logo
Wersja dla niedowidzących
  Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Konsultacje Społeczne
 URZĄD MIEJSKI
minus Telefony
minus Regulamin Urzędu
plus Wydziały Urzędu
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Unia Eropejska - realizowane projekty
plus Miejsca Pracy
plus Oświadczenia majątkowe
plus Informacja dla planujących zgromadzenia na terenie Gminy Głuchołazy
minus Rejestry umów
minus Rejestr instytucji kultury
minus Ponowne wykorzystanie
 KONTROLE
plus Zewnętrzne
plus Wewnętrzne
 PRAWO LOKALNE
minus Statut gminy
minus Strategia Gminy
plus Odpady komunalne
plus Gospodarka komunalna i mieszkaniowa
plus Opłaty lokalne
plus Podatki
plus Dopłaty do paliwa rolniczego
plus Budżet gminy i sprawozdania
plus Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Wybory samorządowe -2006r.
plus Wybory Samorządowe 2010
minus Wybory Parlamentarne 2011
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory Samorządowe - 2014
plus Wybory Prezydenckie 2015
plus Wybory Sołeckie 2015
plus Wybór ławników na kadencję 2016-2019
plus Referendum Ogólnokrajowe 2015
plus Wybory Parlamentarne 2015
minus Karta prywatyzacji Spółki ECO S.A.
plus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Głuchołazach 2017
 Ogłoszenia pozostałe
plus 2005r.
plus 2006r.
plus 2007r.
plus 2008r.
plus 2009r.
plus 2010r.
plus 2011r.
plus 2012r.
plus 2013r.
plus 2015
plus 2014r.
plus 2016
plus 2017r.
plus Budżet Obywatelski 2016
plus Ogłoszenie o głosowaniu
plus Budżet Obywatelski 2017
minus Porady prawne
plus Konkursy ofert na zadania z zakresu zdrowia publicznego
plus Budżet Obywatelski 2018
 Jednostki organizacyjne
minus Spółki
minus Jednostki oświatowe
minus Inne jednostki
 Organizacje pozarządowe
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Nieruchomości
plus Wykazy nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
plus Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy, najmu
plus Przetargi nieruchomości
plus Rokowania na sprzedaż nieruchomości
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
plus 2015
plus 2016
minus Informacja o udzieleniu zamówienia na zadanie:Konserwacja cząstkowa-remonty cząstkowe dróg na terenie g. Gł-zy
plus 2017
 Zarządzenia Burmistrza
plus 2011 rok
plus 2012 rok
plus 2013 rok
plus 2014 rok
minus Zarządzenie Nr 1364-PR.310/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
minus Zarządzenie Nr 1492-PR.341/2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 14 lipca 2014 r.Burmistrza Głuchołaz
minus Zarządzenie Nr 41-PR.7.2014 Burmistrza Głuchołaz z dnia 31 grudnia 2014 r.
plus 2015 rok
plus 2016 rok
plus 2017
 Plan Zrządzania Kryzysowego Gminy
minus Plan zarządzania kryzysowego Gminy Głuchołazy
 Zagospodarowanie przestrzenne
minus GMINNA EWIDENCJA ZABYTKÓW
minus Instrukcja obsługi portalu "Opolskie w internecie"
minus Informacje ogólne. Wykaz obowiązujących planów miejscowych
minus STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY GŁUCHOŁAZY
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA SPRAWY Z 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI 2017r.
minus OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 2016r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2015r.
