekcje, wlewy dożylne, opatrunki, leczenie odleżyn, EKG, inhalacje, farmakologiczne leczenie skÃłry, udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia życia,
  5. Å›wiadczenia rehabilitacyjne, w szczegÃłlnoÅ›ci: ćwiczenia usprawniajÄ…ce u pacjentÃłw po dÅ‚ugotrwaÅ‚ym unieruchomieniu,
  6. zaopatrzenie pacjentÃłw obÅ‚ożnie i przewlekle chorych w sprzÄ™t pielÄ™gnacyjno-medyczny,
  7. Å›wiadczenia socjalno-bytowe, w szczegÃłlnoÅ›ci: koordynowanie i organizowanie dziaÅ‚aÅ„ organizacji pozarzÄ…dowych, instytucji oraz palcÃłwek ochrony zdrowia na rzecz podopiecznych w zakresie spraw socjalnych-bytowych.

  • Wysokość Å›rodkÃłw publicznych na realizacjÄ™ tego zadania w 2005 r. “ 50.000 zÅ‚, w 2004 r. “50.000 zÅ‚, w 2003 r. “ 48.590 zÅ‚

Zadanie nr 2 “ Dożywianie oraz pomoc rzeczowa dla najuboższych “ dotyczy min. osÃłb bezdomnych, bezrobotnych, samotnych, dzieci oraz rodzi znajdujÄ…cych siÄ™ w trudnej sytuacji :

Zadanie obejmuje:

  1. codzienne dożywianie najuboższych “ wydawanie nieodpÅ‚atnych posiÅ‚kÃłw jednodaniowych,
  2. organizowanie Å›wiÄ…tecznych posiÅ‚kÃłw dla najuboższych (spotkanie wielkanocne i bożonarodzeniowe),
  3. przygotowywanie paczek świątecznych,
  4. udzielanie pomocy rzeczowej najuboższym.

Udzielanie pomocy ww. osobom powinno odbywać się poprzez:

  1. codzienne przygotowanie i nieodpÅ‚atne wydawanie posiÅ‚kÃłw jednodaniowych najuboższym,
  2. organizowanie zbiÃłrek żywnoÅ›ci oraz podejmowanie i koordynowanie innych dziaÅ‚aÅ„ na rzecz poprawy sytuacji najuboższych,
  3. wspÃłÅ‚praca z organami administracji publicznej oraz organizacjami pozarzÄ…dowymi.

  • Wysokość Å›rodkÃłw publicznych na realizacjÄ™ tego zadania w 2005 r. “ 10.000 zÅ‚, w 2004 r. “ 10.000 zÅ‚, w 2003 r. “ 10.000 zÅ‚

I. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI:

  1. Dotacja zostanie przyznana na podstawie wybranej oferty i zawartej umowy z obowiÄ…zkiem rozliczenia siÄ™ po wykonaniu zadania.
  2. Zlecenie zadania publicznego nr 1 i 2 odbywa siÄ™ na zasadzie wsparcia zadania wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie jego realizacji. Dofinansowanie zadania w formie dotacji nie może przekroczyć 90% kosztÃłw jego wykonania.
  3. Środki z dotacji nie mogą być wykorzystane na:

  1. budowÄ™, zakup budynkÃłw, zakup gruntÃłw i Å›rodkÃłw trwaÅ‚ych,
  2. remontu budynku lub ich części,
  3. prowadzenie działalności gospodarczej,
  4. pokrycie kosztÃłw utrzymania biura,
  5. pokrycie kosztÃłw obsÅ‚ugi finansowo-ksiÄ™gowej.

II. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZADANIA

Termin realizacji zadania ustala siÄ™ na styczeÅ„ “ grudzieÅ„ 2005 r.

