| Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy |
| Zagospodarowanie przestrzenne |
| Sprawozdania z realizacji programów |
|
GÅ‚uchoÅ‚azy: WYKONANIE PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH W PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 2 W GÅUCHOÅAZACH
Numer ogłoszenia: 155697 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: WYKONANIE PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH W PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 2 W GÅUCHOÅAZACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: WYKONANIE PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH W PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 2 W GÅUCHOÅAZACH. PLANOWANY ZAKRES PRAC REMONTOWYCH : 1. Wymiana podÅ‚ogi w sali gimnastycznej, wymiana lamp oÅ›wietleniowych, montaż drzwi i malowanie. - rozbiórka podÅ‚óg z parkietu wraz z drewnianÄ… podbudowÄ… - pow. 161,10 m2 - wykonanie rusztu, montaż pÅ‚yt OSB i uÅ‚ożenie wykÅ‚adziny sportowej, - wykucie otworów i obsadzenie drzwi 2 szt oraz zamurowanie otworu drzwiowego dotychczasowego, - malowanie emulsyjne /do wysokoÅ›ci lamperii/ Å›cian i sufitu z kasowaniem zacieków, - wymiana lamp oÅ›wietleniowych z doborem nowych - 7 szt. - wymagane uzyskanie natężenia Å›wiatÅ‚a 300 lux/m2, przeniesienie wyÅ‚Ä…czników Å›wiatÅ‚a, 2. Wymiana utwardzenia placu przed budynkiem szkoÅ‚y z pÅ‚yt chodnikowych i betonu na kostkÄ™ betonowÄ… na podbudowie. - rozebranie podÅ‚oży z betonu oraz pÅ‚ytek chodnikowych na pow. 413,99 m2 - wykonanie korytowania, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na pow. 413,99 m2 /kostka szara z luźnymi wstawkami z kostki grafitowej/ - wymiana górnej betonowej części obudów okienek piwnicznych z zamontowaniem krat, 3. Wymiana drzwi wejÅ›ciowych oraz remont konstrukcji metalowej Å›cianki szklonej. - demontaż drzwi zamontowanych w Å›ciance o konstrukcji metalowej, oszklonej, - wzmocnienie sÅ‚upków w Å›ciance utrzymujÄ…cych drzwi /dwuskrzydÅ‚owe/, - montaż nowych drzwi. Wykonanie robót zgodnie z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiÄ…cymi integralnÄ… część niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.21.22.22-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAÅU
- Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: I.1. Wykonawca musi zÅ‚ożyć dokumenty okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego na podstawie RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.NR.87, poz.605, z 2008r.z późn.zm.) potwierdzajÄ…ce, że Wykonawca speÅ‚nia warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu i nie podlega wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (t.jedn.2007 r. Dz.U.Nr 223 poz.1655 z 2008r.z późn.zm.) Wykonawcy ubiegajÄ…cy siÄ™ o zamówienie publiczne muszÄ… speÅ‚niać niżej wymienione warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlegać wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z 2008r Dz.U.Nr.171, poz.1058). W celu potwierdzenia speÅ‚niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiÄ…zani sÄ… przedÅ‚ożyć nastÄ™pujÄ…ce dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie winny być zÅ‚ożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, oprócz oÅ›wiadczenia wymienionego w pkt 9.1.1)b, które może być zÅ‚ożone przez PeÅ‚nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia lub przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców wspólnie skÅ‚adajÄ…cych ofertÄ™ wspólnÄ…):: a) aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert b) oÅ›wiadczenie, sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej SIWZ o speÅ‚nieniu udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, 2) posiadać niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponować potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególnoÅ›ci Wykonawca musi speÅ‚niać nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bÄ™dzie ich Å‚Ä…czne doÅ›wiadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nienie tego warunku): a)wykazać doÅ›wiadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy w tym okresie, minimum jednej roboty polegajÄ…cej na wykonaniu budowy lub przebudowy lub remontu obiektu użytecznoÅ›ci publicznej, o koszcie robót nie mniejszym niż: dla zadania opisanego w części 1 i 2 - po 60 000 zÅ‚ brutto a dla zadania opisanego w pkt 3 - 10 000 zÅ‚ brutto. O ile Wykonawca skÅ‚adać bÄ™dzie ofertÄ™ na caÅ‚ość przedmiotu zamówienia wykaz wykonanych prac może zÅ‚ożyć Å‚Ä…cznie tj wykonaniu minimum jednej roboty polegajÄ…cej na wykonaniu budowy lub przebudowy lub remontu obiektu użytecznoÅ›ci publicznej, o koszcie robót nie mniejszym niż 130 000 zÅ‚ brutto. Zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U. z 2002 r Nr. 75, poz.690 z późn. zm. Przez obiekt użytecznoÅ›ci publicznej rozumie siÄ™: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwoÅ›ci, kultury, kultu religijnego, oÅ›wiaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spoÅ‚ecznej lub socjalnej, obsÅ‚ugi bankowej, handlu, gastronomii, usÅ‚ug, w tym usÅ‚ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsÅ‚ugi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym Å›ródlÄ…dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użytecznoÅ›ci publicznej uznaje siÄ™ także budynek biurowy lub socjalny,W celu potwierdzenia speÅ‚niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiÄ…zani sÄ… przedÅ‚ożyć wykaz okreÅ›lonych jak wyżej wykonanych robót, sporzÄ…dzony wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz doÅ‚Ä…czyć dokumenty od zamawiajÄ…cych potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y zakoÅ„czone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoÅ‚y, itp.) 2. Wykonawcy majÄ…cy siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej skÅ‚adajÄ… dokumenty zgodnie z § 2 RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać ZamawiajÄ…cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane. Uwaga! Dokonywanie oceny speÅ‚niania warunków odbÄ™dzie siÄ™ wedÅ‚ug formuÅ‚y speÅ‚nia/ nie speÅ‚nia , na podstawie zÅ‚ożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów. II. Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia powinni speÅ‚niać warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz zÅ‚ożyć dokumenty potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiajÄ… PeÅ‚nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postÄ™powaniu albo reprezentowania ich w postÄ™powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie zamówienia publicznego sÄ… zobowiÄ…zani do zÅ‚ożenia w ofercie peÅ‚nomocnictwa ustanawiajÄ…cego peÅ‚nomocnika, o którym mowa w pkt II.1. 3. PeÅ‚nomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postÄ™powaniu lub do reprezentowania w postÄ™powaniu i zawarcia umowy. 4. Wszelka korespondencja prowadzona bÄ™dzie wyÅ‚Ä…cznie z PeÅ‚nomocnikiem. 5. Przed podpisaniem umowy o realizacjÄ™ zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegajÄ…cy siÄ™ o niniejsze zamówienie, których oferta uznana zostanie za najkorzystniejszÄ…, zobowiÄ…zani sÄ… do dostarczenia ZamawiajÄ…cemu umowy regulujÄ…cej wspóÅ‚pracÄ™ Wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielnie zamówienia..
- Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: a) aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert b) oÅ›wiadczenie, sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej SIWZ o speÅ‚nieniu udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, c) wykaz wykonanych robót (minimum jednej roboty polegajÄ…cej na wykonaniu budowy lub przebudowy lub remontu obiektu użytecznoÅ›ci publicznej, o koszcie robót nie mniejszym niż: dla zadania opisanego w części 1 i 2 - po 60 000 zÅ‚ brutto a dla zadania opisanego w pkt 3 - 10 000 zÅ‚ brutto. O ile Wykonawca skÅ‚adać bÄ™dzie ofertÄ™ na caÅ‚ość przedmiotu zamówienia wykaz wykonanych prac może zÅ‚ożyć Å‚Ä…cznie tj. wykonaniu minimum jednej roboty polegajÄ…cej na wykonaniu budowy lub przebudowy lub remontu obiektu użytecznoÅ›ci publicznej, o koszcie robót nie mniejszym niż 130 000 zÅ‚ brutto), sporzÄ…dzony wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz doÅ‚Ä…czyć dokumenty od zamawiajÄ…cych potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y zakoÅ„czone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoÅ‚y, itp.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy , WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy , sekretariat - pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAÅÄ„CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZÄ„CE OFERT CZÄśÅšCIOWYCH
CZÄśÅšÄ† Nr: 1 NAZWA: Wymiana podÅ‚ogi w sali gimnastycznej, wymiana lamp oÅ›wietleniowych, montaż drzwi i malowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: - rozbiórka podÅ‚óg z parkietu wraz z drewnianÄ… podbudowÄ… - pow. 161,10 m2 - wykonanie rusztu, montaż pÅ‚yt OSB i uÅ‚ożenie wykÅ‚adziny sportowej, - wykucie otworów i obsadzenie drzwi 2 szt oraz zamurowanie otworu drzwiowego dotychczasowego, - malowanie emulsyjne /do wysokoÅ›ci lamperii/ Å›cian i sufitu z kasowaniem zacieków, - wymiana lamp oÅ›wietleniowych z doborem nowych - 7 szt. - wymagane uzyskanie natężenia Å›wiatÅ‚a 300 lux/m2, przeniesienie wyÅ‚Ä…czników Å›wiatÅ‚a,.
- 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.21.22.22-8, 45.11.10.00-8, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZÄśÅšÄ† Nr: 2 NAZWA: Wymiana utwardzenia placu przed budynkiem szkoÅ‚y z pÅ‚yt chodnikowych i betonu na kostkÄ™ betonowÄ… na podbudowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: - rozebranie podÅ‚oży z betonu oraz pÅ‚ytek chodnikowych na pow. 413,99 m2 - wykonanie korytowania, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na pow. 413,99 m2 /kostka szara z luźnymi wstawkami z kostki grafitowej/ - wymiana górnej betonowej części obudów okienek piwnicznych z zamontowaniem krat,.
- 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZÄśÅšÄ† Nr: 3 NAZWA: Wymiana drzwi wejÅ›ciowych oraz remont konstrukcji metalowej Å›cianki szklonej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: - demontaż drzwi zamontowanych w Å›ciance o konstrukcji metalowej, oszklonej, - wzmocnienie sÅ‚upków w Å›ciance utrzymujÄ…cych drzwi /dwuskrzydÅ‚owe/, - montaż nowych drzwi.
- 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.21.22.22-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Nazwa dokumentu: | PRZETARG NIEOGRANICZONY NR ZP.341-36/09 PN. WYKONANIE PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH W PG NR 2 W GÅUCHOÅAZACH | Podmiot udostępniający: | Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna SokoÅ‚owska | Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna SokoÅ‚owska | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna SokoÅ‚owska | Data wytworzenia informacji: | 2009-09-15 08:01:05 | Data udostępnienia informacji: | 2009-09-15 08:01:05 | Data ostatniej aktualizacji: | 2009-09-15 08:08:23 |
Wersja do wydruku...
|