minus OBWIESZCZENIE O WYDANIU DECYZJI spraw z 2016r.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 5 planów
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY 3 PLANÓW
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O PRZYSTĄPIENIU DO ZMIANY STUDIUM
minus Ogłoszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego w rejonie ul. Lompy w Głuchołazach
minus Ogloszenie o odstąpieniu od SOOŚ do zmiany planu miejscowego obszaru wsi Podlesie
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przystąpieniu do sporządzenia 3 planów
minus OBWIESZCZENIE O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO STAREGO MIASTA W GŁUCHOŁAZACH wraz z prognozą
minus Zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.17.2015
minus zawiadomienie SKO dot. sprawy IRG.6733.18.2016
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU PROJEKTU ZMIANY PLANU W REJONIE UL. TARGOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II wraz z prognozą
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar działalności gospodarczej we wsi Charbielin i Bodzanów w gminie Głuchołazy
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 przy ul. Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy obejmującego obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ul. Grunwaldzkiej, Prymasa S. Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE Burmistrza Głuchołaz o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Nowy Świętów oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środow
minus OGŁOSZENIE BURMISTRZA O ODSTĄPIENIU OD PRZEPROWADZENIA OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO ZMIANY PLANU W REJONIE AL. JANA PAWŁA II
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie zakładu Malta – Decor sp. z o.o.
minus OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Bohaterów Warszawy obejmującego teren położony przy ulicy Bohaterów Wars
minus OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie Al. Jana Pawła II
minus OBWIESZCZENIE o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Pokrzywna wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego obejmującego obszar w rej. ulic Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, Skłodowskiej, Targowej w Gł-zach
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego m. Głuchołazy obejmującego obszar działki nr 1350/4 w rejonie ul. Pr. Stefana Wyszyńskiego
minus odwieszczenie o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagosp. przestrz. miasta Głuchołazy w rej. ul. gen. Sikorskiego i Moniuszki
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki na obszarze wsi Bodzanów i Nowy Świętów, w rejonie
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głuchołazy w rejonie ulic gen. Sikorskiego i Moniuszki oraz o możliwościach zapoznania się z jeg
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp w rejonie ul. Grunwaldzkiej, Wyszyńskiego, M. Curie-Skłodowskiej, Targowej
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GŁUCHOŁAZ o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany mpzp m. Głuchołazy obejm. obszar dz. nr 1350/4 w rej. ul. Pr. S. Wyszyńskiego
minus OBWIESZCZENIE BURMISTRZA o odstąpieniu od przeprowadzenia oceny SOOŚ do zmiany mpzp m. Głuchołazy w rej. dz. nr 761/2, 760/3, 761/59 Grunwaldzkiej oraz w rej. dz. nr 897/2 przy ul. Kraszewskiego
 Sprawozdania z realizacji programów
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Preciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2014r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2015r.
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2015r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za 2016r
minus Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2016r
 Audyt wewnętrzny
minus Audyt 2014
minus Audyt 2015
minus Audyt 2017
 Zapytania ofertowe
plus 2009
plus 2010
plus 2011
plus 2012
plus 2013
plus 2014
minus ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę pn.: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Głuchołazy
minus Remont nawierzchni drogi asfaltowo-szutrowej (tłuczniowej) oraz remont dwóch mostków w ciągu drogi 107147 O i wewnętrznej położonych na działkach 502,503,758,759 i 760/2 w m. Konradów. Znisz
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) wraz z przepustami w drodze wewnętrznej na działkach 219, 304, 305 w m. Podlesie. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi szutrowej (tłuczniowej) – jedyny dojazd do posesji – na drodze wewnętrznej na działkach 248, 249, 250 w Podlesiu. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni drogi wraz z odwodnieniem (z korytek betonowych) oraz umocnienia skarp rowu na drodze wewnętrznej w m. Jarnołtówek na działkach 535, 536, 568. Zniszczenia po n
minus Oczyszczenie (odmulenie) cieku wodnego, oczyszczenie przepustów oraz umocnienia skarp na cieku wodnym w Jarnołtówku na działkach 581, 582. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont mostu na wys. budynku nr 90 w m. Burgrabice na działkach 502 i 1587. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
minus Remont nawierzchni szutrowej (tłuczniowej) z przebudową przepustu drogowego w m. Sławniowice na działkach 316/1, 316/2 i 343. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r
 Miejska Rada Seniorów
plus 2015
plus 2016
 Głuchołaskie Podwórko
plus 2015
plus 2016
plus 2017
 Uchwały Rady Miejskiej
minus Uchwały Rady Miejskiej podjęte po 2012r.