  1. Warunki realizacji zadania nr 1.

Podmiot składający ofertę, zobowiązany jest do:

  1. posiadania statusu zakładu opieki zdrowotnej potwierdzonego wpisem do właściwego rejestru,
  2. posiadania gabinetu zabiegowego wyposażonego w sprzęt umożliwiający wykonanie tego zadania,
  3. posiadania odpowiednio przygotowanej kadry umożliwiającej wykonanie tego zadania.

Podmiot składający ofertę powinien być:

  1. przygotowany kadrowo i sprzÄ™towo do objÄ™cia czynna opieka ok. 60 pacjentÃłw miesiÄ™cznie i wykonanie ok. 400 wizyt domowych miesiÄ™cznie
  2. przygotowany do udzielania świadczeń zdrowotnych min. w godzinach wieczornych a także w soboty, niedziele i święta.

2.  Warunki realizacji zadania nr 2:

Podmiot składający ofertę, zobowiązany jest do:

  1. posiadania stoÅ‚Ãłwki wyposażonej w sprzÄ™t umożliwiajÄ…cy wykonanie zadanie,
  2. posiadania odpowiednio przygotowanej kadry umożliwiającej wykonanie tego zadania,.

Podmiot skÅ‚adajÄ…cy ofertÄ™ powinien być przygotowany kadrowo i sprzÄ™towo do objÄ™cia dożywianiem ok. 30 osÃłb dorosÅ‚ych i ok. 40 dzieci “ miesiÄ™cznie.

Warunkiem realizacji zadania jest adresowanie go do mieszkaÅ„cÃłw Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy.

III. TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie, bądź przesłanie w terminie do 28 lutego 2005 r. do godz. 10:00 oferty odrębnej dla każdego zadania zgodnej ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1891) do sekretariatu Urzędu Miejskiego (pok. Nr 11) na adres: Urząd Miejski, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy (w przypadku nadesłania oferty pocztą, liczy się data jej wpływu do UM). Na kopercie z ofertą powinny być umieszczone następujące informacje:

  • śOtwarty konkurs ofert”- nie otwierać przed 28 lutego 2005 r. godz. 10:00
  • śZadanie nr (numer i nazwa zadania) otwartego konkursu ofert”

IV. TERMIN, TRYB I KRYTERIA STOSOWANE PRZY WYBORZE OFERT

  1. Rozpatrzenie ofert nastÄ…pi dnia 28 lutego 2005 r. o godz.11:00
  2. Rozpatrzenia ofert dokona Komisja Konkursowa, powołana Zarządzeniem Burmistrza Głuchołaz.
  3. SzczegÃłÅ‚owy zakres prac Komisji Konkursowej okreÅ›la Regulamin Konkursu bÄ™dÄ…cy ZaÅ‚Ä…cznikiem Nr 1 do ZarzÄ…dzenia Burmistrza w sprawie powoÅ‚ania Komisji Konkursowej.
  4. Komisja dokonuje wstępnej weryfikacji ofert sprawdzając ich zgodność z wymaganiami określonymi w ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ogłoszeniu konkursu i regulaminie konkursu.
  5. NastÄ™pnie Komisja dokonuje wyboru ofert na podstawie nastÄ™pujÄ…cych kryteriÃłw :

  1. merytoryczne - zbieżność projektu z wymogami zadania (ocena w skali : 0-3)
  2. społeczne:

  • dostÄ™pność realizowanego przedsiÄ™wziÄ™cia dla mieszkaÅ„cÃłw Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy, a także przewidziana liczba odbiorcÃłw oraz zapotrzebowanie spoÅ‚eczne na usÅ‚ugi Å›wiadczone w ramach projektu (ocena w skali: 0-3),
  • dziaÅ‚ania i doÅ›wiadczenia wnioskodawcy w ciÄ…gu ostatnich 3 lat w dziedzinie, ktÃłrej dotyczy zadanie (ocena w skali : 0-4),

c. finansowe “ koszty realizacji planowanego zadania, ocena kosztÃłw kalkulacji zadania pod kÄ…tem ich celowoÅ›ci, oszczÄ™dnoÅ›ci oraz efektywnoÅ›ci wykonania oraz udziaÅ‚ Å›rodkÃłw wÅ‚asnych oraz innych źrÃłdeÅ‚ finansowania, zakÅ‚adani partnerzy (ocena w skali: 0-3),

d. organizacyjne “ posiadane zasoby kadrowe, rzeczowe (ocena w skali: 0-3),

e. analiza prawidłowości i terminowości rozliczenia zadań zleconych wnioskodawcy w ubiegłych latach (ocena w skali: 0-1)