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi:

 

Głuchołazy: bankowa obsługa budżetu Gminy Głuchołazy, Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach (OPS) oraz Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Głuchołazach (GOSIR).
Numer ogłoszenia: 129041 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Administracja samorzÄ…dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: bankowa obsÅ‚uga budżetu Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy, OÅ›rodka Pomocy SpoÅ‚ecznej w GÅ‚uchoÅ‚azach (OPS) oraz Gminnego OÅ›rodka Sportu i Rekreacji w GÅ‚uchoÅ‚azach (GOSIR).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.
II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego na bankowÄ… obsÅ‚ugÄ™ budżetu Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy, OÅ›rodka Pomocy SpoÅ‚ecznej w GÅ‚uchoÅ‚azach (OPS) oraz Gminnego OÅ›rodka Sportu i Rekreacji w GÅ‚uchoÅ‚azach (GOSIR). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególnoÅ›ci: -otwarcie i prowadzenie rachunków bieżącego i pomocniczych, -dokonywanie przelewów bankowych (w formie elektronicznej i papierowej), -przyjmowanie wpÅ‚at gotówkowych, -dokonywanie wypÅ‚at gotówkowych, -udzielanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu gminy w trakcie roku budżetowego, 3.Liczba rachunków niezbÄ™dnych do prowadzonych do obsÅ‚ugi bankowej: a) Gmina GÅ‚uchoÅ‚azy - 18 szt., z tego: - jeden rachunek podstawowy (bieżący) budżetu Gminy - siedemnaÅ›cie rachunków pomocniczych, b) OÅ›rodek Pomocy SpoÅ‚ecznej w GÅ‚uchoÅ‚azach - 4 szt., z tego: - jeden rachunek podstawowy OPS-u - trzy rachunki pomocnicze c) Gminny OÅ›rodek Sportu i Rekreacji w GÅ‚uchoÅ‚azach - 3 szt. z tego: - jeden rachunek podstawowy GOSiR-u - dwa rachunki pomocnicze Wszystkie rachunki należy otworzyć bezpÅ‚atnie (25 szt.) w dniu podpisania umowy. Bank prowadzÄ…cy obsÅ‚ugÄ™ bankowÄ… zobowiÄ…zany jest na żądanie Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy, OPS-u lub GOSiR-u otworzyć, prowadzić i zamknąć dodatkowe dwadzieÅ›cia pięć (25 szt.) rachunków bankowych (min. rachunki do obsÅ‚ugi programów europejskich). Zasady obsÅ‚ugi dodatkowych rachunków oraz koszt zwiÄ…zane z ich obsÅ‚ugÄ… - odbywać siÄ™ bÄ™dÄ… na warunkach okreÅ›lonych w niniejszym przetargu. ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość otwarcia rachunków walutowych (w EURO) w trakcie obowiÄ…zywania umowy. Bank na żądanie zobowiÄ…zany jest otworzyć dodatkowo 5 rachunków walutowych w EURO do obsÅ‚ugi programów europejskich, przy zachowaniu opÅ‚at okreÅ›lonych w niniejszym przetargu. 1. Otwieranie i zamykanie rachunków bankowych bez pobierania prowizji i opÅ‚at. 2. Umowy na obsÅ‚ugÄ™ bankowÄ… w zakresie swoich rachunków zawierane bÄ™dÄ… odrÄ™bnie przez GminÄ™ GÅ‚uchoÅ‚azy, OÅ›rodek Pomocy SpoÅ‚ecznej w GÅ‚uchoÅ‚azach i Gminny OÅ›rodek Sportu i Rekreacji w GÅ‚uchoÅ‚azach. 3. Okres na który, bÄ™dzie zawarta umowa na obsÅ‚ugÄ™ bankowÄ…: 38 miesiÄ™cy od dnia podpisania umowy. 4. Ze wzglÄ™du na codziennÄ… gotówkowÄ… obsÅ‚ugÄ™ ZamawiajÄ…cego w przetargu mogÄ… uczestniczyć Banki posiadajÄ…ce oddziaÅ‚ w GÅ‚uchoÅ‚azach lub Banki, które utworzÄ… swój oddziaÅ‚ po podpisaniu umowy z ZamawiajÄ…cym. 5. WyciÄ…gi bankowe wraz z zaÅ‚Ä…cznikami bÄ™dÄ… odbierane nastÄ™pnego dnia roboczego w siedzibie banku. 6. Oprocentowanie wolnych Å›rodków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych, z wyjÄ…tkiem rachunków walutowych, odbywać siÄ™ bÄ™dzie w oparciu o stawkÄ™ WIBID 1 M powiÄ™kszonÄ… lub pomniejszonÄ… o staÅ‚Ä… marże Banku. W celu ustalenia oprocentowania za dany okres odsetkowy przyjmuje siÄ™ stawkÄ™ WIBID 1 M z ostatniego notowania w miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym okres odsetkowy. Marża banku staÅ‚a w okresie obowiÄ…zywania umowy. 7. Bank prowadzÄ…cy obsÅ‚ugÄ™ bankowÄ… - zobowiÄ…zany jest do udzielenia na Wniosek Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy kredytu w rachunku bieżącym na nastÄ™pujÄ…cych warunkach: -kredyt ma charakter odnawialny, -kwota kredyt - 1.000.000 zÅ‚, -zabezpieczenie kredytu - weksel in blanko wraz z deklaracjÄ… wekslowÄ…, -w 2009 roku uruchomienie kredytu nastÄ…pi w dniu podpisania umowy na obsÅ‚ugÄ™ bankowÄ… gminy nie później jednak niż 1 wrzeÅ›nia 2009 roku z terminem spÅ‚aty 31 grudnia 2009r. W latach nastÄ™pnych kredyt bÄ™dzie uruchamiany każdego roku na wniosek Gminy GÅ‚uchoÅ‚azy na podstawie upoważnienia zawartego w budżecie gminy na dany rok budżetowy po uzyskaniu pozytywnej opinii o możliwoÅ›ci spÅ‚aty kredytu Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu. Termin spÅ‚aty kredytu do 31 grudnia każdego roku. -staÅ‚y dostÄ™p do kredytu w rachunku bieżącym w okresie obowiÄ…zywania umowy kredytu bez koniecznoÅ›ci skÅ‚adania dodatkowego wniosku, -Gmina GÅ‚uchoÅ‚azy nie przewiduje ponoszenia innych kosztów kredytu poza jego oprocentowaniem, -oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym odbywać siÄ™ bÄ™dzie w oparciu o stawkÄ™ WIBOR 1 M ustalanÄ… dla kolejnych okresów obrachunkowych wg. notowaÅ„ z ostatniego dnia roboczego miesiÄ…ca poprzedzajÄ…cego rozpoczÄ™cie miesiÄ…ca obrachunkowego powiÄ™kszonÄ… o staÅ‚Ä… marże Banku. Marża banku staÅ‚a w okresie obowiÄ…zywania umowy. 8. Przelewy zewnÄ™trze realizowane przez Bank zarówno w formie elektronicznej jak i w formie papierowej - bÄ™dÄ… typu ELIXIR. Bank zobowiÄ…zany jest również do realizowania przelewów na podstawie zbiorczych list wypÅ‚at dostarczonych przez ZleceniodawcÄ™. 9. DostÄ™p do bieżących wpÅ‚ywów zasilajÄ…cych rachunek bankowy w bez opÅ‚at i prowizji bankowych (wypÅ‚aty i przelewy ze Å›rodków, które wpÅ‚ynęły na rachunek w danym dniu). 10. Bank prowadzÄ…cy obsÅ‚ugÄ™ bankowÄ… zobowiÄ…zany jest do zapewnienia obsÅ‚ugi gotówkowej jednostek objÄ™tych przetargiem (podjÄ™cia i wpÅ‚aty gotówki) dwa razy dziennie w każdym dniu roboczym: - do godz. 8.45 - w godz. od 14.00 do 16.00 11. Bank prowadzÄ…cy obsÅ‚ugÄ™ bankowÄ… zobowiÄ…zany jest do bezpÅ‚atnego dostarczenia programów do elektronicznej obsÅ‚ugi rachunków (usÅ‚uga HOME BANKING) dla każdej jednostki objÄ™tej przetargiem (dwa programy dla gminy oraz po jednym dla OPS-u i