  1. Wymagana minimalna liczba punktÃłw uprawniajÄ…ca oferentÃłw do otrzymania dotacji wynosi 12, przy czym pierwszeÅ„stwo ma oferta, ktÃłra uzyskaÅ‚a najwiÄ™kszÄ… ilość punktÃłw.
  2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej w rozumieniu art. 9 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w odniesieniu do zadania publicznego, będącego przedmiotem oferty.
  3. Podmiot dotowany po zakoÅ„czeniu realizacji zadania zobowiÄ…zany jest do przedstawienia szczegÃłÅ‚owego sprawozdania merytorycznego i finansowego z wykonanego zadania zgodnego z wzorem okreÅ›lonym w RozporzÄ…dzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki SpoÅ‚ecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. Nr 193, poz. 1891)
  4. ZÅ‚ożenie oferty nie jest rÃłwnoznaczne z przyznaniem dotacji.
  5. Konkurs zostanie rozstrzygnięty także w przypadku kiedy wpłynie jedna oferta.
  6. Dodatkowe informacje oraz dokumenty i formularze można uzyskać w Wydziale Finansowo-Budżetowym pok. 36 Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, ul. Rynek 15, tel. 077-439-17-29

V. PODMIOTY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERT

Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są: organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art.3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, jednostki podległe organom administracji publicznej lub przez nie nadzorowane spełniające łącznie niżej wymienione warunki:

  1. prowadzą działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem,
  2. dysponujÄ… odpowiednio wyszkolona kadrÄ… przygotowanÄ… do realizacji zadania,
  3. posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji zadania będącego przedmiotem konkursu,
  4. dysponujÄ… odpowiedniÄ… bazÄ… lokalowÄ… oraz obsÅ‚ugÄ… ksiÄ™gowo “ biurowÄ…,
  5. posiadajÄ… szczegÃłÅ‚owy program realizacji zadania zawierajÄ…cy:

  • harmonogram zadaÅ„,
  • cele zadania i metody ich osiÄ…gania,
  • przewidywane efekty

6. przedstawią poprawnie sporządzoną ofertę na stosownym formularzu wraz z załącznikami oraz informacje wymienione w art. 14 w/w ustawy, a mianowicie:

  • szczegÃłÅ‚owy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji,
  • termin i miejsce realizacji zadania publicznego,
  • kalkulacjÄ™ przewidywanych kosztÃłw realizacji zadania publicznego,
  • informacje o wczeÅ›niejszej dziaÅ‚alnoÅ›ci podmiotu skÅ‚adajÄ…cego ofertÄ™ w zakresie, ktÃłrego dotyczy zadanie,
  • informacjÄ™ o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniajÄ…cych wykonanie zadania, w tym o wysokoÅ›ci Å›rodkÃłw finansowych uzyskanych na realizacjÄ™ danego zadania z innych źrÃłdeÅ‚,
  • deklaracjÄ™ o zamiarze odpÅ‚atnego lub nieodpÅ‚atnego wykonania zadania.

Akty prawne:

1/ Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o dziaÅ‚alnoÅ›ci pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. Nr 96, poz. 873 z pÃłÅºn.zm.)

2/ Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. Nr 193, poz. 1891)

Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2005-01-27 22:19:50
Data udostępnienia informacji: 2005-01-27 22:19:50
Data ostatniej aktualizacji: 2005-02-01 23:08:50

Wersja do wydruku...

corner   corner