GOSiR-u). Bank zobowiÄ…zany jest do bezpÅ‚atnego zainstalowania oprogramowania, bezpÅ‚atnego szkolenia pracowników wskazanych przez ZamawiajÄ…cego. Oprogramowania do elektronicznej obsÅ‚ugi rachunków powinno zostać uruchomione w ciÄ…gu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Drugi program dla Gminy bÄ™dzie zainstalowany i wdrożony w terminie późniejszym uzgodnionym przez ZamawiajÄ…cego z Bankiem. . Bank zobowiÄ…zany jest dostarczyć profesjonalne oprogramowanie charakteryzujÄ…ce siÄ™ wysokim poziomem bezpieczeÅ„stwa oraz Å‚atwoÅ›ciÄ… obsÅ‚ugi dużej iloÅ›ci przelewów (rozwiÄ…zanie dla firm). Bank dostarczy oprogramowanie do elektronicznej obsÅ‚ugi rachunków dajÄ…ce możliwość: - w przypadku Gminy - wykonanie od 2.500 -5.000 przelewów miesiÄ™cznie i Å‚Ä…cznÄ… obsÅ‚ugÄ™ do 25 rachunków bankowych - w przypadku OPS-u i GOSiR-u - wykonanie od 200 do 1.000 przelewów miesiÄ™cznie i Å‚Ä…cznÄ… obsÅ‚ugÄ™ do 10 rachunków bankowych. Programy do elektronicznej obsÅ‚ugi rachunków (usÅ‚uga typu HOME BANKING) muszÄ… speÅ‚niać nastÄ™pujÄ…ce warunki: a) udostÄ™pnienie programu umożliwiajÄ…cego dokonywanie drogÄ… elektronicznÄ… niżej wymienionych czynnoÅ›ci: - skÅ‚adanie poleceÅ„ przelewów ze wszystkich rachunków wÅ‚asnych, - dostÄ™p do bieżących wpÅ‚ywów na rachunki bez opÅ‚at i prowizji bankowych (wypÅ‚aty i przelewy ze Å›rodków które wpÅ‚ynęły na rachunek w danym dniu), - bieżący dostÄ™p do informacji o stanie realizacji przelewów oraz stanu Å›rodków na rachunkach bankowych - udostÄ™pnienie historii rachunków bankowych, - dostÄ™p do wyciÄ…gów z rachunków bankowych, - możliwość wydrukowania potwierdzenia przelewu, - dwustopniowy poziom zatwierdzania przelewów do wypÅ‚aty (ksiÄ™gowy + kierownik jednostki), - możliwość ustawienia poziomu dostÄ™pu i uprawnieÅ„ dla różnych użytkowników programu, - możliwość ustalenia dziennego limitu kwotowego dokonywanych operacji bankowych (przelewów dokonanych z rachunku bankowego), - możliwość ustalenia kwotowego limitu jednego przelewu. - zbiorcze podpisywanie grupy przelewów, b) w zakresie bezpieczeÅ„stwa - dostÄ™p wszystkich użytkownika do programu uzyskany na podstawie hasÅ‚a, - wykonanie niektórych operacji w programie wymagajÄ…ce dodatkowego zabezpieczenie w postaci używania karty procesorowej wraz z kodem PIN (w szczególnoÅ›ci: podpisywanie przelewów bankowych, wysyÅ‚anie przelewów do realizacji w banku) - wersja programu dla Gminy. c) program do obsÅ‚ugi elektronicznej rachunku podstawowego Gminy musi zawierać funkcje importu danych zewnÄ™trznych, który umożliwi import gotowych przelewów bankowych generowanych przez programy: Åšwiadczenia Rodzinne i Fundusz Alimentacyjny Firmy Sygnity S.A. oddz. w Krakowie, Al. Pokoju 78, 31-564 Kraków (jednorazowy import 1.500-2.500 przelewów) oraz:PÅ‚ace Optivum Firmy Vulcan sp. z o.o. Kazimierska 15, 51-657 WrocÅ‚aw d) rozwiÄ…zanie dla dostarczone do Gminy musi uwzglÄ™dniać fakt, że elektroniczna obsÅ‚uga rachunków bankowych odbywać siÄ™ bÄ™dzie na komputerach, które nie posiadajÄ… napÄ™dów zewnÄ™trznych typu: FDD1,44; CD-ROM; DVD..
II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 66.10.00.00-1, 66.11.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 38.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wykonawcy, którzy: 1) posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeÅ›li ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„, 2) posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a)posiadajÄ… lub uruchomiÄ… swój oddziaÅ‚ Banku w GÅ‚uchoÅ‚azach w terminie jednego miesiÄ…ca od daty podpisania umowy 3) znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia. SpeÅ‚nianie wymaganych warunków, opisanych w ust.1 bÄ™dzie dokonywane na podstawie treÅ›ci wymaganych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie (speÅ‚nia) lub (nie speÅ‚nia) wymaganego warunku..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1. OÅ›wiadczenie wykonawcy o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Zezwolenie na utworzenie i rozpoczÄ™cie przez Bank dziaÅ‚alnoÅ›ci wynikajÄ…cej z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo Bankowe(t.jedn. Dz.U. z 2002 r Nr 72, poz.665 z późn.zm.) - dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r ( zezwolenia uprawniajÄ…ce do wykonywania czynnoÅ›ci bankowych). W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokument musi być zÅ‚ożony przez każdego wykonawcÄ™. 3. Aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert.W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców wystÄ™pujÄ…cych wspólnie, ww. dokument musi być zÅ‚ożony przez każdego wykonawcÄ™. 4. OÅ›wiadczenie o posiadaniu oddziaÅ‚u Banku na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy lub oÅ›wiadczenie o utworzeniu w ciÄ…gu miesiÄ…ca od daty podpisania umowy , utworzenia takiego OddziaÅ‚u na terenie miasta GÅ‚uchoÅ‚azy. W przypadku skÅ‚adania oferty przez wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki wykonawcy mogÄ… speÅ‚nić Å‚Ä…cznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pok. nr 14, I p..
IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 10:00, miejsce: UrzÄ…d Miejski w GÅ‚uchoÅ‚azach ul. Rynek 15 48-340 GÅ‚uchoÅ‚azy, sekretariat - pok. nr 11, I p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczÄ…ce finansowania projektu/programu ze Å›rodków Unii Europejskiej: ZÅ‚ożone oferty bÄ™dÄ… rozpatrywane przez ZamawiajÄ…cego przy zastosowaniu nastÄ™pujÄ…cych podkryteriów i ich wag: - oprocentowanie Å›rodków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach -15% - koszt caÅ‚kowity obsÅ‚ugi wszystkich rachunków bankowych-85%.

Nazwa dokumentu: PRZETARG NIEOGRANICZONY PN. BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY GŁUCHOŁAZY, OPS W GŁUCHOŁAZACH ORAZ GOSIR W GŁUCHOŁAZACH NR ZP.341-29/09
Podmiot udostępniający: Burmistrz GÅ‚uchoÅ‚az
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna SokoÅ‚owska
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz OleÅ›
Data wytworzenia informacji: 2009-08-06 14:58:51
Data udostępnienia informacji: 2009-08-06 14:58:51
Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-17 12:04:30

Wersja do wydruku...

corner   corner